Had gekund, maar ik kan AT juist wel waarderen om de relatieve kleinschaligheid. En anders zouden er alleen maar meer mensen hun monologen op elkaar afvurenSylvievdVaart schreef:Beetje sluikreclame maken voor AT had wel gemogen, Benji ;-)

Moderator: mods
Had gekund, maar ik kan AT juist wel waarderen om de relatieve kleinschaligheid. En anders zouden er alleen maar meer mensen hun monologen op elkaar afvurenSylvievdVaart schreef:Beetje sluikreclame maken voor AT had wel gemogen, Benji ;-)
Dat ze het eruit geknipt hebben?Raymon schreef:NetjesBenji schreef:Heeft deze rooie dakduif in z'n vakantie toch nog maar headlines bij de NOS gehaald!
http://nos.nl/video/2068837-ajax-aandee ... arena.html
Helaas hebben ze het stukje waarin ik Henrichs de ultieme gladde aal en windvaan noemde eruit geknipt
Ik geloof dat ik een uur of twee geleden wat vroeg.brigade zuid schreef:Zou er 1 andere professionele club in de wereld zijn die zo slecht in mekaar steekt als Ajax?
Jop van Kempen @jopvankempen 14 sec.14 seconden geleden
Van Wijk: “Wij onderschrijven Plan Cruijff. Bij de vertaling naar de uitvoering van Plan Cruijff is er verschil van inzicht met Cruijff.”
De vraag stellen is hem beantwoorden, BZ.brigade zuid schreef:Ik geloof dat ik een uur of twee geleden wat vroeg.brigade zuid schreef:Zou er 1 andere professionele club in de wereld zijn die zo slecht in mekaar steekt als Ajax?
Het kwam dus allemaal door Jonk. Nu hij weg is, is alles opgelost.Als iedereen op 1 golflengte zit, maakt model niet uit. Dan werkt het.
Ik bekijk de merites en zie 12 falers zichzelf verdedigen en kritiek verdoezelen. Kapitale inschattingsfout van Cruijff, maar dat betekent niet dat we het dan maar moeten accepteren.zeux schreef:Vragen jullie je nooit af hoe het kan dat 10 tot-15 man een jaar of vijf geleden eensgezind op pad ging en daarvan er nu 10-12 tegenover 1 (en 1 'ghost') staan?
Tja, als iedereen op één golflengte zit, dan werkt het.Benji schreef:Ik heb trouwens ook nog gesproken met de medewerkers/trainers van De Toekomst die aanwezig waren. Als ik de sentimenten goed aanvoel, gaan die massaal opstappen mocht dit doorgang vinden. Die zijn woedend.
Zelfs Matthijs de Ligt kwam nog even langs bij z'n trainers
Dat is wel mijn vrees, dat het imago van de jeugdopleiding hierdoor enorme schade oploopt.Jöhnk schreef:Dan kun je als jeugdspeler eigenlijk ook maar één ding doen: wegwezen.
Dit is natuurlijk de kern.zeux schreef:Vragen jullie je nooit af hoe het kan dat 10 tot-15 man een jaar of vijf geleden eensgezind op pad ging en daarvan er nu 10-12 tegenover 1 (en 1 'ghost') staan?
Hoezo de toegang ontzegd? Behoorde hij tot de genodigden?Benji schreef:En Molenaar is dus serieus door de directie de toegang ontzegd? Man, man, man...
Nee hoor, het heeft enkel met Jonk te maken![]()
Stelletje lafaards.
Hoeveel van die trainers zijn aangetrokken onder/door Jonk, weet jij dat?Benji schreef:Ik heb trouwens ook nog gesproken met de medewerkers/trainers van De Toekomst die aanwezig waren. Als ik de sentimenten goed aanvoel, gaan die massaal opstappen mocht dit doorgang vinden. Die zijn woedend.
Zelfs Matthijs de Ligt kwam nog even langs bij z'n trainers
Ook een interessante vraag. Volgens mij klopt het trouwens niet.Yopi schreef:Je kunt je beter afvragen waarom er bij Ajax al vijftig jaar ruzie is. Met of zonder Cruijff.
De fout ligt never nooit bij Cruijff? Een absolute onmogelijkheid? (dat idee krijg ik namelijk zo langzamerhand)Benji schreef:Ik bekijk de merites en zie 12 falers zichzelf verdedigen en kritiek verdoezelen. Kapitale inschattingsfout van Cruijff, maar dat betekent niet dat we het dan maar moeten accepteren.zeux schreef:Vragen jullie je nooit af hoe het kan dat 10 tot-15 man een jaar of vijf geleden eensgezind op pad ging en daarvan er nu 10-12 tegenover 1 (en 1 'ghost') staan?
Je houdt jezelf overigens voor de gek als je echt denkt dat deze gasten eensgezind op pad gingen. Dat gebeurt bij Ajax nooit. Dat ze er naar acteren, is iets anders.
En zo is het.simon zwartkruis @simonzwartkruis 2 min2 minuten geleden
Moraal van lang verhaal: rvc, directie en bestuursraad sluiten de rijen in kwestie-Jonk #Ajax #Cruijff
O, jawel. Alleen als alles gewonnen wordt is er even rust.Ajax Rules schreef:Ook een interessante vraag. Volgens mij klopt het trouwens niet.Yopi schreef:Je kunt je beter afvragen waarom er bij Ajax al vijftig jaar ruzie is. Met of zonder Cruijff.
O zeker, ook wat dat betreft is hij een echte Ajacied.Maar ben je het met me eens dat Cruijff wel opvallend vaak ruzie / meningsverschillen krijgt, zelfs met voormalige oogappels / proteges / zielsveranten?
Dit vat het geheel wel redelijk samen.InnerHarbour schreef: