Ik geloof dat de sub Fellini niet erg wordt gewaardeerd daar.

Louis krijgt het maar niet aan de gang offensief.
Moderator: mods
Zover zou ik niet gaan, maar dit was wel de zoveelste zwakke beurt. Ze pompen er daar 100en miljoenen in en in een CL-decider is een cluppie met een fractie van het budget van Man U op OT gewoon beter. Alleen had psv pas laat door dat Man U weinig voorstelt.Jöhnk schreef: Van Gaal was ooit een toptrainer, maar die tijd is voorbij.
Voorin hebben ze de drie grootste maatennaaiers die ooit op een voetbalveld gestapt zijn bijeen gekocht met geld van de EU-lidstaten, voorwaar een prestatie.wimpey schreef:Peter schreef: Overigens hoop ik wel dat er eens iemand die Neymar een verschrikkelijke doodschop geeft. En die Alves ook. Wordt kotsmisselijk van die lui.Ik erger me ook de pestpokken aan die 2 nichten.
Grappenmaker. Het was natuurlijk gewoon een elleboog. Dat hij rolt is overdreven maar het is een elleboog. Isco schopt Neymar doormidden. Gewoon terecht rood.Peter schreef:Lachen hoe Rishi een kwakkie van Ronaldo wil promoveren tot elleboog. Bij IJsdansen zou het misschien niet reglementair zijn, maar bij voetbal.... Al deed Alves het wel goed, hoor. Rollen, rollen, rollen. Wat een idioot.
Juventus laat overigens wel zien dat het een topclub is. Zitten in (veruit) de zwaarste poule en gewoon al gekwalificeerd voor de knock-out.
De Italiaanse clubs kunnen sowieso wel eens goede zaken doen, want de andere toplanden laten steken vallen.
Schweinsteiger speelde niet goed, maar het genante was dat toen hij eraf ging, ze compleet stuurloos waren en de aanvallen al bij de opzet smoorden met totale besluiteloosheid. Ze snappen niet eens hoe en dat ze driehoekjes moeten maken. Het staat goed, maar ze zien het niet terwijl ze erin staan. Ik krijg het gevoel dat Van Gaal het op de training de hele tijd over threehooks heeft en ze allemaal begrijpend knikken maar geen idee hebben wat hij bedoelt.Monkey Tonk schreef:Een typisch CL duel. Vaak zit er geen smaak of kraak aan, maar we worden verwend door Barca en Bayern. In die context vond ik ManU eigenlijk wel aardig spelen. Alleen de laatste twintig minuten, waarin je een groot slotoffensief verwacht, vielen uit de toon. Die kans van Lingard kun je op dit niveau niet missen. Hoeveel miljoen was die goal waard geweest? Het eindspel in deze schaakwedstrijd ging verrassend naar psv. Het inbrengen van Fellaini voor Schweinsteiger was volgens mij bedoelt om de laatste twintig minuten de kopduels voor de goal te winnen. Maar dan kwam niets van terecht omdat psv vanaf toen de slag op het middenveld won, en zelfs druk ging zetten.
Het staat niet goed. Ze staan wel. Het is een extreem statisch elftal, in een soort van 6-0-4. De spelers weten niet wat ze moeten doen, er is geen afstemming, de afstanden kloppen niet, ze zetten geen druk op een veel mindere tegenstander als psv. Er zit geen spirit in, geen plezier, er mag geen risico genomen worden. Man U staat tegenwoordig voor bruine broekjes voetbal, dat het publiek niet pruimt. De afloop na dit seizoen laat zich raden. Het is 'm eerder overkomen bij Barcelona en Bayern: krampachtig vasthouden aan een outdated flossefie.Le T. schreef: Het staat goed
Die spelers hebben helemaal geen zin in De Leer. Ze zijn er nu 1,5 jaar mee bezig en geen klote mee opgeschoten. Die hele santenkraam heeft enkel sloten met geld gekost. Het resultaat van de wurggreep zie je 2 keer per week op het veld.Yopi schreef: Plan B was gisteren alles op Fellaini. Ik kreeg medelijden met die jongen. Zoals hij liep te spartelen. Treurig gewoon.
Dat bedoel ik. Het staat goed, maar de spelers lijken niet te zien waarom ze goed staan, en wat voor mogelijkheden dat dus biedt. Nederlandse voetballers denken eigenlijk altijd in drieen, bij United hoeft er maar iets te gebeuren, en ze denken weer allemaal in tweeen. Ik speel hem niet naar pietje, want waar pietje staat kan hij niet op de goal af, dat pietje hem meteen kan doorspelen naar jantje lijken ze niet te zien. Bij het Nederlands elftal kregen zelfs Blind en Hiddink dat voor mekaar, en dat is ook niet zo gek want zelfs voor jeugdvoetballers is dat een automatisme.wimpey schreef:Het staat niet goed. Ze staan wel. Het is een extreem statisch elftal, in een soort van 6-0-4. De spelers weten niet wat ze moeten doen, er is geen afstemming, de afstanden kloppen niet, ze zetten geen druk op een veel mindere tegenstander als psv.Le T. schreef: Het staat goed
Dat is dom gelul, het nablaten van het mediaverhaaltje van een paar maand geleden. Risico nemen was zeker niet het probleem gisteren, dat was eerder teveel, in de zin van spelers die meer proberen dan ze technisch aankunnen, dan te weinig.Er zit geen spirit in, geen plezier, er mag geen risico genomen worden. Man U staat tegenwoordig voor bruine broekjes voetbal, dat het publiek niet pruimt. De afloop na dit seizoen laat zich raden. Het is 'm eerder overkomen bij Barcelona en Bayern: krampachtig vasthouden aan een outdated flossefie.
Fellaini ging verder naar voren lopen. Dan moet ManU een centrale verdediger doorschuiven, of die linies dichter op elkaar houden, anders krijg je een gat op het middenveld. Dat deden of durfen ze niet, blijkbaar te afhankelijk van de aanwijzingen van LVG. In zo'n geval verwacht je dat onze befaamde karatetrapper bij wijze van hoge uitzondering toch nog eens aan de zijlijn opduikt.Le T. schreef:Schweinsteiger speelde niet goed, maar het genante was dat toen hij eraf ging, ze compleet stuurloos waren en de aanvallen al bij de opzet smoorden met totale besluiteloosheid. Ze snappen niet eens hoe en dat ze driehoekjes moeten maken. Het staat goed, maar ze zien het niet terwijl ze erin staan. Ik krijg het gevoel dat Van Gaal het op de training de hele tijd over threehooks heeft en ze allemaal begrijpend knikken maar geen idee hebben wat hij bedoelt.Monkey Tonk schreef:Een typisch CL duel. Vaak zit er geen smaak of kraak aan, maar we worden verwend door Barca en Bayern. In die context vond ik ManU eigenlijk wel aardig spelen. Alleen de laatste twintig minuten, waarin je een groot slotoffensief verwacht, vielen uit de toon. Die kans van Lingard kun je op dit niveau niet missen. Hoeveel miljoen was die goal waard geweest? Het eindspel in deze schaakwedstrijd ging verrassend naar psv. Het inbrengen van Fellaini voor Schweinsteiger was volgens mij bedoelt om de laatste twintig minuten de kopduels voor de goal te winnen. Maar dan kwam niets van terecht omdat psv vanaf toen de slag op het middenveld won, en zelfs druk ging zetten.
Hij krijgt toch een elleboog? Wat is je punt?InnerHarbour schreef:Tis ook niet niks, hij doet het wel bewust en dat daarna en speler van Barcelona gaat rollen alsof hij een hoek van Mike Tyson heeft gekregen, tja ze worden er op opgeleid en anders gekocht, een verzameling engnekken, ik kan het niet anders omschrijven.
Ronaldo vs de zoveelste engnek uit Barcelona
Rooney doet zijn best, maar deze speelwijze ligt hem niet.Khraa schreef:United was dramatisch gisteren. Met name Rooney viel me erg tegen.