Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Geweldige kopbal van Fellaini tussen 4 man in op de lat, Rooney in de rebound raak. Blind speelt erg sterk.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Haha ja, totaal tegen de verhouding in.
Liverpool voetbalt beter maar de keeper van MU is beter.
Martial valt me trouwens tegen.
Gisteren een deel van de wedstrijd van Manchester City gezien, dat was a different cook. Met Aguëro erbij had Liverpool zeker een paar keer gescoord. Het is duidelijk waar Klopp heen wil, maar dat gaat met deze spelers niet lukken.
Deze ploegen staan denk ik wel waar ze horen.

Liverpool voetbalt beter maar de keeper van MU is beter.
Martial valt me trouwens tegen.
Gisteren een deel van de wedstrijd van Manchester City gezien, dat was a different cook. Met Aguëro erbij had Liverpool zeker een paar keer gescoord. Het is duidelijk waar Klopp heen wil, maar dat gaat met deze spelers niet lukken.
Deze ploegen staan denk ik wel waar ze horen.
- InnerHarbour
Deze nederlaag komt geheel op het konto van Klopp die maar met Firmino bleef spelen in de spits. De man deed werkelijk niets goed, hield geen bal vast raakte hem elke keer kwijt dat je godverdomme twee keer van zo’n laffe scheitploeg als united verliest.
YNWA
De verhouding schoten uit onmogelijke hoek en van 30 meter?Yopi schreef:Haha ja, totaal tegen de verhouding in.![]()
Wollt ihr den totalen Mensch?
Nee hoor, aantal kansen en beter veldspel. Al kan dat snel, want MU was hopeloos.
Neem aan dat Klopp een topspits gaat halen.
Het veldspel was niet beter, Liverpool was veel opportunistischer en als ze er zo eens doorheen kwamen dan gingen ze snel wanhoopsschoten proberen. MU had het betere veldspel maar de laatste bal was de hele tijd niet goed, niet alleen de laatste bal trouwens.Yopi schreef:Nee hoor, aantal kansen en beter veldspel. Al kan dat snel, want MU was hopeloos.
Waar? Loopt er ergens een nieuwe Suarez rond?Neem aan dat Klopp een topspits gaat halen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Al dat veldspel leidde tot 1 poging tussen de palen. Bizarre stat, niet voor het eerst... Liverpool gaf onder Rodgers bakken met geld uit met minimaal rendement. Klopp zal toppers moeten halen, open deur, maar anders kom je nergens. Zie de opponent van vandaag met Herrera, Darmian, Scheiderdinges e.c. Een jongen als Reus, Gündogan, Aubameyang, dat moet de norm zijn.Yopi schreef:Nee hoor, aantal kansen en beter veldspel. Al kan dat snel, want MU was hopeloos.
Hij was niet briljant als tegen Arsenal, maar slecht was ie niet. Hij had simpelweg te weinig aanvallende kwaliteit om zich heen. Can is een goede, maar een meer defensief ingestelde speler. Milner ook. En die Lalalalalana kan er weinig van.InnerHarbour schreef:Deze nederlaag komt geheel op het konto van Klopp die maar met Firmino bleef spelen in de spits. De man deed werkelijk niets goed, hield geen bal vast raakte hem elke keer kwijt dat je godverdomme twee keer van zo’n laffe scheitploeg als united verliest.
Dat gezegd hebbende: Firmino op de wing en Benteke in de spits leek me logischer. Maar Benteke is voetballend en qua arbeid een beetje wat Kramer bij de kakkies is: een probleem.

Voorin gebeurde dus weinig, maar Lucas was weer ijzersterk en Henderson had de wedstrijd voor de Reds moeten beslissen. Ik vond Touré (verrassend) goed en Sakho slecht. Mignolet zal nooit eens tot MOTM uitgroeien, zoals De Gea gisteren weer. Klopp kan aan de bak: Liverpool mist gewoon kwaliteit.
Geldt ook voor Man U. De Gea wint gisteren weer eens de wedstrijd voor ze. Laat de AT-boo boys maar boo-en: Rooney is een klasbak. Martial is een hele goeie en ik vond Blind gisteren sterk. Positioneel heel goed, waardoor ie z'n gebrek aan snelheid compenseerde. Maar ze hebben hetzelfde probleem als Liverpool: Lingard is wel dreigend, maar erg licht en niet constant. Herrera was de slechtste van de 22. Met de rest kan het vriezen of dooien. Als ze verder willen komen, zullen ze voor al dat geld wat kwaliteit moeten halen.
Voor de corner en de 1-0 veroverde blind de bal in een mannelijk duel met daarna een scherpe voortzetting op Martial.
Liverpool had wel een punt verdiend.
Depay viel dramatisch in met veel balverlies. Die zit even in een wak.
Liverpool had wel een punt verdiend.
Depay viel dramatisch in met veel balverlies. Die zit even in een wak.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Rodgers is zijn eigen straatje aan het schoonvegen, jarenlang beweren dat je de "final say" hebt maar nu terugkrabbelen als het o.a. om Balotelli gaat. Homo.

Brendan Rodgers on signing BalotelliThe Northern Irishman has now revealed he did not have the final say on transfers
YNWA
- InnerHarbour
Onbekend bij mij.
'Liverpool start gesprekken met Alex Teixeira'
Alex Teixeira leek op weg naar Chelsea, maar Liverpool heeft ook nog goede hoop dat het de aanvaller van Sjachtar Donetsk deze winter aan kan trekken. Een delegatie van de 'Reds' zou naar Florida zijn afgereisd om te onderhandelen met de 26-jarige Braziliaan, die dit seizoen 22 goals heeft gemaakt in vijftien competitiewedstrijden. (Daily Mail)
YNWA
Fantastische speler. Topaankoop
Wordt wel een zaalvoetbalvereniging hoor..

Wordt wel een zaalvoetbalvereniging hoor..

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Lionel schreef:Wordt wel een zaalvoetbalvereniging hoor..

Ze hebben hem nog niet hoor, in het verleden is het ook nog vaak genoeg misgegaan zoals met Alli waarvan ze zeker waren dat hij zou komen en nu bij Spurs speelt of Willian. Is Chelsea afgehaakt of komen die ook weer met een bod? Enfin we gaan het zien.
YNWA
Nice goal Norwich. 

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Keeper en CVs van Liverpool weer erg matig. Naast alle werkers op het middenveld mis je een creatieve speler.
Dat deed Firminio calm cool and collected. Nice.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat een geweldige pot!
IH wordt gek! 3-1 achter, 3-4 voor. 
En 4-4 in stoppage time.
En 4-5.
Boring wordt het niet met Liverpool.
Wat een pot!

En 4-4 in stoppage time.

En 4-5.

Boring wordt het niet met Liverpool.

Laatst gewijzigd door wimpey op za jan 23, 2016 3:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En 4-4, 4-5... Haha, gekkenhuis.
Liverpool speelt zo chaotisch als wat.
Deze week vliegt alles erin, in tegenstelling tot vorige week.
Liverpool speelt zo chaotisch als wat.
Deze week vliegt alles erin, in tegenstelling tot vorige week.
- InnerHarbour
Ik heb net een pilletje onder mijn tong gedaan.wimpey schreef:IH wordt gek! 3-1 achter, 3-4 voor.
En 4-4 in stoppage time.
En 4-5.
Boring wordt het niet met Liverpool.Wat een pot!

YNWA
Ja, niveau van die ploeg is bedenkelijk. Veel passie en hart, weinig kwaliteit.Yopi schreef: Liverpool speelt zo chaotisch als wat.
Zou het brilletje van Klopp die scrum na de 4-5 hebben overleefd?

- InnerHarbour
Te veel geblesseerde Wim en zeker achterin niet voldoende kwaliteit. Verder kost die Belg op doel elke week minstens 1 goal.
Maar goed dit is waarom ik naar het voetbal ga.
Maar goed dit is waarom ik naar het voetbal ga.
YNWA
Het is wel vermakelijk om naar te kijken maar meer dan de middenmoot zit er op deze manier niet in voor Liverpool.
Het ligt niet alleen aan kwaliteitsgebrek maar ook aan een gebrek aan organisatie. Dat mag Klopp zichzelf onderhand wel aanrekenen.
Het ligt niet alleen aan kwaliteitsgebrek maar ook aan een gebrek aan organisatie. Dat mag Klopp zichzelf onderhand wel aanrekenen.
- InnerHarbour
Ze zijn op BT sports het moment dat hij hem kwijtraakt 30 keer aan het herhalen, tis een emotioneel mannetje.wimpey schreef: Zou het brilletje van Klopp die scrum na de 4-5 hebben overleefd?

YNWA
Klopp is duidelijk nog zoekende. Maar kwalitatief is het pet daar. Die Faulkner komt er in blessuretijd als slot op de deur in. Grote sterke vent. Eerste wat ie doet is uit het duel blijven bij een lange bal. 4-4.Yopi schreef: Het ligt niet alleen aan kwaliteitsgebrek maar ook aan een gebrek aan organisatie. Dat mag Klopp zichzelf onderhand wel aanrekenen.

Keeper is zwak, CVs zijn zwak. Zag je Moreno bij die pingel?