En dan Dolberg voor 3 ton verpatsen aan Aalborg of Barcelona.
Ze zullen die Jonk leren! Wat denkt ie wel niet!

Moderator: mods
Wim Kieft bij VI. Dat heeft hij wel vaker gezegd inderdaad. Het is ook iets dat ik niet begrijp. We zitten daar echt al jaren op te wachten. Gewoon een spits die weet wat hij wel en niet moet doen, simpel zijn taken uitvoert en er af en toe een bal in schiet. Dat zou toch af en toe eens moeten lukken.Ajax Rules schreef:Hadden we maar een spits die desnoods middelmatig is en zijn taken uitvoert....Mano schreef:Nee Siem is middelmaat dat niveau willen we juist ontstijgen
Wie zei dat nou laatst? Was het bij studio voetbal of bij VI? Het is toch niet moeilijk om gewoon een spits op te leiden die op een bepaalde manier loopt, balletjes afschermt, kaatst en af en toe naar de eerste paal loopt?
Uit de koker van Marc Overmars. Bij hem moesten we écht snel schakelen, want anders was hij onhaalbaar geweest.WP_LeGeNd schreef:Sammie Hendriks...
Hij is gek, maar zo gek is hij toch niet; lekker in de VS ballen, of toch maar naar Milaan?beelzebub schreef:Waarom gooien we geen hengel uit naar Zlatan?
Z'n contract loopt volgende zomer af en ik denk dat hij op z'n 35e nog steeds de beste speler van de eredivisie zou zijn. Misschien kunnen we een paar mooie voorwaarden creeren, max 1 p.w. trainen ofzo.
en de B1 op de reservebank.LucaS schreef:Geen aankopen! Ik stel voor de huidige verdediging op te stellen aangevuld met een mix van JA en de A1. Hoe cares about mee doen voor een kampioenschap en zo, er zijn belangrijker dingen.
Houterig vooral. Een Sigi in de dop. Geef Dolberg maar eens kans. Meer talent dan Milik, Sigi en Haller bij elkaar.Peter schreef:Ik maak me ernstig zorgen over het feit dat Haller weer 2x het net weet te vinden. Zou weer echt zo'n typische aankoop zijn van ons Technisch Duo.
Lionel schreef:Alles beter dan Milik. Ook een beetje snelheid.
Wat deed hij goed dan? We speelden tegen De Graafschap he..Mr. Ajax schreef:Lionel schreef:Alles beter dan Milik. Ook een beetje snelheid.
Speelde gisteren gewoon goed hoor.