Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Re: Aankopen SUGGESTIES
Ik had het tegen Heracles wel aangedurfd met Dolberg of Zivkovic in de spits, eigenlijk...
Het enige dat dit seizoen nog kan redden is talent klaarstomen en speelminuten in Ajax-1 bieden. De jongens van De Toekomst zouden het in Ajax-1 nu echt niet minder doen dan al die miskopen van het TH.
Het enige dat dit seizoen nog kan redden is talent klaarstomen en speelminuten in Ajax-1 bieden. De jongens van De Toekomst zouden het in Ajax-1 nu echt niet minder doen dan al die miskopen van het TH.
Snap ook niet waarom Cerny er niet bij zat. Of een Nouri. Die jongens krijgen het publiek achter zich. Frank is wat dat betreft echt een domme coach. Gewoon dom.wimpey schreef:Ik had het tegen Heracles wel aangedurfd met Dolberg of Zivkovic in de spits, eigenlijk...
IK GELOOF!!!!!!
Ik heb de indruk dat veel coaches het veel te moeilijk maken. Om te laten zien hoe smart ze zijn ofzo.Lionel schreef: Snap ook niet waarom Cerny er niet bij zat. Of een Nouri. Die jongens krijgen het publiek achter zich. Frank is wat dat betreft echt een domme coach. Gewoon dom.
1) Je werkt met jonge gasten, dan moet je een goede ppl. manager zijn. Ballen kunnen de jochies van De Toekomst wel. Cerny v Younes, Dolberg v Milik / Sanogo, vd Beek v Gudelj. Keuze lijkt me eenvoudig.
2) Als je zoveel miskopen op je naam hebt staan, die time and again in no time door jeugdspelers voorbij worden gestreefd, dan lijkt het me duidelijk waar je het moet zoeken.
3) Een control freak is geen manager. Die spelers moeten het doen. Die gasten staan totaal verkrampt het ding te doen wat de baas van hen verlangt. Dat is geen basis om tot iets goeds, leuks en constructiefs te komen.
Mee eens. Maar ook als je kiest voor Younes, Milik en Gudelj is het natuurlijk handig om spelers als Cerny, Beek en Nouri op de bank te hebben als je thuis speelt tegen Heracles. Je weet dat het Ajax-publiek blij wordt van jonge spelers uit de opleiding. Als zo een Dolberg alleen al zou warmlopen in de 60e minuut zou het publiek al opveren. Maar dat snapt Frank natuurlijk nietwimpey schreef:Ik heb de indruk dat veel coaches het veel te moeilijk maken. Om te laten zien hoe smart ze zijn ofzo.Lionel schreef: Snap ook niet waarom Cerny er niet bij zat. Of een Nouri. Die jongens krijgen het publiek achter zich. Frank is wat dat betreft echt een domme coach. Gewoon dom.
1) Je werkt met jonge gasten, dan moet je een goede ppl. manager zijn. Ballen kunnen de jochies van De Toekomst wel. Cerny v Younes, Dolberg v Milik / Sanogo, vd Beek v Gudelj. Keuze lijkt me eenvoudig.
2) Als je zoveel miskopen op je naam hebt staan, die time and again in no time door jeugdspelers voorbij worden gestreefd, dan lijkt het me duidelijk waar je het moet zoeken.
3) Een control freak is geen manager. Die spelers moeten het doen. Die gasten staan totaal verkrampt het ding te doen wat de baas van hen verlangt. Dat is geen basis om tot iets goeds, leuks en constructiefs te komen.

IK GELOOF!!!!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
FdB wilt 1 ding voordat hij hopelijk oprot.. Die Schaal en daar passen die jonkies niet in
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Jinne
- Site Admin
Larsson zal na gister wel geappt zijn in TH (en vrienden?) groepje.
Wanneer sluit de transfermarkt definitief? Is dat zondag avond of maandag?
Wanneer sluit de transfermarkt definitief? Is dat zondag avond of maandag?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ja, FdB & Overmars moeten eerst vertrekken voordat er iemand gehaald wordt.De kans dat Ajax in de winter nog een nieuwe speler naar Amsterdam haalt, lijkt met de dag kleiner te worden. Er moet namelijk eerst iemand vertrekken.
Ajax zat enige tijd achter Chelsea-aanvaller Bertrand Traoré aan, maar de spits uit Burkina Faso wordt door de Londenaren niet meer uitgeleend aan een Eredivisie-club, nadat hij afgelopen seizoen al bij Vitesse speelde. Traoré zit bovendien bij de selectie van manager Guus Hiddink voor het FA Cup-duel met MK Dons.
Dus moet Ajax op zoek naar een alternatief, maar niet voordat er een speler is vertrokken. "Het beleid is dat we eerst iemand moeten verkopen, voordat we een nieuwe speler halen", aldus De Boer. Dat is opmerkelijk, omdat het er vorige week nog op leek dat Ajax wél gewoon een nieuwe speler kon aantrekken.
Lees meer: Klaassen vraagteken voor Roda-uit
Er was in januari genoeg belangstelling voor Thulani Serero en Ricardo van Rhijn, maar door blessures bij Davy Klaassen en Kenny Tete mogen die eerste twee niet vertrekken. "Zij zijn nu hard nodig", aldus de Ajax-coach.
Verder gaf De Boer nog aan dat het halen van een speler in de winter altijd een lastige aangelegenheid is. "Je komt in een vijver te vissen met dat soort spelers. Het gevaar is dat je een speler haalt die moet wennen aan een andere cultuur en competitie. Dan is diegene pas geacclimatiseerd als het mei is."
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Mooi. Kan niet wachten tot de markt weer gesloten is en we een keer een transferperiode hebben voltooid zonder miskoop.
Inderdaad, prima zo. We moeten het met deze groep gaan doen. Ik sluit overigens niet dat dat Zivkovic nog terug komt. Die speelt toch niet in Tilburg. Nu verwacht ik niet dat hij dan in Amsterdam ineens een verpletterende indruk gaat maken maar je hebt dan in ieder geval iemand die fit is in tegenstelling tot Sanogo. En je kan het naar Zivkovic presenteren als zijn laatste kans. Misschien haalt hij er de motivatie uit die hij nodig heeft.
Nil volentibus arduum
Updates transfermarkt: Ibrahimovic speculeert over terugkeer bij Ajax
Ibrahimovic sluit niet uit dat hij volgend jaar Ajax-shirt draagt
Zlatan Ibrahimovic sluit niet uit dat hij volgend jaar het shirt van Ajax draagt. De Zweedse spits vertrekt na dit seizoen transfervrij bij Paris Saint-Germain en geeft voor een winactie een shirt van de Amsterdammers met zijn naam erop weg. "Je weet maar nooit, dit zou volgend jaar mijn shirt kunnen zijn", speculeert de oud-Ajacied over een terugkeer in de Arena. (Bron: AT5)
door Redactie NU.nl 1/29/2016 3:56:58 PM
Ik zou zeggen even bellen.
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
"RVC wil dat we eerst verkopen en dan pas kopen"
'We mogen kopen en zijn op zoek naar een spits of een buitenspeler"
"RVC wil dat we eerst verkopen en dan pas kopen".
We gaan goeeehoed. Nog 2 daagjes.
'We mogen kopen en zijn op zoek naar een spits of een buitenspeler"
"RVC wil dat we eerst verkopen en dan pas kopen".
We gaan goeeehoed. Nog 2 daagjes.

- Giacomo Puccini
Die Vincent Janssen loopt lekker te ballen. Wat heeft hij niet wat een spits voor het niveau van Ajax wel moet hebben?
Ajax!
Ik weet dat het niet gaat gebeuren maar daar moet toch even beeld bij:LucaS schreef:Updates transfermarkt: Ibrahimovic speculeert over terugkeer bij Ajax
Ibrahimovic sluit niet uit dat hij volgend jaar Ajax-shirt draagt
Zlatan Ibrahimovic sluit niet uit dat hij volgend jaar het shirt van Ajax draagt. De Zweedse spits vertrekt na dit seizoen transfervrij bij Paris Saint-Germain en geeft voor een winactie een shirt van de Amsterdammers met zijn naam erop weg. "Je weet maar nooit, dit zou volgend jaar mijn shirt kunnen zijn", speculeert de oud-Ajacied over een terugkeer in de Arena. (Bron: AT5)
door Redactie NU.nl 1/29/2016 3:56:58 PM
Ik zou zeggen even bellen.

Nil volentibus arduum
Hans van de zee en John metgod waren er dan ook druk mee bezig vanavond.........Giacomo Puccini schreef:Die Vincent Janssen loopt lekker te ballen. Wat heeft hij niet wat een spits voor het niveau van Ajax wel moet hebben?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Vandaag laatste mogelijkheid een speler aan te trekken? Het is nog rustig. Er zal niemand komen, of er wordt een Kanu aangetrokken (heeft ervaring, is ± 40) of een Gabrich? De keuring kan, net als bij Zimling, morgen of volgende week wel.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik heb het gevoel dat De Boer zijn zinnen heeft gezet op het huren van Siem de Jong. Oude bekende, bij Newcastle buiten de boot gevallen en inzetbaar als spits (als hij weer eens fit is tenminste).
Nil volentibus arduum
Ik las een column van Spaan. Die stelt, terecht, dat die jongen vorig seizoen in Almere balde. Daar waar de heren Grim en Kreek de touwtjes in handen hebben, die op de loonlijst van Ajax staan. Hebben de Ajacieden in Almere of die in A'dam zitten slapen. Ik gok op allebei.elliquido schreef:Hans van de zee en John metgod waren er dan ook druk mee bezig vanavond.........Giacomo Puccini schreef:Die Vincent Janssen loopt lekker te ballen. Wat heeft hij niet wat een spits voor het niveau van Ajax wel moet hebben?
Tja, die lui kunnen er niks van. Almere City staat niet voor niets laatste in de Jupiler League.
Over de spits: Babel schijnt via social media te hinten op een terugkeer. Echt een type Messi!
Over de spits: Babel schijnt via social media te hinten op een terugkeer. Echt een type Messi!

- Jinne
- Site Admin
Finnbogason iig niet meer beschikbaar. Gaat naar Augsburg.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Er komt natuurlijk niemand meer bij. Heel misschien Babel, maar dat was het dan wel.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Overmars is nog druk bezig met het verkopen van de ballast. Pas dan mag hij investeren haha. Alleen heeft hij alle moeite om jongens als Duarte en Serero te verkopen. Ook het terugsturen van Sanogoal is lastig. Alleen Azzouzi gratis naar Twente sturen (waar die jongen in de eerste 2 potjes verdienstelijk mee deed) is een wapenfeitje. Woehoe.
Nou, Serero zou opeens niet meer mogen vertrekken. Hij is té belangrijk. 

-
Zeker, anders krijgen we straks nog een situatie waarin Nouri zou debuteren. Dat kan natuurlijk niet. Die is er nog niet klaar voor om invaller van de invaller te zijn bij Ajax 1...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Er kan niemand uit de koker rollen die ons doet opveren. Behalve Zlatan maar dat gaat niet gebeuren.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!