Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
Inderdaad, wat een gepruts. Kan niet met Messi in de buurt.
Hem neerschoppen was ook niet al te slim. De bal zat er nog lang niet in.
Hem neerschoppen was ook niet al te slim. De bal zat er nog lang niet in.
Dit is nu eenmaal het niveau van de verdedigers van een topclub als Arsenal. Messi weet er wel raad mee.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Yep, het zwakke punt van Wenger. Heeft geen kijk op verdedigers.
Barcelona ging niet eens voluit, was zelfs af en toe nonchalant. Het kwaliteitsverschil was schrikbarend.
Barcelona ging niet eens voluit, was zelfs af en toe nonchalant. Het kwaliteitsverschil was schrikbarend.
Weet ik.
Was ook niet alleen zijn fout.
Was ook niet alleen zijn fout.
Inderdaad. Barca had vaker de trekker over kunnen halen. Ze waren ook niet scherp.Yopi schreef:Yep, het zwakke punt van Wenger. Heeft geen kijk op verdedigers.
Alba moet binnenkort maar ff een flinke beuk krijgen van Godin als ze tegen Atletico spelen. Irritant wel.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Waar Rishi het nou weer vandaan haalt dat Barca wel 9 had kunnen scoren?
Ik vond Barcelona eigenlijk niet zo goed. Labiel achterin en ook Suarez en Neymar waren niet zo heel erg goed op stoom.
Het grote voordeel is dat we bij SBS nu in de return Bayern - Juve te zien krijgen.

Ik vond Barcelona eigenlijk niet zo goed. Labiel achterin en ook Suarez en Neymar waren niet zo heel erg goed op stoom.
Het grote voordeel is dat we bij SBS nu in de return Bayern - Juve te zien krijgen.

Dat snap ik ook niet. Spelend als gisteren wint Barcelona de CL niet, ze geven wel erg veel weg. Die defensie begint in de jaren te komen, daar is het beste van af. Tevens vroeg ik me af wat een speler van Barcelona moest doen om geel te krijgen van die maffe Turk. Ik neem toch aan dat Barcelona niet wéér de CL cadeau krijgt van een fanboy met fluit?!Peter schreef:Waar Rishi het nou weer vandaan haalt dat Barca wel 9 had kunnen scoren?![]()
Juve viel me trouwens ook niet mee. Bayern was heer en meester, maar Kimmich maakte 2 dure fouten. Gebrek aan verdedigers kan Guardiola e.c. lelijk opbreken.
1. Suarez in de eerste helft kopbal voorlangs (45.50)Peter schreef:Waar Rishi het nou weer vandaan haalt dat Barca wel 9 had kunnen scoren?![]()
2. Suarez die verkeerd aflegt op Messi, had ook zelf kunnen gaan (44.30 minuten, kans viel eigenlijk wel mee)
3. Neymar (48.07)
4. 65e minuut. Schot Messi dat geblokt wordt. Suarez die daarna voorlangs schiet.
5. Neymar die de bal in 1x moet schieten alleen voor Cech. Kapt in de 16. Minuut 77. Suarez daarna op de paal van 2 meter.
6. Neymar in minuut 90.44.
En dan heb ik de 2 goals nog niet opgenoemd. Ze hadden 8x kunnen scoren, sorry Peter. Je hebt gelijk

IK GELOOF!!!!!!
Ze creeren ongelooflijk veel kansen. Geven inderdaad ook wat weg maar welke club niet. Bayern krijgt er 2 tegen gisteren. Die hebben ook een redelijk labiele defensie. Barca wint de CL weer.wimpey schreef:Dat snap ik ook niet. Spelend als gisteren wint Barcelona de CL niet, ze geven wel erg veel weg. Die defensie begint in de jaren te komen, daar is het beste van af. Tevens vroeg ik me af wat een speler van Barcelona moest doen om geel te krijgen van die maffe Turk. Ik neem toch aan dat Barcelona niet wéér de CL cadeau krijgt van een fanboy met fluit?!Peter schreef:Waar Rishi het nou weer vandaan haalt dat Barca wel 9 had kunnen scoren?![]()
Juve viel me trouwens ook niet mee. Bayern was heer en meester, maar Kimmich maakte 2 dure fouten. Gebrek aan verdedigers kan Guardiola e.c. lelijk opbreken.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Haha met deze bril kom ik bij Arsenal ook tot 20 kansen.Lionel schreef:1. Suarez in de eerste helft kopbal voorlangs (45.50)Peter schreef:Waar Rishi het nou weer vandaan haalt dat Barca wel 9 had kunnen scoren?![]()
2. Suarez die verkeerd aflegt op Messi, had ook zelf kunnen gaan (44.30 minuten, kans viel eigenlijk wel mee)
3. Neymar (48.07)
4. 65e minuut. Schot Messi dat geblokt wordt. Suarez die daarna voorlangs schiet.
5. Neymar die de bal in 1x moet schieten alleen voor Cech. Kapt in de 16. Minuut 77. Suarez daarna op de paal van 2 meter.
6. Neymar in minuut 90.44.
En dan heb ik de 2 goals nog niet opgenoemd. Ze hadden 8x kunnen scoren, sorry Peter. Je hebt gelijk

Ik tel meer dan 9 kansen. Ook echt een paar mega kansen voor Suarez (2x), Neymar.. Barca was echt 5x klassen beter. Met een Mertesacker, Flamini, Cocquelin kom je er natuurlijk niet. Met een spits als Giroud ook niet.
IK GELOOF!!!!!!
Eens. Een ploeg met wat meer finesse en overleg in de eindfase had er tegen het Barcelona van gisteren wel 3 kunnen maken. Arsenal kwam een flink aantal keren achter de defensie van Barcelona. Die gasten achterin zijn de snelsten en wendbaarsten niet.Peter schreef: Haha met deze bril kom ik bij Arsenal ook tot 20 kansen.
Barcelona komt natuurlijk wat in de jaren. Het is dat ze Busquets hebben, die man is zó goed. Einstein op kicksen, voortdurend op de juiste plek. Ter Stegen is ook een zeer goede keeper.
- InnerHarbour
Heb jij in het verleden niet eens een keer de wijze woorden gebezigd: het is zinloos om met Rishi over Barcelona te discussiëren.wimpey schreef:Dat snap ik ook niet.Peter schreef:Waar Rishi het nou weer vandaan haalt dat Barca wel 9 had kunnen scoren?![]()
YNWA
Is een geblokt schot een grote kans? Ik hoorde gisteren hetzelfde op tv, maar dat zal wel iets met wensdenken te maken hebben. Als er een verdediger voor ligt moet je namelijk niet schieten omdat hij er niet in kan. Dat kan gebeuren, en Messi zou natuurlijk best kunnen kappen, met een flits de bal naar zijn andere voet brengen en dan schieten, maar als hij dat niet doet is het ook geen kans. Anders kun je ook elke keer dat Messi de bal op het middenveld krijgt een kans tellen, want voor je het weet slalomt hij door de verdediging heen. Of Neymar die de bal ergens bij de hoekvlag heeft, we horen immers allemaal al jaren uit Brazilie dat hij kan toveren, dus een afstand van minder dan 30 meter en een hoek van meer dan 15 graden is een kans?Lionel schreef: 4. 65e minuut. Schot Messi dat geblokt wordt.
Ik kijk zo niet naar voetbal, ik zie Barca ook als favoriet, maar het verzinnen wat ze allemaal wel niet zouden kunnen doen is wat anders dan wat ze in deze wedstrijd gedaan hebben. Ze zijn favoriet omdat ze veel kansen kunnen creeeren, maar dat ze favoriet zijn maakt niet elke bal in de 16 een kans. Ik vond ze wel beter dan Arsenal, maar niet zo veel en Arsenal had ook kunnen winnen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- peter
Wel jammer dat die Alba mocht blijven staan, trouwens. Dergelijke acteurs horen niet op een voetbalveld en daarom was het jammer dat Giroud niet hetzelfde gedrag vertoonde. Dan had hij gewoon kunnen inpakken met rood voor een kopstootje.
Overigens is het dit jaar wel een uitgemaakte zaak zo. De kleintjes spelen tegen elkaar en komen uiteindelijk een Bayern, Real, Barcelona of PSG/Chelsea tegen. En dan is het klaar.
Overigens is het dit jaar wel een uitgemaakte zaak zo. De kleintjes spelen tegen elkaar en komen uiteindelijk een Bayern, Real, Barcelona of PSG/Chelsea tegen. En dan is het klaar.
Barcelona heeft vijf keer op doel geschoten/gekopt en vier keer naast het doel. Als je er daar twee van maakt dan is dat zo slecht nog niet. Veel aan de bal geweest. Niet zo gek veel gecreëerd. Maar Arsenal al helemaal niet.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Bizar he. Monreal kreeg al snel geel. Kreeg Alba überhaupt een kaart voor z'n overtredingen en theater?Peter schreef:Wel jammer dat die Alba mocht blijven staan, trouwens. Dergelijke acteurs horen niet op een voetbalveld en daarom was het jammer dat Giroud niet hetzelfde gedrag vertoonde. Dan had hij gewoon kunnen inpakken met rood voor een kopstootje.
En hoorde ik Alves tegen Mesut nou schreeuwen: fuck me, fuck me? Zou ie willen, die Braziliaanse arse-bandit.

Die 2 zijn defensief zwak hoor. Zet daar Robben en Costa tegenover, dat wordt lachen.
Ik geef toch ook dat Arsenal er ook 3 had kunnen scoren? Maar Barca speelde niet voluit. Zo scherp als ze 2 maanden geleden waren zijn ze nu nog niet. Maar Barca piekte vorig jaar ook op het juiste moment. Bovendien zijn spelers als Ozil, Sanchez geen prutsers natuurlijkwimpey schreef:Eens. Een ploeg met wat meer finesse en overleg in de eindfase had er tegen het Barcelona van gisteren wel 3 kunnen maken. Arsenal kwam een flink aantal keren achter de defensie van Barcelona. Die gasten achterin zijn de snelsten en wendbaarsten niet.Peter schreef: Haha met deze bril kom ik bij Arsenal ook tot 20 kansen.
Barcelona komt natuurlijk wat in de jaren. Het is dat ze Busquets hebben, die man is zó goed. Einstein op kicksen, voortdurend op de juiste plek. Ter Stegen is ook een zeer goede keeper.

IK GELOOF!!!!!!
Na deze ronde wordt er toch opnieuw geloot? Of is de loting al bekend?Peter schreef: Overigens is het dit jaar wel een uitgemaakte zaak zo. De kleintjes spelen tegen elkaar en komen uiteindelijk een Bayern, Real, Barcelona of PSG/Chelsea tegen. En dan is het klaar.
IK GELOOF!!!!!!
Mee eens. Jammer dat ze hier achteraf geen kaarten voor trekken of schorsingen opleggen.Peter schreef:Wel jammer dat die Alba mocht blijven staan, trouwens. Dergelijke acteurs horen niet op een voetbalveld en daarom was het jammer dat Giroud niet hetzelfde gedrag vertoonde. Dan had hij gewoon kunnen inpakken met rood voor een kopstootje.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Dat je dan ook nog naar die flauwekul kijkt.Peter schreef:Overigens is het dit jaar wel een uitgemaakte zaak zo. De kleintjes spelen tegen elkaar en komen uiteindelijk een Bayern, Real, Barcelona of PSG/Chelsea tegen. En dan is het klaar.
YNWA
Vidal speelde gisteren op 6. Dat wordt ook lachen tegen Barca. Kimmich tegen Suarez wordt ook lachen.wimpey schreef:Die 2 zijn defensief zwak hoor. Zet daar Robben en Costa tegenover, dat wordt lachen.Peter schreef:Wel jammer dat die Alba mocht blijven staan, trouwens. Dergelijke acteurs horen niet op een voetbalveld en daarom was het jammer dat Giroud niet hetzelfde gedrag vertoonde. Dan had hij gewoon kunnen inpakken met rood voor een kopstootje.
Ik hoop dat Barca en Bayern elkaar in de halve finale loten. Twee topwedstrijden. Moet genieten worden

IK GELOOF!!!!!!
Jammer? Dus Giroud had zich moeten laten vallen? Dát is pas om te kotsen. Zoals Van der Sar destijds, gadverdamme. Wat mij betreft sturen ze beide spelers eraf: degene die over de schreef gaat én de acteur.Lionel schreef:Mee eens. Jammer dat ze hier achteraf geen kaarten voor trekken of schorsingen opleggen.Peter schreef:Wel jammer dat die Alba mocht blijven staan, trouwens. Dergelijke acteurs horen niet op een voetbalveld en daarom was het jammer dat Giroud niet hetzelfde gedrag vertoonde. Dan had hij gewoon kunnen inpakken met rood voor een kopstootje.

Alba deed haast niets. Vind ik geen rood waard. Een kopstoot moet wel een beetje aankomen.
Ik vond Barcelona een wat ongeconcentreerde indruk maken, maar die ploeg heeft zoveel kwaliteit. Die drie voorin zijn dodelijk. Als je ze ruimte geeft, is het gebeurd. Je mag onder geen voorwaarde tegen ze op achterstand komen. Ga er maar aan staan.