Ajax - Feyenoord 7-02-2016
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Ajax - Feyenoord 7-02-2016
Als je tegen Roda uit met 5 verdedigers speelt zal hij er zondag wel 6 neerzetten. Bus parkeren en gokken op een counter.
YNWA
Dat is gemeen, want FdB heeft regelmatig gezegd dat tegen een bus niet te voetballen is..... 

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Jinne
- Site Admin
Er mag nu ook geen Höllenboer meer gedraaid worden in de kleedkamer bij Ajax.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Kakkies hebben geen last van De Kuip dit weekend. Ajax mist de kwaliteit en de samenhang / vastigheid om tot snel aanvalsspel te komen. Waarom zouden de kakkies verliezen? Dat deden Roda en Heracles ook niet...
Jeugdopleiding de nek om gedraaid en ook geen aankopen doen... verwacht niet dat Ajax wint. De energie is simpelweg uit de club verdwenen na de unanieme beslissing.
Ik zou gelijk met Zivkovic beginnen wat kan er slechter zijn dan Milik een houten klaas met een snelheid van een slak 

Tegen een ploeg die op de defensie gaat leunen kies ik toch echt voor Milik. Probeer hem maar in stelling te brengen rondom de zestien meter. Als hij niet direct raak schiet wil Vermeer misschien nog wel een keer een balletje loslaten.
Ik ben echt benieuwd of Ajax nu weer beter voor de dag komt. Het puntverlies van de afgelopen weken is duur maar er is in principe nog niets verloren als we nu de draad weer oppakken. Dan moet het alleen wel echt over een andere boeg dan de afgelopen wedstrijden.
Ik ben echt benieuwd of Ajax nu weer beter voor de dag komt. Het puntverlies van de afgelopen weken is duur maar er is in principe nog niets verloren als we nu de draad weer oppakken. Dan moet het alleen wel echt over een andere boeg dan de afgelopen wedstrijden.
Nil volentibus arduum
Tja, Ajax is niet meer wat het ooit was. De flair is er vakkundig uitgebeukt. Niet alleen in de voorbije jaren, dat proces is al tijdenlang bezig. Af en toe een kleine opleving, dan weer een diep dal.Dubbel schreef:Jeugdopleiding de nek om gedraaid en ook geen aankopen doen... verwacht niet dat Ajax wint. De energie is simpelweg uit de club verdwenen na de unanieme beslissing.
Geen idee hoe (en door wie) dit proces kan worden gekeerd. Er staat een triple A lichting aan talent te trappelen. Het zou zo jammer zijn wanneer ook deze lichting gedwongen wordt om bruine broekjes voetbal te spelen...
Als je echt ballen hebt start je zondag in een 3-3-4 (vier aanvallers) opstelling en laat je Van Rhijn op de bank.
En als je wilt anticiperen voor het geval Feyenoord toch met drie spitsen gaat spelen begin je met Mike als extra spits. Kan je 'm zo twee linies laten zakken zonder dat het je een wissel kost.
En als je wilt anticiperen voor het geval Feyenoord toch met drie spitsen gaat spelen begin je met Mike als extra spits. Kan je 'm zo twee linies laten zakken zonder dat het je een wissel kost.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
Ajax heeft moeite met scoren tegen vier verdedigers, laat staan tegen vijf. Ik gok nog steeds op een eigen doelpunt van Van Beek.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Nee, en de moraal is weer wat beter bij Fnoord na de winst in de beker. Ik denk dat ze liever van ons willen willen dan dat Ajax van hen wil winnen. Ik moet het nog maar zien.wimpey schreef:Kakkies hebben geen last van De Kuip dit weekend. Ajax mist de kwaliteit en de samenhang / vastigheid om tot snel aanvalsspel te komen. Waarom zouden de kakkies verliezen? Dat deden Roda en Heracles ook niet...
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Ik weet niet of zo'n moeizame bekerzege voor veel vertrouwen zorgt. Voorlopig ga ik er vanuit dat Feyenoord nog altijd met de staart tussen de benen naar Amsterdam komt.
De vraag is alleen of Ajax er van weet te profiteren. Je weet wel, met zo'n hele rij clichés voor de wedstrijd. Er meteen staan, gelijk de tegenstander bij de strot pakken, etcetera. Het is vooral hopen dat we snel een doelpunt maken. Ook al is het een lucky. Dat maakt de klus een stuk eenvoudiger.
De vraag is alleen of Ajax er van weet te profiteren. Je weet wel, met zo'n hele rij clichés voor de wedstrijd. Er meteen staan, gelijk de tegenstander bij de strot pakken, etcetera. Het is vooral hopen dat we snel een doelpunt maken. Ook al is het een lucky. Dat maakt de klus een stuk eenvoudiger.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dekker en Bakker trainen mee. Wat is daar de reden voor? Die jongens gaan Ajax-1 (toch?) nooit halen?
Dekker is wel een talent volgens mij. Ook aanvoerder van de A1.
Klinkt raar , maar dit zijn de 2 ploegen waar het spel niet is om aan te zien. Zal wel een 0-0 worden wij hebben geen spits en Kuyt loert op een mogelijkheid 

Nah. Mooie voorzet, maar hij mist het specifieke om een top-buitenspeler te worden. Acceleratie, creativiteit. M.i. goed te vergelijken met Bolo Zenden destijds, maar dan een niveautje of wat lager. Zijn enige kans op Ajax-1 lijkt mij de linksback-plek. Inhoud heeft ie wel.Alexander schreef:Dekker is wel een talent volgens mij.
ik gok op een simpele 3-0... Feyenoord gaat gewoon weer in zijn broek poepen in de Arena...
De verwachtingen zijn zo laag en somber, dat het zomaar ineens een leuke wedstrijd kan worden.Toppie schreef:Klinkt raar , maar dit zijn de 2 ploegen waar het spel niet is om aan te zien. Zal wel een 0-0 worden wij hebben geen spits en Kuyt loert op een mogelijkheid
Vanuit het motto: min x min = plus

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Voor feyenoord gaat deze wedstrijd toch nergens meer over? Die gaan vol voor de beker.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Nog gelezen van het pers praatje.. " ik accepteer het besluit etc".. FdB is zich aan het indekken..
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Dat is al geregeld, die is binnen, ze spelen thuis, strafschopje, tegenstander met tien man, oude tijden herleven.Boabdil schreef:Voor feyenoord gaat deze wedstrijd toch nergens meer over? Die gaan vol voor de beker.
Voor Feyenoorders is de wedstrijd zondag juist verschrikkelijk belangrijk.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
0,0 zelfreflectie bij die kloothommel.mattie schreef:Nog gelezen van het pers praatje.. " ik accepteer het besluit etc".. FdB is zich aan het indekken..
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Inderdaad dus bij een teleurstellend resultaat, ligt het niet aan zijn technische staf, maar aan de selectieTrab schreef:0,0 zelfreflectie bij die kloothommel.mattie schreef:Nog gelezen van het pers praatje.. " ik accepteer het besluit etc".. FdB is zich aan het indekken..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Wat moet hij dan zeggen? Dat hij het niet accepteert en de rest van het seizoen slechts onder protest volmaakt? Wat mij betreft is dit gewoon een nette reactie. We gaan het seizoen met deze groep afmaken en proberen om daarmee kampioen te worden.
Nil volentibus arduum
Valt nog niet mee he? Om een ander zinnig antwoord te formuleren. Nou ja, dan maar verder met de selectie voor zondag:
Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Joël Veltman
Mike van der Hoorn
Riechedly Bazoer
Viktor Fischer
Daley Sinkgraven
Arek Milik
Davy Klaassen
Amin Younes
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Jairo Riedewald
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Diederik Boer
Mitchell Dijks
Donny van de Beek
Klaassen zal zeker starten. Ik ben benieuwd naar de keuze voorin. Younes, Milik en El Ghazi of krijgt Fischer bijvoorbeeld weer een kans?
Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Joël Veltman
Mike van der Hoorn
Riechedly Bazoer
Viktor Fischer
Daley Sinkgraven
Arek Milik
Davy Klaassen
Amin Younes
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Jairo Riedewald
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Diederik Boer
Mitchell Dijks
Donny van de Beek
Klaassen zal zeker starten. Ik ben benieuwd naar de keuze voorin. Younes, Milik en El Ghazi of krijgt Fischer bijvoorbeeld weer een kans?
Nil volentibus arduum