Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

columbus

Re: Engeland en Schotland

Bericht door columbus » za dec 19, 2015 5:38 pm

Eens

wimpey

Bericht door wimpey » za dec 19, 2015 5:38 pm

Giggs doet de coaching langs de lijn. LVG zit. Veeg teken?

wimpey

Bericht door wimpey » za dec 19, 2015 5:52 pm

LVG @ MUFC: a monumental waste of time and resources. Wederom een verdiende nederlaag. Gaat Mourinho achterna.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za dec 19, 2015 5:57 pm

LVG heeft een hekel aan wedstrijden met de Kerst. Het ziet ernaar uit dat hij de feestdagen gezellig met zijn familie in Nederland (of Portugal) kan doorbrengen.

Dit is niet meer houdbaar. De spelers geloven niet meer in hem of zijn flossefie en de supporters haten hem.

Arthur

Bericht door Arthur » za dec 19, 2015 6:10 pm

Mourinho naar MU, Guardiola naar City. Worden interessante derbies in Manchester straks.

wimpey

Bericht door wimpey » za dec 19, 2015 6:11 pm

Yopi schreef: De spelers geloven niet meer in hem of zijn flossefie en de supporters haten hem.
Die flossefie is een lege huls. Voetbal van toen.

Man U heeft geen goede selectie (een mirakel gezien het geld waarmee gesmeten is), maar verliezen van Bournemouth en Norwich lijkt me niet nodig. LVG heeft het van aanvang aan verkloot daar. Man U speelt al 1,5 jaar als een PL-middenmoter.

columbus

Bericht door columbus » za dec 19, 2015 6:13 pm

Arthur schreef:Mourinho naar MU, Guardiola naar City. Worden interessante derbies in Manchester straks.
Waarom zou Mourinho naar United gaan, die past toch totaal niet bij die club? Ik zou het seizoen met Giggs afmaken en Guardiola aanstellen voor komend seizoen.

zeux

Engeland en Schotland

Bericht door zeux » za dec 19, 2015 6:14 pm

Voor het verbaal spuitend klaarkomen omdat Van Gaal verliest hebben we toch dat andere topic?
Laatst gewijzigd door zeux op za dec 19, 2015 6:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za dec 19, 2015 6:15 pm

Schokkend: MU heeft in de laatste vier thuiswedstrijden maar zeven schoten op het doel gehad.

zeux

Engeland en Schotland

Bericht door zeux » za dec 19, 2015 6:17 pm

Dus admins, effe verplaatsen de posts hierboven.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za dec 19, 2015 6:41 pm

zeux schreef:Voor het verbaal spuitend klaarkomen omdat Van Gaal verliest hebben we toch dat andere topic?
Wat ordinair. :hypocrite.gif:

zeux

Engeland en Schotland

Bericht door zeux » za dec 19, 2015 6:49 pm

Tja, een andere term kon ik er niet voor verzinnen als ik jullie tweeën zo bezig zie.

Ik begrijp het ook wel hoor, het is een mooi ventiel om je frustratie over het falen van je hero Cruijff te botvieren. Dus gewoon verder gaan, prima vermaak verder, alleen is er het andere topic voor, zodat het hier over de PL kan gaan.

wimpey

Bericht door wimpey » za dec 19, 2015 7:11 pm

Yopi schreef: Wat ordinair. :hypocrite.gif:
Zeux houdt niet van discussies die over voetbal gaan, Yopi. Wanneer je dan o.b.v. het voetbal de simpele conclusie trekt dat de manager er niets van bakt, dan wordt daar de focus op gelegd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za dec 19, 2015 7:14 pm

Alexander schreef:2e helft klopt er geen kut meer van. Inmiddels 0-2. Laatste wedstrijd van Louis?
Ik hoop het. Dankzij hem heb ik vandaag een behoorlijk bedragje verloren. Als je al niet thuis van Norwich kan winnen vuile klootzak. Het is dat ie hier niet meeleest anders had ik hele andere bewoordingen gebruikt.

zeux

Bericht door zeux » za dec 19, 2015 7:31 pm

wimpey schreef:
Yopi schreef: Wat ordinair. :hypocrite.gif:
Zeux houdt niet van discussies die over voetbal gaan, Yopi. Wanneer je dan o.b.v. het voetbal de simpele conclusie trekt dat de manager er niets van bakt, dan wordt daar de focus op gelegd.
Het verschil is dat ik niet klaarkom op zijn falen. Voor jullie is het een levensvervulling lijkt het wel.

Maandag kon hij wel eens exit zijn, wat moeten jullie dan met je leven? Houden we dan van jullie alleen nog maar het zure chagrijn over Ajax post-Cruijff over (los van het ritueel bashen van Blind)?

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za dec 19, 2015 9:36 pm

brigade zuid schreef:
Alexander schreef:2e helft klopt er geen kut meer van. Inmiddels 0-2. Laatste wedstrijd van Louis?
Ik hoop het. Dankzij hem heb ik vandaag een behoorlijk bedragje verloren. Als je al niet thuis van Norwich kan winnen vuile klootzak. Het is dat ie hier niet meeleest anders had ik hele andere bewoordingen gebruikt.
Om dat laatste ben ik blij. Maar is dat niet wat gokken is? Dat je ook kunt verliezen?

Het zal me benieuwen hoeveel tijd LvG nog krijgt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

zeux

Re: Manchester United onder Louis van Gaal

Bericht door zeux » za dec 19, 2015 9:42 pm

Duke schreef:

Het zal me benieuwen hoeveel tijd LvG nog krijgt.
Ik mag aannemen heel weinig. CL was al niet fijn, maar in een titelrace 2x van een degradatieklant verliezen is wel erg lastig. Vraag is of hij de Kerst gaat halen.

Lionel

Bericht door Lionel » za dec 19, 2015 9:48 pm

Die wordt morgen ontslagen. Of maandag. Kan toch niet anders..
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » za dec 19, 2015 10:28 pm

Lionel schreef:Die wordt morgen ontslagen. Of maandag. Kan toch niet anders..
Je doet geen manager een plezier met deze squad, Rishi. Zeker een rookie als Giggs niet. Dus ik neem aan dat ze LVG laten zitten en maar hopen dat het wat beter zal gaan. Als ie binnen de club nogdraagvlak heeft, tenminste...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za dec 19, 2015 11:46 pm

Je moet Van Gaal ook geen spelers aan laten trekken, dat is de grote fout van MU geweest.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo dec 20, 2015 1:52 am

Wedstrijd niet gezien. Wel de twee countergoals. Dezelfde fouten die MU aan het begin van vorig seizoen de das omdeden.

De doelpunten die ze deze laatste weken weggeven zijn zo amateuristisch. Heeft niets te maken met een achterhaalde filosofie, en alles met beginnersfouten. Natuurlijk mag je het LVG aanrekenen dat zijn elftal in zulke fouten vervalt, maar als het zo simpel gaat komt het voor mij ten eerste op het conto van de spelers. Je ziet niet eens een sliding, van de verdediger die daarvoor in positie was, om te proberen de eerste goal te voorkomen. Dan maak je mij niet wijs dat je er vol voor gaat. Gewoon slap. Beetje hetzelfde verhaal als bij Chelsea. Spelers verdienen miljoenen, maar sommigen deden geen stap teveel. Blijkbaar omdat ze geen zin meer hadden in Mourinho.

Lionel

Bericht door Lionel » zo dec 20, 2015 7:33 am

wimpey schreef:
Lionel schreef:Die wordt morgen ontslagen. Of maandag. Kan toch niet anders..
Je doet geen manager een plezier met deze squad, Rishi. Zeker een rookie als Giggs niet. Dus ik neem aan dat ze LVG laten zitten en maar hopen dat het wat beter zal gaan. Als ie binnen de club nogdraagvlak heeft, tenminste...
Mourinho aanstellen voor een paar maanden zou niet eens gek zijn. Dit is geen team. Ze stralen niks uit. Geef Mourinho een paar maanden en in de zomer 400 miljoen en ze zijn komend jaar een echte titelkandidaat.

Want Pep brandt zijn vingers niet aan United. Die is niet gek. Ancelotti ook niet.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » zo dec 20, 2015 7:35 am

Monkey Tonk schreef:Wedstrijd niet gezien. Wel de twee countergoals. Dezelfde fouten die MU aan het begin van vorig seizoen de das omdeden.

De doelpunten die ze deze laatste weken weggeven zijn zo amateuristisch. Heeft niets te maken met een achterhaalde filosofie, en alles met beginnersfouten. Natuurlijk mag je het LVG aanrekenen dat zijn elftal in zulke fouten vervalt, maar als het zo simpel gaat komt het voor mij ten eerste op het conto van de spelers. Je ziet niet eens een sliding, van de verdediger die daarvoor in positie was, om te proberen de eerste goal te voorkomen. Dan maak je mij niet wijs dat je er vol voor gaat. Gewoon slap. Beetje hetzelfde verhaal als bij Chelsea. Spelers verdienen miljoenen, maar sommigen deden geen stap teveel. Blijkbaar omdat ze geen zin meer hadden in Mourinho.
Wat een gelul. United heeft amper kansen gecreëerd. Dat is het probleem. Niet twee counters.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 20, 2015 10:34 am

Menigeen sputtert nog wat tegen, maar na 1,5 jaar en al die munten voert de selectie van de huidige manager de filosofie van de huidige manager uit. En dat gaat van kwaad tot erger. Je hebt ook die Woodward (?), die onderhand wel een succesje kan gebruiken. Wat denkt SAF van de huidige situ? En invloedrijke oud-spelers? Heeft LVG nog draagvlak daar, is er iets te vinden dat er op wijst dat ie de kar uit de shit gaat trekken? Zo niet: Ajax heeft een trainer van topklasse nodig!! Al las ik gister een verkapt dreigement van FdB dat contractverlenging een optie is. :excited.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » zo dec 20, 2015 11:03 am

Is LvG nog wel een toptrainer? En gaat hij zich alleen bemoeien met het eerste en niet met de jeugd..
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie