Er is er natuurlijk maar eentje die met zoveel jonkies zo volwassen kan spelen. Maar omdat het door een opvallend grote blessuregolf moet, is er ook een sfeertje van enerzijds met zijn allen achter de heroische underdog gaan staan met een hoog 'onze jongens' gehalte, anderzijds maakt het ook dat ze optimistisch naar de toekomst kijken. Tussen publiek en een spelersgroep kunnen dan ook mooie dingen ontstaan. En die oudere spelers lopen ook buzzend over het veld, Depay ging zelfs de sluwe oude vos uithangen.Monkey Tonk schreef:Le T. schreef:Het duurde hem te lang volgens mij, Van Gaal moest de halve tribune nog even de hand schudden voor hij naar beneden kwam.Monkey Tonk schreef:Moet je kijken hoe Wenger erbij staat.![]()
Die weigerde na afloop om LVG de hand te schudden, terwijl hij in de pers toch voor hem is opgekomen.
Wenger mag niet klagen, zijn team had aanzienlijk meer geel moeten hebben en veel minder vrije trappen mee. Het was wel nodig dat Van Gaal daar eens even de aandacht op kwam vestigen.
Het moment zal, net als de karatetrap, jaren blijven hangen. Vooral de fans vinden zoiets natuurlijk prachtig, dus wat dat betreft ook een slimme zet van Louis. Met deze winst heb je ook meteen een stuk meer lucht, en daarmee de hoop dat je verder kunt bouwen. Ik moest even in mijn ogen wrijven met zoveel jeugd op het veld, maar de rek die toch al in het team zat gaat daarmee verder omhoog.
Een pluim ook voor Blind. De centrale man achterin organizeert de verdediging en die stond prima. Hij was bijvoorbeeld meteen bij het invallende Ajax-jonkie (Fosu-Mensah) met instructies. Zoveel aanvallende kwaliteit bij Arsenal en zo weinig rendement, terwijl MU gewoon positief blijft voetballen.
Het was een schop, bij de zijlijn, had minstens geel moeten zijn. Gewoon pech dus.Lionel schreef:Is die niet gewoon te vroeg gebracht?Monkey Tonk schreef:Blessurepech blijft onvoorstelbaar. Rojo net terug, en alweer af. Vervangen door Fosu-Mensah... Weer een jonkie.