PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Doet niet mee aan het spel. Qua dom schoppen prima. Had er allang met rood af gemoeten... Psv wordt ronduit vernederd, Utrecht is heer en meester. Ten Hag is een goede trainer, maakt iets moois van al die drop outs van kleine clubs.Peter schreef:Hoe is van Ginkel?
Ten Hag is inderdaad een goede trainer, deed het bij Go Ahead al erg goed met middelmatig materiaal, nu weer. Toekomstig toptrainer.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Utrecht dik verdiend door. Psv leek wel een amateurploeg, kippen zonder kop. Ongedisciplineerd ook. Op alle fronten afgetroefd door die castaways van Cambuur, Roda enzo. Petje af voor Ten Hag. Tactisch beter dan Cocu en FdB.
Bij Ajax weggestuurd he, na een akkefietje met een teamgenoot. Wat kan Gudelj beter dan Ayoub? Beuken in de duels waarschijnlijk. Verder is Ayoub de veel betere speler, lijkt me. Psv wel erg zwak zonder Guardado trouwens. Middenveld wel erg veel van hetzelfde met deze drie spelers. Zondag wint psv natuurlijk wel in Utrecht...Lionel schreef:Ayoub, is die niet beter dan Gudelj? Op basis van 2 wedstrijden zeg ik dit hoor.
Nou, ik moet sommige mensen hier toch echt gelijk geven na vanavond. Ze hebben het bij PSV een stuk beter voor elkaar allemaal. De selectie staat als een huis, het elftal is een geoliede machine. Die laten nergens onnodig iets liggen.
Zou leuk zijn als Utrecht komende zondag nog een keer een goed resultaat pakt. Met zo'n resultaat op zak moet er in eigen huis toch ook iets te doen zijn.

Zou leuk zijn als Utrecht komende zondag nog een keer een goed resultaat pakt. Met zo'n resultaat op zak moet er in eigen huis toch ook iets te doen zijn.
Nil volentibus arduum
-
Kansloos, hij is door Van Gaal in 2013 naar Bayern gehaald (amateurs) en daardoor is hij besmet; hij zal vanaf dag 1 o.l.v. De Telegraaf worden afgemaakt.Skampie schreef:Iets voor ajax?Duke schreef:Ten Hag is inderdaad een goede trainer, deed het bij Go Ahead al erg goed met middelmatig materiaal, nu weer. Toekomstig toptrainer.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Denk eens na dan... Waar zat Van Gaal in 2013 ook alweer en waar niet?Demosthenes schreef: Kansloos, hij is door Van Gaal in 2013 naar Bayern gehaald (amateurs) en daardoor is hij besmet;
Als Ten Hag überhaupt al naar Ajax zou willen. Hij was de assi van Rutten bij psv destijds.Jöhnk schreef: Maar kansloos inderdaad. Hij behoort niet tot het kringetje waar Ajax doorgaans uit vist.
-
Je hebt gelijk, zag op https://www.wikiwand.com/nl/Louis_van_Gaal de jaren staan, maar of mijn monitor/instellingen zijn niet goed of er is iets anders, je moet niet de jaartallen (klakkeloos) overnemen als die naast een club staan.wimpey schreef:Denk eens na dan... Waar zat Van Gaal in 2013 ook alweer en waar niet?Demosthenes schreef: Kansloos, hij is door Van Gaal in 2013 naar Bayern gehaald (amateurs) en daardoor is hij besmet;
Als Ten Hag überhaupt al naar Ajax zou willen. Hij was de assi van Rutten bij psv destijds.Jöhnk schreef: Maar kansloos inderdaad. Hij behoort niet tot het kringetje waar Ajax doorgaans uit vist.
Hij zal niet naar Ajax komen, hij heeft al ervaring opgedaan.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Utrecht doet al jaren de punten cadeau aan Psv, ik zie niet in waarom ze nu ineens wel hun best zouden doen.Marillion schreef: Zou leuk zijn als Utrecht komende zondag nog een keer een goed resultaat pakt. Met zo'n resultaat op zak moet er in eigen huis toch ook iets te doen zijn.
-
of gewoon "handjeklap", Utrecht gaat voor zijn kans in de beker (de finale is eenvoudig haalbaar) en PSV voor het kampioenschap. Europees voetbal haalt PSV wel, de beker is een troostprijs, spelers kunnen er geblesseerd raken, wat schiet je ermee op als je in de finale uit tegen Feyenoord moet?Marillion schreef:Aan de andere kant. Ze deden al jaren precies datzelfde in Eindhoven. Dit lijkt me een prima week om in één keer met beide tradities te breken.
In theorie zou dat natuurlijk kunnen. Maar ik geloof er niet in dat PSV zo'n wedstrijd in eigen huis bewust laat lopen. Deze wedstrijd liet vooral zien dat PSV ook kwetsbaar is als het allemaal even niet gaat zoals ze hadden gehoopt.
Neemt niet weg dat ze vandaag natuurlijk zomaar weer kunnen winnen. Zoals hier al gezegd hebben ze het daar vaak relatief makkelijk. Breken met die traditie lijkt me echter een uitstekend plan.
Neemt niet weg dat ze vandaag natuurlijk zomaar weer kunnen winnen. Zoals hier al gezegd hebben ze het daar vaak relatief makkelijk. Breken met die traditie lijkt me echter een uitstekend plan.
Nil volentibus arduum