Je hele kader loopt de deur uit, maar dat geeft niets.

Het zou zogenaamd niet uitmaken, hè. Voor Jonk een ander en dan ging het gewoon door. GELOOF JE HET ZELF????

Moderator: mods
Waarom gelijk weer terugkijken naar het verleden? De laatste jaren heeft de opleiding minder gebracht, absoluut eens. Maar dat is verleden tijd en hoeft niet iedere keer op tafel te komen. Het gaat om het nu. Nergens, en door niemand, wordt gezegd dat het makkelijk is om Hoofd Opleidingen te zijn. Ben vooral benieuwd naar mensen die dit wel zou kunnen doen en verder werken op de weg die is ingezet. Ik kan er gewoon niet bij dat Jonk de enige zou zijn voor deze klus.Yopi schreef: Als het zo gemakkelijk is om HO te zijn, waarom hebben al die mannen voor Jonk er dan zo weinig van terechtgebracht, Columbus? Met terugwerkende kracht mogen we stellen dat de opleiding heel wat jaren is verwaarloosd.
Yopi schreef: Wat deze situatie betreft: 110% de schuld van RVC en directie. Hadden ze maar voor kwaliteit moeten kiezen. Nu lopen alle goede mensen weg. Die denken uiteraard: Van der Sar, Overmars, rot op. Zo kunnen wij niet werken.
Ergens vind ik het wel goed. Nu kunnen ze niet meer pronken met andermans veren. Mag Bergkamp laten zien hoe hij de Ajax-cultuur van veertig jaar terug er weer in gaat brengen. Ik wens hem er veel succes mee. Maar of ik het nog ga volgen? Ik ben er wel klaar mee.
Dat je niet zo happy bent Kreek weten we inmiddels welYopi schreef:Waarom zou een topper naar Ajax willen komen na wat Jonk is overkomen? Je laten overrulen door De Boer en Overmars, welke vakman heeft daar zin in?
Ik denk dat het Michel Kreek wordt, want dat is een vriendje van De Boertjes. Zo werkt dat bij Ajax.
Echt, Yopi... dit is ZOOOO kortzichtig.Yopi schreef:Wat deze situatie betreft: 110% de schuld van RVC en directie.
Cruijff is een machiavellist.Ajax Rules schreef:Tsja, dit is allemaal niet best.
Helaas een direct uitvloeisel van de manier waarop Cruijff zijn revolutie heeft gevoerd. Hij heeft nooit geprobeerd de club bij elkaar te houden/brengen, maar er een kampenstrijd van gemaakt. Daar zie je nu nog steeds de sporen van.
We zullen waarschijnlijk een stap terug moeten doen. Hopelijk dient het ergens toe. Op de puinhopen kan er nu hopelijk eindelijk eens een stabiele organisatie worden gebouwd met goede mensen die wel willen samenwerken en die niet tot een kamp of stroming (willen) behoren.
Ajaciedjuh schreef:Als hierdoor de rust terugkomt, is het alleen maar goed voor Ajax. Hopelijk maken ze dan wel de goede keuze: eerst beleid en organisatie en daar de juiste mensen erbij zoeken.
Bram kan heel goed hardlopen, volgens mij. Of hij verstand van voetbal heeft weet ik niet.Alexander schreef:Zijn er zojuist nog 4 opgestapt, waaronder Bram Som. Maar goed, die zal wel niks kunnen.
Ik hen jarenlang sekte moeten lezen. Die sekte wordt een kopje kleiner gemaakt. Door een sekte? Alles en iedereen dat aan Jonk gerelateerd kan worden zal eruit vliegen... We zullen zien wat het alternatief is. Hoewel dat eigenlijk voor niemand een verrassing zal zijn, want dat is al wel duidelijk. De opleiding was 'anders'. Die moet weer mainstream gemaakt worden.Duke schreef:Zuiveraars, etnische zuivering.![]()