Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Toen Dick Advocaat bij die grafclub begon zei hij al dat hij reeds tweemaal eerder bijna de hoofdtrainer in die bouwval was geweest. Is het heel ver gezocht dat zijn ambitie in Rotterdam verder reikt dan de handjes van Giovanni, Jan en Jean vast te houden?

Zag net pas de beelden van de training. Ronduit beschamend optreden richt van Bronckhorst.
En hij kan de eer aan zichzelf houden als hij dat wil.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Als hij er nu mee kapt, zal die 'eer' zwaar tegenvallen. Hij moet hopen op een Cocu-tje.Sandro_Calááábro schreef:En hij kan de eer aan zichzelf houden als hij dat wil.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Probleem ligt m'n in de invulling die advocaat geeft aan z'n adviseurschap. Hiddink snapte toch wat beter hoe je dat kan invullen zonder de autoriteit van de coach aan te tasten. Giovanni wordt nu nooit meer serieus genomen in de groep lijkt me.
Iniesta schreef:Zag net pas de beelden van de training. Ronduit beschamend optreden richt van Bronckhorst.
link?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
- AT Toto winner 15/16
Dick is gewoon een misselijk kereltje.
-
Jammer dat Vilhena niet meedoet, die laat regelmatig zijn mannetje lopen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Er waait wel een verfrissende wind door de Kuip zo te zien... Sinds de komst van ome Dick...... :)
Ik kijk nu al uit naar de kollum van Hanegem morgen, in de krant van Rotjeknor. Die gaat ongetwijfeld los.brigade zuid schreef:Dick is gewoon een misselijk kereltje.

Kuijt als Spielmacher op 10.

Dick de Kakkerlak is ook blij. 1-0 door de Spielmacher.
En de spielmacher scoort zijn 100ste voor Feyenoord
-
- AT Toto winner 15/16
En natuurlijk weer in de 45e minuut. Einde van ons plezier, bedankt kut Advocaat.
Kan hij volgende week ook even bij Ajax langskomen?:)
Het gerucht doet de ronde dat Kramer in de basis staat.
-
Niet zo negatief; morgen in het AD de mooiste verhalen over de groep vrienden die voor het hondstrouwe legioen willen "sterven", desnoods zonder salaris willen voetballen enz. enz. en dan voor de beker verliezen van AZ. Mooier kan toch niet. Als ze bij Feyenoord denken dat ze er zijn, gaat het fout.brigade zuid schreef:En natuurlijk weer in de 45e minuut. Einde van ons plezier, bedankt kut Advocaat.
Het kan niet zo zijn dat het team dat ruim vijftien toppers koopt in het rechter rijtje eindigt!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Hup Roda... :)
Laat Advocaat maar daar blijven
Laat Advocaat maar daar blijven
-
- AT Toto winner 15/16
Yes en nu volhouden Roda.
Komt Roda goed weg... Had een pingel moeten wezen
-
1-1 

Kuijt: de druk is hoog....
ik: (maar wie ben ik?) ... Op basis waarvan is de druk eigenlijk hoog?
De druk is al weken niet meer hoog
Kuijt: de druk is hoog....
Lekker zeg. Ik gun dikkie dik het ook niet. Hij had daar nooit aan de slag moeten gaan. Laat het maar lekker dramatisch slecht blijven gaan daar.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
En daarbij... De druk is bij Ajax en PSV al helemaal hoog... Schei toch uit man...
Stop met voetballen of ga weer naar Turkije... Gekkehuis met die vent
Stop met voetballen of ga weer naar Turkije... Gekkehuis met die vent