www.ajax.nlAjax en Meleg uit elkaar
Ajax en Dejan Meleg hebben overeenstemming bereikt over directe ontbinding van zijn tot en met 30 juni 2016 lopende contract.
Meleg werd geboren op 1 oktober 1994 in Backi Jarack, Servië. De aanvallende middenvelder kwam in januari 2013 over van het Servische Vojvodina Novi Sad. Vorig seizoen werd de speler verhuurd aan SC Cambuur. In totaal speelde de linkspoot 35 officiële wedstrijden voor Jong Ajax en scoorde daarin 12 doelpunten.
Dejan Meleg
Moderator: mods
Re: Dejan Meleg
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Bizar dat ze daar zoveel moeite voor gedaan hebben. Gaat het met Muric dezelfde kant op?
je ziet wel klasse maar blijkbaar niet voldoende disicipline om door te pakken.
Muric 2.0 Meleg
Muric 2.0 Meleg
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
Mmmmm ik neem aan dat dit niet de schuld is van Jonk, Cruijff, Jongkind of de gehele jeugdopleiding dat ze deze gozer niet aan de praat hebben gekregen maar aan die jongen zelf zoals dat ook geldt voor een niet presterende aangetrokken speler van 1 dat het dan niet de schuld van Overmars, de Boer, Bergkamp, oh wacht.......... 

YNWA
Ik dacht dat deze parel ongeveer net zolang heeft genoten van de performancecoaches als Tete, AEG en Riedewald. Bijzonder dat hij het niet gehaald heeft.
I think I lost my fucking headache
Deze uitkomst is inmiddels geen verrassing meer. Maar alles bij elkaar is dit traject natuurlijk wel een flinke teleurstelling. Meleg is binnengehaald met de nodige verwachtingen maar is er niet eens in geslaagd om überhaupt bij de selectie aan te sluiten. Die paar keer dat ik 'm bij Jong Ajax heb zien spelen was ik ook nooit onder de indruk. Ik denk niet dat we nog veel van hem gaan horen.
Nil volentibus arduum