Golf
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Golf
Mmmmm, 4 birdies maar ook 2 bogeys, geeft hem een ronde van -2 en een voorlopige T 11 plaats, niet slecht maar er had meer ingezeten zal die zelf ook vinden.
YNWA
- InnerHarbour
InnerHarbour schreef:https://twitter.com/joostluiten/status/ ... 8797265920
Page doesn't exist.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
De prestaties zijn vergelijkbaar met begin 2014, zijn topjaar, dus dat belooft wat. Zn doel is plek 35 aan het eind van 2016. Dat zit erin als hij dit vast kan houden.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Zelf had Joost (en ik ook) verwacht een paar plaatsen te stijgen op de WR maar hij is er een gezakt. Hij staat nu 79.
Vanaf donderdag nieuwe kansen op de Dubai Desert Classic, opnieuw met Sponge aan de tas waar hij erg tevreden over is. Hij blijft dan ook na Dubai zijn caddie, het lijkt erop dat zijn gokje goed uitgepakt is.
Vanaf donderdag nieuwe kansen op de Dubai Desert Classic, opnieuw met Sponge aan de tas waar hij erg tevreden over is. Hij blijft dan ook na Dubai zijn caddie, het lijkt erop dat zijn gokje goed uitgepakt is.
YNWA
- InnerHarbour
Vriend Joost begon mooi vanmiddag, 3 Birdies before the turn maar gelijk een Bogey op de 10de, gevolgd door zevenmaal Par en weer een Birdie op de 18de. -3 voor de dag en 3 slagen achter de leider in de T14. Hier kan die morgen verder mee.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Zo Joost liep de ochtend sessie en is nu klaar. Een prima ronde met 5 birdies en geen bogeys brengt hem met -8 in de voorlopige T3, één slag achter de leiders.
YNWA
- InnerHarbour
Tja je zou het hem moeten vragen maar ik denk dat de Amerikaanse PGA tour te vroeg kwam, hij heeft zich er nooit op thuisgevoel vorig jaar en had geen vertrouwen en als je geen vertrouwen hebt zijn de fairways een stuk minder breed en de greens en holes een stuk kleiner.
Het kan ook komen omdat hij zijn baard heeft laten staan, daar wil ik vanaf zijn.
Het kan ook komen omdat hij zijn baard heeft laten staan, daar wil ik vanaf zijn.

YNWA
- InnerHarbour
Volgens mij is Pieters doorgegaan met feesten, hij heeft vandaag de volgende "cut" ook gemist.Sandro_Calááábro schreef:De Belg Pieters heeft het duidelijk lastig na z'n tweede plek
Thomas Pieters “decompresseert”
27 januari 2016
Je kon het ergens verwachten. Na zijn schitterende, maar vooral krachtenslopende prestatie in het Abu Dhabi Championship, kwam Thomas Pieters niet al te fris aan de start van Qatar Masters.
Logische vermoeidheid, maar ook enkele extrasportieve verplichtingen zorgden voor een mindere ronde.
Zes bogeys en slechts drie birdies deden “Birdiemachine” Pieters op een 75 (+3) en een plaats buiten de top 100 landen.

YNWA
- InnerHarbour
Na al die jaren moet ik jouw vriend nog voor de eerste keer zien lachen, wat een sago is dat zeg. Joost blijft goed bezig.
YNWA
Misschien bewaart hij die voor als hij de beker optilt
Die Amerikaanse amateur Dechambeau staat nu T12. Die kan dus echt wel wat. Die zal toch wel kiezen om pro te worden vanaf nu?

Die Amerikaanse amateur Dechambeau staat nu T12. Die kan dus echt wel wat. Die zal toch wel kiezen om pro te worden vanaf nu?
Er had wederom meer ingezeten, maar aan de andere kant is dit z'n beste prestatie ooit op dit toernooi en maakt hij een prima seizoenstart door. De beste van z'n carrière.
Knap trouwens hoe die Engelsman op de laatste hole in extremis een play-off weet te voorkomen door een birdie te maken.
Knap trouwens hoe die Engelsman op de laatste hole in extremis een play-off weet te voorkomen door een birdie te maken.
- InnerHarbour
Hij kreeg zijn ijzers niet echt aan de praat op de laatste dag. Toch zie je dan dat hij zich goed voelt op dit moment, vorig jaar was er dan een hele lelijke + ronde uitgekomen en nu gewoon een -1.
Gestegen naar plek 74 in de WR, deze week rust en dan naar het Malaysian open. Ik ben benieuwd wat hij daarna doet, Perth Australie zal hij wel overslaan, koelere eind weg voor 1 toernooi en dan volgen het Trump
National Dora, en de Tailand Classic.
Gestegen naar plek 74 in de WR, deze week rust en dan naar het Malaysian open. Ik ben benieuwd wat hij daarna doet, Perth Australie zal hij wel overslaan, koelere eind weg voor 1 toernooi en dan volgen het Trump

YNWA
Ik lees dat hij zelf vindt dat hij pech had bij het putten en maar een paar foutjes gemaakt heeft gisteren. Het viel allemaal net niet.
Zat even naar de statistieken te kijken, maar die zeggen niet zo veel bij golfen lijkt het. Wat me wel opvalt, is dat Luiten geen uitschieters heeft in de statistieken, zowel positief als negatief. Een allround speler. Maar daar heb je geen statistieken voor nodig om dat te zien.
Zat even naar de statistieken te kijken, maar die zeggen niet zo veel bij golfen lijkt het. Wat me wel opvalt, is dat Luiten geen uitschieters heeft in de statistieken, zowel positief als negatief. Een allround speler. Maar daar heb je geen statistieken voor nodig om dat te zien.
- InnerHarbour
Joost gaat na het Malaysia Championship de Thailand Classic en het Hero Indian Open spelen. Zonde dat er tussen de eerste en de laatste 2 ook 2 weken zitten nu hij duidelijk de smaak te pakken heeft. Perth had ik al niet verwacht en blijkbaar mag hij niet aan Trump zijn speeltje meedoen. Hij heeft dus drie toernooien om 24 plaatsen of meer/minder afhankelijk wat andere doen op de toernooien die hij niet speelt, te stijgen voor 27 maart de datum dat hij in de top 50 moet staan om aan de Masters deel te nemen, zal krap worden.
YNWA