Benieuwd of Louis het gaat redden vanavond. Ze staan alweer achter.
Moderator: mods
Omdat ze moesten winnen. Possesjun om de possesjun was geen optie.Jöhnk schreef:Op het vasteland is de verdediging van Manchester een stuk minder goed dan in de overhypete Premier League!
Wie nu nog vindt dat LvG goed werk levert neem ik met niks serieus en blok ik ook gewoon.wimpey schreef:Halen niet eens de helft van de punten in deze poule...![]()
Verbaast me natuurlijk niet, want de bevestiging wordt steeds weer geleverd: die lui betalen exceptional dough for average Joe. Technisch was Wolfsburg niet een beetje beter...
Een beetje evangaalist is en blijft strikt in De Leer.Lionel schreef: Wie nu nog vindt dat LvG goed werk levert neem ik met niks serieus en blok ik ook gewoon.
En dan? Giggs? Die wordt door LVG steeds genoemd als zijn opvolger, maar hij lijkt er voor Piet Snot bij te zitten. Het Grote Boek en assistent Stuivenberg lijken belangrijker te zijn.Duke schreef:Ik vraag me ook af of Van Gaal hier zelf nog blij van wordt, of hij zelf niet op een gegeven moment inziet dat dit niets gaat worden.
Wel mee eens. Man U's beste spelers onder LVG waren er al toen ie vorig seizoen begon. Kijk naar de kwaliteit van z'n aankopen, da's doffe ellende. Broddelwerk à la Overmars.Yopi schreef: Willem, wat vind jij van die stelling van Owen? (Zie update van mijn vorige post.)
Alleen op het veld, en wel op het hoofdveld. Nooit bij de jeugd natuurlijk. Dat hele gedoe met de grote rondo komt van hem.Duke schreef:Denk je dat het nog zou werken, Yopi? Van Gaal terug bij Ajax?