PEC Zwolle - Ajax 29-11-2015
Moderator: mods
Re: PEC Zwolle - Ajax 29-11-2015
Als je van deze meuk niet wint... Cerny erin. Als we willen scoren en niet iedere bal voorin makkelijk weg willen geven, tenminste...
- InnerHarbour
Hahaha wereldgoal!!!

Younes, wat een topper, haha.

Donny erin, weer een Jonkie.

- InnerHarbour
Voor rust nog de 2e aub. Zwolle zal toch niet 90 minuten op niveau topklasse spelen? Fischer gaat richting half dozijn gemiste 100% kansen.
Oef, Fischer. 

Cerny zit op de bank tussen de breedteaankopen van Marc en Frank.
Fischer, tja...

Fischer, tja...
Hoeveel fucking kansen?
Waarom geeft Dijks die bal voor vanaf de middenlijn?
Waarom geeft Dijks die bal voor vanaf de middenlijn?
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Minimaal 0-4 moeten staan. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Donny durft wel meteen diep te spelen. Pass is niet besteed aan onze Duitse topper.
Vind die Younes echt nix. Speelt wel met een air, maar kwalitatief heel matig. Lijkt me ook te dik.
Ajax speelt prima aan de hand van Donny Jonk!
Waarom staat Nouri er niet in eigenlijk?
Waarom staat Nouri er niet in eigenlijk?
I think I lost my fucking headache
Best een goede wedstrijd tot nu toe. Ben alleen wel bang dat de 2e helft weer minder wordt en we spijt krijgen van al die gemiste kansen
Ik begin juist fan te worden van Younes, er zit zoveel dreiging bij die jongen. Niet alles gaat goed, maar hij zorgt wel dat die verdiging geen moment kan verslappen!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Opzouten met die Fischer.. hoeveel kansen heeft een speler nodig en verder in het spel ook nog ...... SpeeltInnerHarbour schreef:Die Fisher wil niet scoren.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Donny Jonk is inderdaad stukken beter dan Marc Schöne en Thulani de Boer. 

Donny doet het prima. Het niveauverschil tussen de hoogste jeugd en het eerste is héél klein geworden.
Tegen zo'n topklasser moet je het bij rust al in de tas hebben. Die lui komen heel anders uit de kleedkamer zo. Goede pot van Donny die steeds vooruit speelt, alleen heeft ie pech dat ze er voorin weer niets van bakken.
- Ajaciedjuh
Kan nog duur worden, zoveel kansen missen.
Donny speelt heel sterk, zoals Ajax gewoon goed speelt. Wedstrijd had al lan gespeeld moeten zijn. Fischer voelt zich wel een stuk beter thuis vanaf links, maar zoveel kansen missen, poeh. Die van Younes moet er natuurlijk ook in. 1ste helft, een helft van gemiste kansen. Goed om te horen dat El Ghazi weer fit, killerskwaliteiten kunnen we wel gebruiken.
Wederom een bevestiging dat er voorin kwaliteit bij moet. In ieder geval een sterke spits.
Donny speelt heel sterk, zoals Ajax gewoon goed speelt. Wedstrijd had al lan gespeeld moeten zijn. Fischer voelt zich wel een stuk beter thuis vanaf links, maar zoveel kansen missen, poeh. Die van Younes moet er natuurlijk ook in. 1ste helft, een helft van gemiste kansen. Goed om te horen dat El Ghazi weer fit, killerskwaliteiten kunnen we wel gebruiken.
Wederom een bevestiging dat er voorin kwaliteit bij moet. In ieder geval een sterke spits.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo nov 29, 2015 3:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ajax speelt heel redelijk. En grappig, Beek geeft meteen het geblunder van ons TH aan. Waarom Sinkgraven en Vuur en Passie kopen als je Beek en Nouri hebt? Beek m.i. de beste man van het veld. Speelt alles naar voren, ziet steeds de opening. Heel leuk!
Ik vind Younes echt 3x niks hoor. Zoveel verkeerde keuzes, geen actie en een lage handelingssnelheid. Fisher speelt vandaag wel ongelukkig, maar er gaat wel altijd veel dreiging vanuit. Eigenlijk onbegrijpelijk dat Cerny niet speelt.
En dan nog iets, zal Dolberg minder zijn dan Milik? Ik twijfel.
Ik vind Younes echt 3x niks hoor. Zoveel verkeerde keuzes, geen actie en een lage handelingssnelheid. Fisher speelt vandaag wel ongelukkig, maar er gaat wel altijd veel dreiging vanuit. Eigenlijk onbegrijpelijk dat Cerny niet speelt.
En dan nog iets, zal Dolberg minder zijn dan Milik? Ik twijfel.
Fischer speelt eigenlijk best een goeie pot, hij scoort alleen niet, maar hij is wel degene die ook die opgelegde kansen creeert voor zichzelf. scoort hij 1 of 2 van die kansen is iedereen hier lyrisch... gewoon ff allemaal je bek houden en laat die jongen even staan.
Cerny gewoon de laatste 15 minuten laten meedoen en zo zijn wedstrijden op laten bouwen.
Cerny gewoon de laatste 15 minuten laten meedoen en zo zijn wedstrijden op laten bouwen.
Ja, en dat is een geweldige prestatie. Er lopen volgens mij in de A1 nog 2 of 3 jongens rond die moeiteloos mee kunnen bij 1.Jöhnk schreef:Donny doet het prima. Het niveauverschil tussen de hoogste jeugd en het eerste is héél klein geworden.