Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Champions League

Bericht door Lionel » wo feb 24, 2016 10:27 am

Wordt 5-0 in Camp Nou. Veld is daar ook een stuk groter. Arsenal moet komen.
IK GELOOF!!!!!!

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo feb 24, 2016 10:30 am

wimpey schreef:
En hoorde ik Alves tegen Mesut nou schreeuwen: fuck me, fuck me? Zou ie willen, die Braziliaanse arse-bandit. :smallgrin.gif:
Ik dacht meer aan "Fuck you man, fuck you man". Frappant dat hij dat niet deed met een hand voor zijn mond. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 24, 2016 10:31 am

Lionel schreef: Vidal speelde gisteren op 6. Dat wordt ook lachen tegen Barca.
Noem mij een betere allround-player dan Vidal in het mondiale voetbal. Gast scoort op ieder aspect van de voetbalsport minimaal een 7. Ben al sinds z'n Bayer-tijd zwaar fan van die gozer.
Yopi schreef: Alba deed haast niets. Vind ik geen rood waard. Een kopstoot moet wel een beetje aankomen.
De regels, Yopi... Een slaande beweging is rood. Die Turk was, net als in de CL-finale, zwaar op de hand van Barcelona. Hetgeen dan weer dat COC-gedrag van menig Barcelona-speler versterkt.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 24, 2016 10:56 am

wimpey schreef:Hetgeen dan weer dat COC-gedrag van menig Barcelona-speler versterkt.
Ben je weer aan het stigmatiseren en discrimineren, Willem! :1evil.gif:

:smallgrin.gif:

De bedoeling van die regel zal zijn mensen eraf te trappen die iemand verwonden.

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 24, 2016 11:04 am

wimpey schreef:
Lionel schreef: Vidal speelde gisteren op 6. Dat wordt ook lachen tegen Barca.
Noem mij een betere allround-player dan Vidal in het mondiale voetbal. Gast scoort op ieder aspect van de voetbalsport minimaal een 7. Ben al sinds z'n Bayer-tijd zwaar fan van die gozer.
Yopi schreef: Alba deed haast niets. Vind ik geen rood waard. Een kopstoot moet wel een beetje aankomen.
De regels, Yopi... Een slaande beweging is rood. Die Turk was, net als in de CL-finale, zwaar op de hand van Barcelona. Hetgeen dan weer dat COC-gedrag van menig Barcelona-speler versterkt.
Ik vind Vidal geen 6. Juve kreeg ook een gevaarlijke kans door dom balverlies van hem. Verdedigend is Bayern kwetsbaarder dan Barca, vind ik. Al heeft Bayern wel erg veel blessures. Aanvallend is het wel genieten.

Barca won in de CL-finale dikverdiend en uiteindelijk ook redelijk eenvoudig. En gisteren natuurlijk ook. Maar Alba moet kappen met dat theater. Mag een rotschop krijgen binnenkort.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Champions League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo feb 24, 2016 2:39 pm

Lionel schreef:Ik tel meer dan 9 kansen. Ook echt een paar mega kansen voor Suarez (2x), Neymar.. Barca was echt 5x klassen beter. Met een Mertesacker, Flamini, Cocquelin kom je er natuurlijk niet. Met een spits als Giroud ook niet.
5 klassen beter? Dit is echt onzin. Met name in de tweede helft kwam Barca die uitgevoerde counter voor de 0-1 héél goed uit want in die fase stonden ze onder druk en was het wachten op een goal van Arsenal. Die club blijkt echter niet over topspitsen te beschikken itt Barca. Het was erg jammer dat Ox uitviel, want toen hij weg was, bleek de veldbezetting niet meer te kloppen en daar profiteerde Barca van. Maar het lijkt me dat iedereen, muv Rishi, de 0-2 een geflatteerde uitslag vindt.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 24, 2016 2:44 pm

Onder druk? Vond dat wel meevallen. Het was erg opportunistisch wat Arsenal deed. Viel aan op basis van wilskracht, maar veel idee zat er niet achter.

Tegelijkertijd kwam er ruimte. Je zag de goal van Barcelona aankomen. Ik tenminste wel.

Suarez heeft geloof ik vijf goede kansen gemist. Messi twee. Neymar ook nog wat. Je kunt tegen Barcelona geen tien kansen weggeven. Dan verlies je.

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 24, 2016 3:07 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Lionel schreef:Ik tel meer dan 9 kansen. Ook echt een paar mega kansen voor Suarez (2x), Neymar.. Barca was echt 5x klassen beter. Met een Mertesacker, Flamini, Cocquelin kom je er natuurlijk niet. Met een spits als Giroud ook niet.
5 klassen beter? Dit is echt onzin. Met name in de tweede helft kwam Barca die uitgevoerde counter voor de 0-1 héél goed uit want in die fase stonden ze onder druk en was het wachten op een goal van Arsenal. Die club blijkt echter niet over topspitsen te beschikken itt Barca. Het was erg jammer dat Ox uitviel, want toen hij weg was, bleek de veldbezetting niet meer te kloppen en daar profiteerde Barca van. Maar het lijkt me dat iedereen, muv Rishi, de 0-2 een geflatteerde uitslag vindt.
Kijk toch even naar de samenvatting, Cees. Barca speelde op 70%.

Ook in de eerste helft waren er kansen voor Barca. Suarez die van een meter naast kopt.
IK GELOOF!!!!!!

Sandro

Bericht door Sandro » wo feb 24, 2016 3:28 pm

Lionel schreef:Barca speelde op 70%.
Ok, dus volgens jou hadden ze beter kunnen spelen, maar dat deden ze dus niet. Vreemd als je de wedstrijd gaat beoordelen op hoe goed ze hadden kunnen spelen.

Ik heb het idee dat jij een kans ziet in bijna elke redelijke aanval van Barca, omdat dat potentieel een grote kans kan opleveren. Maar als dat dan vervolgens niet gebeurt, was het gewoon geen kans.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 24, 2016 3:54 pm

Kijk ff de samenvatting. Minimaal 7 100% kansen. 70% balbezit waarvan ze de helft van de tijd gewoon rustig aan het wachten waren tot Arsenal een beetje zou uitstappen. Ze hoefden niet.

En ja, Arsenal had ook kunnen scoren. Meerdere keren ook. Maar de kopbal van Giroud is geen megagrote kans. Als die bal erin zou gaan was het een blunder van de keeper. Welbeck kopte een bal goed op Ramsey maar volgens mij zat Busquets er met zijn voet nog aan.

0-2 was gewoon een terechte uitslag. Het had ook 3-7 kunnen zijn. Of 3-9.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 24, 2016 4:07 pm

Of 3-0. Had ook gekund. Alles kan.

Sandro

Bericht door Sandro » wo feb 24, 2016 4:07 pm

Ik heb de hele wedstrijd gezien. Ik vind 0-2 ook terecht. Maar dan waren ze dus niet 5 klassen beter.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Le T.

Bericht door Le T. » wo feb 24, 2016 4:24 pm

Sandro_Calááábro schreef:
Lionel schreef:Barca speelde op 70%.
Ok, dus volgens jou hadden ze beter kunnen spelen, maar dat deden ze dus niet. Vreemd als je de wedstrijd gaat beoordelen op hoe goed ze hadden kunnen spelen.

Ik heb het idee dat jij een kans ziet in bijna elke redelijke aanval van Barca, omdat dat potentieel een grote kans kan opleveren. Maar als dat dan vervolgens niet gebeurt, was het gewoon geen kans.
Die speciale Barca opslag is er al jaren, overal, hoe goed ze zouden kunnen spelen in de hoofden van fanboys bepaalt de beoordeling. Van een hele wedstrijd maar ook van momenten. Gisteren had Cech ook een fantastische redding volgens de commentator, terwijl de helemaal niet zo briljante Neymar gewoon uit een moeilijke hoek snel schoot en de keeper hem alleen maar tegen hoefde te houden. Neymar is natuurlijk een hele goeie voetballer, maar die krijgt dan ook nog eens een keer de Braziliaans zeurbonus. Die lui drammen net zolang door met hun zeurderige taaltje dat hun vedetten de beste zijn tot de rest van de wereld maar toegeeft.
Wollt ihr den totalen Mensch?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo feb 24, 2016 4:38 pm

Het is gewoon een godswonder dat Arsenal het op 0-2 hield. De kansen die het kreeg kwamen door gemakzucht van Barcelona, maar werden ook gewoon gekeerd omdat Barcelona een hele goede doelman heeft. De kansen van Barcelona waren het gevolg van vernuft, gogme en klasse van de kant van Barcelona en dat er slechts twee goals vielen kwam dan ook doordat de druk er niet meer was voor Barcelona. Dan ben je gewoon minder scherp voor de goal. Waarom bleef het dan zo lang 0-0 en creëerde het minder kansen dan Arsenal? Nou, omdat Barcelona de klasse bezit om het op 70% af te doen. De tegenstander komt dan wel tot kansen, maar scoort niet, omdat Barcelona daar dan weer een stokje voor steekt. En Barcelona creëert alleen kansen als het moet. Zo was het een keer dat Ter Stegen niet snel de bal uitgooide op Messi, maar koos voor balbezit. Als hij dat wel had gedaan, dan was het 100% zeker een goal. Dat was overigens één van de grootste kansen van de wedstrijd.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 24, 2016 4:48 pm

Sandro_Calááábro schreef:Ik heb de hele wedstrijd gezien. Ik vind 0-2 ook terecht. Maar dan waren ze dus niet 5 klassen beter.
Vijf klassen, dan zit Arsenal op het niveau van Shrewsbury. :smallgrin.gif:

Arsenal heeft natuurlijk óók goede voetballers, maar minder goede dan Barcelona. Maar het verschil zal nooit vijf klassen zijn.

Arsenal kon Barcelona wel tegenhouden, maar dan moest het de bus parkeren.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo feb 24, 2016 5:09 pm

Yopi schreef:
wimpey schreef:Hetgeen dan weer dat COC-gedrag van menig Barcelona-speler versterkt.
Ben je weer aan het stigmatiseren en discrimineren, Willem! :1evil.gif:

:smallgrin.gif:

De bedoeling van die regel zal zijn mensen eraf te trappen die iemand verwonden.
Als Giroud het bij alba had geflikt had ie wel rood gekregen. Daar ben ik van overtuigd. Jammer dat zo'n goede ploeg zoveel zeikt.
Whitey on the moon.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 24, 2016 7:09 pm

Mag je van overtuigd zijn, maar het blijft speculeren.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo feb 24, 2016 9:07 pm

PSV zet veel te weinig druk op de verdedigers van Atletico als ze de bal hebben. Dat werkt natuurlijk niet als je een hoge lijn hanteert.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 24, 2016 9:18 pm

Moreno heeft moeite met het niveau. Willems speelt erg sterk.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo feb 24, 2016 9:29 pm

Zit City tegen Dinamo te kijken. Alweer zo'n een-richtingsverkeer wedstrijd. City scoort zojuist 0-2. Wat heeft 'men' de EuropaCup toch enorm verknalt ten faveure van het geld. En zolang Jan met de pet slaafs blijft inschakelen komt het ook nooit meer goed. :rules.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 24, 2016 9:35 pm

Lag 2 keer volledig open in de as van psv, maar Atletico straft 1 op 1 met Zoet niet af. Dat kon ze wel eens duur komen te staan. Mooie ploeg, dat Atletico, ook met die boeventronie langs de zijlijn. :smallgrin.gif:

peter

Bericht door peter » wo feb 24, 2016 9:35 pm

Ligt veel ruimte achter die laatste linie van PSV en dan moet je scherp zijn. En dat is met name Moreno dus niet. PSV probeert het te compenseren met veel werklust, maar is voetballend wel even een paar tandjes minder. Propper doet veel goed en ik vind Guardado en met name van Ginkel wel wat minder. Narsingh en Locadia hebben weinig tot niets te zoeken op dit niveau. Die twee doen echt maar wat daar voorin.
Het moet heel raar lopen wil PSV dit in een tweeluik winnen.

peter

Bericht door peter » wo feb 24, 2016 9:36 pm

Het is overigens wel te hopen dat ze een resultaat boeken, want dit kost heel veel energie. En dan zitten we met PSV-Ajax na een loodzware return wel weer goed.

peter

Bericht door peter » wo feb 24, 2016 9:39 pm

Overigens is Willems rijp voor een goede club uit de top-4 competities, hoor.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo feb 24, 2016 9:44 pm

Peter schreef:Overigens is Willems rijp voor een goede club uit de top-4 competities, hoor.
Als wat? Kleding adviseur?

Plaats reactie