Die bij Villa niet eens speeltijd kreeg... Ik las dat ze Subotic willen huren van Dortmund, maar dat is een abc-tje. Klopp haalde hem naar Mainz, naar Dortmund, dus...InnerHarbour schreef:Met IIori hebben we er in iedergeval weer een centre-back.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
- InnerHarbour
Even verder kijken Wim, die is net pas weer fit daarom heeft hij nauwelijks gespeeld. Ik zeg niet dat hij de oplossing is maar we kunnen ook niet met Toure verder elke week, daar zit de sleet teveel op en heeft ook niet een contract gekregen om welkelijks te spelen, die is er voor het laatste kwartier af en toe.wimpey schreef:Die bij Villa niet eens speeltijd kreeg.....InnerHarbour schreef:Met IIori hebben we er in iedergeval weer een centre-back.
Klopp wil inderdaad een ervaren centre-back erbij, de namen van die knakkers van Shalke en Dortmund worden genoemd, ik zou niet te lang wachten.
YNWA
Ranocchia van Inter wordt ook genoemd i.v.m. Liverpool.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat zou niet echt een versterking zijn.wimpey schreef:Ranocchia van Inter wordt ook genoemd i.v.m. Liverpool.
Die kan er inderdaad vrij weinig van.Peter schreef:Dat zou niet echt een versterking zijn.wimpey schreef:Ranocchia van Inter wordt ook genoemd i.v.m. Liverpool.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Toeval natuurlijk.InnerHarbour schreef:Gezellig, weer een erbij.![]()
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Er zit denk ik weinig anders op dan Raymond Verheijen in te huren. Anders kunnen jullie het wel schudden. 

Nil volentibus arduum
- InnerHarbour

Ik lees dat we voor vanavond op Jose Enrique als centre-back gaan terugvallen, die heeft een jaar geleden voor het laatst in 1 meegedaan.
YNWA
- InnerHarbour
De man is wel iets relaxter in de omgang met de pers dan een andere niet nader te noemen trainer.
Erg benieuwd waarmee hij vanavond op de proppen komt en hoe het afloopt. Nu ja wedstrijd Exeter-Liverpool derde ronde FA cup is vanaf half negen te volgen op BBC 1

Erg benieuwd waarmee hij vanavond op de proppen komt en hoe het afloopt. Nu ja wedstrijd Exeter-Liverpool derde ronde FA cup is vanaf half negen te volgen op BBC 1
YNWA
Kijk, daar hebben we Raymond Verheijen al! Inclusief een gratis link naar het boek waar in staat hoe het allemaal moet. Zo is hij dan ook wel weer.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
We moeten echt op zoek naar nieuwe keepers, een aardige voetballer tot nu toe, Teixeira.
YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Speelt Liverpool met de sterkste opstelling of met een tweede elftal? Exeter staat verdiend voor.
- InnerHarbour
Alleen Beteke speelt normaal in 1 en dan nog niet eens altijd. Het mooie van dit soort wedstrijden is dat je nu eens te zien krijgt wat er achter zit en dat is niet bijster veel.
YNWA
Die nummer 3 van Liverpool kan zo bij Barca aan de slag.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- InnerHarbour
Zo gelukkig een replay op Anfield, fijn we konden nog wel een extra wedstrijdje gebruiken. 

YNWA
-
Vanwaar eigenlijk dat "we" als je het over Liverpool hebt?InnerHarbour schreef:Zo gelukkig een replay op Anfield, fijn we konden nog wel een extra wedstrijdje gebruiken.
Hij heeft Liverpool geadopteerd. 

Die linksback leek ook geblesseerd te zijn einde wedstrijd
Wordt een mooie replay voor exeter.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Smith is niet geblesserd hoor, speelt normaal in U21.elliquido schreef:Die linksback leek ook geblesseerd te zijn einde wedstrijd
YNWA
Dat zag er anders niet okselfris uit vlak voor tijd
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Klopp haalt Dan Ward terug van loan aan Aberdeen. Voor iedereen die Bogan de rooie grabbelaar de laatste twee keer aan het werk gezien heeft kan het niet als een verrassing komen. Dit zeggen de Aberdeen-supporters ervan:
YNWA