PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Zodra Ajax weerstand krijgt weten ze het niet meer, Rishi. psv is veel weerbaarder. De kakkies ook, maar die missen gewoon kwaliteit... Het zou ook niet erg zijn wanneer Ajax 3e wordt. Misschien dat er dan eindelijk een lichtje gaat branden hier en daar. Een trainer die niet met een bruin broekje naar Utrecht reist zou al een stap in de juiste richting zijn.
Ik ben de eerste die toegeeft dat Ajax slecht speelt. Maar voorlopig zijn we bijna halfweg en staan we boven PSV inclusief een beter doelsaldo. Dat zal toch wel iets zeggen zeker? Namelijk dat PSV in de competitie gewoon iets minder heeft gepresteerd. Ze hebben echt niet zo'n bijzondere ploeg. En van spelers die terugkeren zoals Willems moet je ook maar afwachten hoe snel ze weer een meerwaarde kunnen zijn.
Mijn gevoel zegt dat het uiteindelijk zal gaan tussen Ajax en PSV. Feyenoord zie ik in de loop van de tweede seizoenshelft net wat te veel weggeven. Als Ajax iedere week speelt zoals tegen Utrecht dan redden we het niet maar de realiteit is dat we ook echt wel een aantal betere prestaties hebben geleverd. Bovendien heeft Ajax echt geen mindere groep. Er is talent genoeg.
De prestaties van PSV in de CL zijn uitstekend. Maar dat kan in de competitie ook zomaar tegen ze werken. Sowieso krijgen ze nog minimaal twee wedstrijden die de nodige aandacht zullen vragen. En ze hebben te maken met het risico dat spelers zichzelf gaan overschatten.
Mijn gevoel zegt dat het uiteindelijk zal gaan tussen Ajax en PSV. Feyenoord zie ik in de loop van de tweede seizoenshelft net wat te veel weggeven. Als Ajax iedere week speelt zoals tegen Utrecht dan redden we het niet maar de realiteit is dat we ook echt wel een aantal betere prestaties hebben geleverd. Bovendien heeft Ajax echt geen mindere groep. Er is talent genoeg.
De prestaties van PSV in de CL zijn uitstekend. Maar dat kan in de competitie ook zomaar tegen ze werken. Sowieso krijgen ze nog minimaal twee wedstrijden die de nodige aandacht zullen vragen. En ze hebben te maken met het risico dat spelers zichzelf gaan overschatten.
Nil volentibus arduum
Lestienne en Zoet zijn vannacht opgepakt, Lestienne voor het uitdelen van een klap, Zoet voor het hinderen van de politie. Filmpjes zijn op twitter te vinden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Haha maatje komt uit Gendt en die is helemaal 'Nijmegen-minded'. Net zoals de rest van zijn omgeving volgens mij.
Wel bijzonder dat het vaker lijkt voor te komen dat lui uit Nijmegen (en omgeving) voor Vitesse kiezen dan andersom. Of ligt dat aan mij? Heeft ook met niveau te maken natuurlijk.

Wel bijzonder dat het vaker lijkt voor te komen dat lui uit Nijmegen (en omgeving) voor Vitesse kiezen dan andersom. Of ligt dat aan mij? Heeft ook met niveau te maken natuurlijk.
Ze staan toch ook niet voor niets gewoon nog achter ons. De prestaties in de CL zijn uitstekend maar in de competitie ontlopen Ajax en PSV elkaar niet zoveel. Zeg maar precies zoals de stand dat aangeeft. Het verschil zal op het einde ook niet groot zijn. Welke kant het ook op valt.
Nil volentibus arduum
PSV wint se wedstrijden tegenwoordig makkelijker. Ze hebben in alle linies minder moeite dan Ajax. Ze spelen volwassener. Ajax heeft geen enkel idee waar het mee bezig is en krijfgt daar geen enkel goede begeleiding in.Marillion schreef:Ze staan toch ook niet voor niets gewoon nog achter ons. De prestaties in de CL zijn uitstekend maar in de competitie ontlopen Ajax en PSV elkaar niet zoveel. Zeg maar precies zoals de stand dat aangeeft. Het verschil zal op het einde ook niet groot zijn. Welke kant het ook op valt.
IK zoorzie een rume kampioenschap voor PSV.