NFL

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

zeux

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 25, 2016 12:53 am

Ferry schreef:Prima strategy dus van de Broncos. Werd nog behoorlijk spannend op het eind!

Veel plezier nog bij de volgende match, ik lees morgen wel hoe dat afgelopen is. :-)
:-)

Hoop dat deze pot wat sprankelender is.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » ma jan 25, 2016 2:22 am

Dat was dom van Palmer...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jan 25, 2016 11:31 am

Het was allemaal niet zo spectaculair als gehoopt. Al was het slot van Patriots@Broncos natuurlijk wel spannend. Leuk dat Denver het wist te halen. Ik ben benieuwd wat ze kunnen in de Superbowl. De afgelopen seizoenen moesten ze het vooral hebben van hun sterke aanval met Manning zijn bekende spel. Nu is Manning wat voorzichtiger en is het vooral de uitstekende defensie die ze hier naartoe heeft gebracht.

Arizona@Carolina is echt geen moment spannend geworden. Ik ben blij dat ik na de eerste wedstrijd gewoon ben gaan slapen en deze 's morgens bij het ontbijt heb aangezet.

Wat mij betreft is Carolina de favoriet voor de Superbowl. Ze kwamen wéér geweldig uit de startblokken en lijken me gewoon wat completer en beter dan Denver. Maar ik gun Manning die tweede winst wel. Hij heeft veel meer talent dan zijn broer maar die staat voorlopig 2-1 voor als het gaat om Superbowl overwinningen. Hij zal het dan vooral moeten hebben van de kracht van de Broncos defense. Dat is op zichzelf wel een recept om kampioen mee te worden. Hoe vaak zie je het niet gebeuren dat een sterke aanval er op het beslissende moment niet aan komt.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » ma feb 08, 2016 1:09 am

Hmmmm, ongewone situatie voor Panthers in eerste kwart...

zeux

Bericht door zeux » ma feb 08, 2016 4:01 am

Defense rules...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma feb 08, 2016 7:56 am

Best thing about de SB, Sping Training is just around the corner. :biggthumpup.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma feb 08, 2016 3:36 pm

Ik heb de wedstrijd afgekeken, maar echt boeiend werd die geen moment. Panthers kwamen niet door de defensie van de Bronco's heen.
Spijtig, want ik had het Cam Newton wel gegund. Liever dan Peyton Manning. En zo denkt zijn broer er ook over. :ajaxsmiley.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 08, 2016 8:29 pm

Ik heb genoten van de verdediging van Denver. Wat een intensiteit en klasse. Echt vanaf de start tot het einde waren ze heer en meester en liepen ze de offensive line van Carolina aan alle kanten voorbij. Newton wist zich er absoluut geen raad mee en was geen schim van de speler die hij eerder in het seizoen was.

Dat is ook de enige reden dat Denver wist te winnen. Manning kon aanvallend niet veel klaarspelen. Hij wil kennelijk nog even wachten met het aankondigen van het einde van zijn loopbaan maar als hij slim is stopt hij nu wel echt.
Nil volentibus arduum

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma feb 08, 2016 9:13 pm

Hij kondigde vooral aan heel veel bier te gaan drinken. Budweiser!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

zeux

Bericht door zeux » ma feb 08, 2016 10:18 pm

Water dus. :-)

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 09, 2016 9:01 am

Doet de NDA bij deze gasten ook z'n werk? :hypocrite.gif:

them roids, them roids....

ferry

Bericht door ferry » ma jan 09, 2017 2:54 pm

We gaan weer richting Super Bowl (5-feb), tijd om dit topic weer wat nieuw leven in te blazen :-)

Volgt iemand de Playoffs nog?

Gisteren de Steelers gezien de de Dolphins afdroogden, en de Packers die de Giants versloegen. Aaron Rodgers was op dreef gisteren; klasse wat die man liet zien. Volgende week Packers tegen de Cowboys, dat wordt een mooie clash!

zeux

Bericht door zeux » ma jan 09, 2017 3:19 pm

Ferry schreef:We gaan weer richting Super Bowl (5-feb), tijd om dit topic weer wat nieuw leven in te blazen :-)

Volgt iemand de Playoffs nog?

Gisteren de Steelers gezien de de Dolphins afdroogden, en de Packers die de Giants versloegen. Aaron Rodgers was op dreef gisteren; klasse wat die man liet zien. Volgende week Packers tegen de Cowboys, dat wordt een mooie clash!
Yes! Beide gezien. Die Hail Mary vlak voor halftime was weergaloos...

Precies op tijd in vorm.

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo jan 11, 2017 9:35 am

Hmmz deze even gemist op Nieuwjaarsdag. Zoiets zie je toch alleen op college niveau? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

zeux

Bericht door zeux » za jan 14, 2017 10:44 pm

Net begonnen: zeehaviken tegen de valken. Ik heb geen idee, volgens mij zijn ze behoorlijk aan elkaar gewaagd, zeker nu Wilson weer op niveau begint te komen. Vannacht Houston-New England. Zal toch wel naar Brady and the boys gaan. Morgenavond de kraker van deze ronde: Packers @ Cowboys. Yummie. Die nacht ook nog Steelers-Chiefs. Vermoedelijk ga ik die missen.
Laatst gewijzigd door zeux op za jan 14, 2017 11:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

ferry

Bericht door ferry » za jan 14, 2017 10:49 pm

Seahawks beginnen solide. Ik hoop dat de Falcons 'm winnen want in ben in Atlanta tijdens de Super Bowl, dus hoe cool zou het zijn om de Falcons dan in aktie te zien! :headbang.gif:

Ok. TD Seahawks, niks aan de hand nog... :blush.gif:

De Patriots ga ik ook niet zien vanavond, die gaan wel door denk ik. Morgen kijk ik uit naar de Packers vs Cowboys, dat belooft een goede pot te worden.

zeux

Bericht door zeux » za jan 14, 2017 10:53 pm

Ja, dit was een zeer solide TD van de Seahawks. Veertien plays? Minuut of 9. Alles zat er in. Passes, runs, ook van Wilson zelf. Boost of confidence.

zeux

Bericht door zeux » za jan 14, 2017 10:55 pm

Sowieso cool natuurlijk om SB in de VS zelf te kijken.

ferry

Bericht door ferry » za jan 14, 2017 10:58 pm

Absoluut. Vorig jaar was ik er ook, leuke beleving om chicken wings te knagen in een Sports Bar en het gejuich en ge-boooo om je heen te horen.

zeux

Bericht door zeux » za jan 14, 2017 11:06 pm

En Atlanta zet er een solide TD-drive tegenover. Nice. Kan een leuke wedstrijd worden.

ferry

Bericht door ferry » za jan 14, 2017 11:07 pm

:onfire.gif: Yes. Gelijk! :ajaxsmiley.gif:

zeux

Bericht door zeux » za jan 14, 2017 11:07 pm

Ferry schreef:Absoluut. Vorig jaar was ik er ook, leuke beleving om chicken wings te knagen in een Sports Bar en het gejuich en ge-boooo om je heen te horen.
:-)

zeux

Bericht door zeux » za jan 14, 2017 11:29 pm

Freaky Safety...

zeux

Bericht door zeux » za jan 14, 2017 11:53 pm

Falcons on a roll.

ferry

Bericht door ferry » za jan 14, 2017 11:55 pm

Ja, knullig, die Safety. Falcons op dreef nou, geweldige offense.

Leuke pot tot nu toe!

Plaats reactie