Champions League
Moderator: mods
-
Re: Champions League
AS Roma-shirt zonder shirtreclame. Bloedmooi.
Flikt ie het toch Ronaldo. Prachtige goal ook.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Over en sluiten. Wat een simpele goal. Gewoon doorlopen. 

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat een onsamenhangend verhaal van de trainer van AA Gent. 0 procent kans maar ze geven niet op

Vanhaezebrouck denkt dat AA Gent 'nul procent' kans heeft op kwartfinales
Gepubliceerd: 18-02-16 07:15
Laatste update: 18-02-16 08:30
Trainer Hein Vanhaezebrouck geeft AA Gent na de 3-2 nederlaag van woensdag in eigen huis tegen VfL Wolfsburg weinig kans op het bereiken van de kwartfinales van de Champions League.
"Ik geef ons nul procent kans. We moeten realistisch zijn. Zeker als we spelen zoals vandaag. Als we met deze instelling naar Wolfsburg gaan, worden we weggeblazen", zei Vanhaezebrouck voor de camera van Proximus.
De Belgische oefenmeester was "ontgoocheld" over de eerste helft van zijn ploeg. "Dat Wolfsburg op een hoger niveau speelt, wist ik. Maar dat wij ons niet hebben aangepast aan de omstandigheden van de Champions League, ontgoochelt mij."
Vanhaezebrouck vond dat zijn spelers te lief de duels ingingen. "In de Champions League wordt alles toegelaten door de scheidsrechter. Als je ziet hoe wij vanavond in duel gaan, dan verwijt ik dat mijn spelers. In België mag anderzijds natuurlijk niets. Zelfs als je blaast tegen de tegenstander is het fout."
"Pas op het einde van de match gaan mijn spelers in duel alsof hun leven ervan afhangt. Dat hadden ze onmiddellijk moeten doen. Dan was het nooit 0-3 geworden."
In de slotfase kwam Gent nog wel terug tot 3-2, waardoor de Belgische landskampioen nog altijd een sprankje hoop mag koesteren. "Als we ons met elf laten gelden en als eerste scoren, zal Wolfsburg wel in paniek raken", meent Vanhaezebrouck.
"Maar ik blijf erbij dat ze meer klasse hebben. Vanavond hadden ze niet veel kansen, maar ze maken ze wel allemaal af. Pas op, we geven het niet op. Ik verwacht een reactie van mijn groep. Als ze reageren en tonen wat ze kunnen, zal ik tevreden zijn."
Draxler
Julian Draxler was met twee treffers de grote man aan de kant van Wolfsburg. De spelmaker heeft er wel alle vertrouwen in dat zijn ploeg zich bij de laatste acht schaart.
"De laatste twee goals waren uiteraard minder goed voor ons, maar we hebben alle mogelijkheden om ons voor de volgende ronde te plaatsen. Het is een goede uitslag voor ons en als we net zo spelen in de return (8 maart, red.), heb ik er alle vertrouwen in", aldus de Duitser op de site van de UEFA.
De 22-jarige Draxler, die voor liefst 36 miljoen euro overkwam van Schalke 04, was uiteraard content met zijn doelpunten. "Ik ben altijd blij als ik scoor. En natuurlijk is de Champions League iets speciaals voor me. Ik hou ervan om in dit toernooi te spelen."
Door: NU.nl
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Voetballers denken dat je meer dan 100% je best moet doen om alles te geven, dus waarschijnlijk denkt deze man ook dat je minder dan 0% kans moet hebben om geen enkele kans te maken.
Is dat geklap met dat duimpje de 'Van Persie Ziekte', of was er een andere gozer eerder met die pseudo-waardering?
Wat een tyfushekel begin ik te krijgen aan dat valse gebaartje.
Wat een tyfushekel begin ik te krijgen aan dat valse gebaartje.
Barcelona speelt weer eens met 12. Arsenal is met 11 wel beter. Die kans van Ox moet er echt in. Wat een kutscheids, diezelfde Turk die de CL finale verneukte door Pogba geen pingel te geven.
Zit ook naar Arsenal - Barça te kijken. Zie de Catalanen eigenlijk nooit spelen maar het verschil met Ajax is best wel groot. Maar goed, unanimiteit van stemmen is ook wat waard natuurlijk. Arsenal kan overigens ook niets anders dan met 11 man op eigen helft hopen op een counter. Deze wedstrijd wordt 0-0. Wel goed maar niet leuk.
Duidelijk is dat Barcelona dit over twee wedstrijden sowieso gaan winnen. Arsenal doet niks om het initiatief te pakken. Daar zitten al die mensen dan met hun dure kaartjes.
Ja, het verschil tussen de twee teams is wel erg groot. En toch kan Arsenal zomaar via een snelle uitval de verhoudingen op z'n kop zetten.Sandro_Calááábro schreef:Duidelijk is dat Barcelona dit over twee wedstrijden sowieso gaan winnen. Arsenal doet niks om het initiatief te pakken. Daar zitten al die mensen dan met hun dure kaartjes.
Arsenal (Ox, Giroud) speelt de counters slecht uit. Ox had de 1-0 moeten maken. Suarez net ook met n goede kans. Die Turk moet in de rust een paar ballen onder binden en ook eens voor Arsenal fluiten.
Mooie goal van Bayern. Die waren de 1e helft toch wel veel beter dan Juve. Bayern speelt zonder echte verdedigers, bizar.
Toch even een goede fase van Arsenal. Ik verwacht echter dat Barcelona scoort
Bayern op 0-2 door Robben. Spelen zeer zeer goed.
Hier het verschil in een notendop. Arsenal heeft de bal in kansrijke positie maar verspeelt de bal omdat ze niet weten wat ermee te doen. In de tegenstoot laat Barcelona zien hoe het wel moet.
Arsenal gaat maar eens aanvallen en loopt direct in het mes: 0-1.
-
Champions League
Ik snap eerlijk gezegd niet dat Giroud speeltijd krijgt bij Arsenal; de keren dat ik hem heb zien voetballen doet het pijn aan de ogen. Zo'n Welbeck heeft toch veel meer potentie?
(Maar goed, als je ook Sanogo onder contract hebt, zegt dat veel over de recente kijk op spitsen bij The Gunners)
Özil is overigens een genot om naar te kijken.
(Maar goed, als je ook Sanogo onder contract hebt, zegt dat veel over de recente kijk op spitsen bij The Gunners)
Özil is overigens een genot om naar te kijken.
Jammer dat Ox eruit moest. Die is verdedigend een stuk sterker dan Walcott en daarmee stond het toch beter bij Arsenal.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Cees heeft m.i. Volledig gelijk. Arsenal krijgt wel kansen en mogelijkheden om het uit te spelen. Mesut is aan de bal een genot, Alexis valt erg tegen. Natuurlijk is Barcelona veel beter, maar hun defensie is matig. Ze hebben wel een prima keeper en Busquets, die altijd op de juiste plek staat.
Juve op 2-2 inmiddels volgens mijn Livescore...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Juve is gewoon ballen in de 16 gaan pompen. Probaat middel tegen een ploeg die geen CVs op t veld heeft staan.
Barcelona op 0-2 uit een penalty door overtreding op Messi. Bij de situatie van de overtreding zie je de klasse van Messi. Hij handelt zoveel sneller dan de verdedigers van Arsenal. Die kunnen dan niets anders dan onreglementair ingrijpen.
-
Dat zal aanvallend zo zijn, maar ik vond het er verdedigend allemaal niet zo solide uit zien. Dat kan ze deze campagne nog gaan opbreken.Lionel schreef:Barca oppermachtig. Genieten. Hadden ook 3-9 kunnen winnen.
Dat is wel een erg romantische blik op een knullige situatie. Die domme Flamini beweegt in zijn eigen zestien (!!!) van de bal af.Sandro_Calááábro schreef:Barcelona op 0-2 uit een penalty door overtreding op Messi. Bij de situatie van de overtreding zie je de klasse van Messi. Hij handelt zoveel sneller dan de verdedigers van Arsenal. Die kunnen dan niets anders dan onreglementair ingrijpen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!