Ajacieden Gudelj en El Ghazi scheren hun benen
Moderator: mods
Ajacieden Gudelj en El Ghazi scheren hun benen
Arghhhhhh.... http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/articl ... enen.dhtml
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Re: Ajacieden Gudelj en El Ghazi scheren hun benen
Het AD pakt uit. 

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Wielrenners doen het volgens mij omdat dat het masseren een stuk vermakkelijkt (en de pijn minder!), zou dit hetzelfde zijn voor voetballers?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Leg eens uit?Lionel schreef:Infecties en kunstgrasvelden..
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Klopt. Ik heb zelf ook al een paar keer huidirritatie gehad van die kunstgras korrels die tussen m'n beenharen blijven hangen wat je aanvankelijk helemaal niet ziet maar na een tijdje wel voelt.Lionel schreef:Infecties en kunstgrasvelden..
Klopt ook.Raymon schreef:Wielrenners doen het volgens mij omdat dat het masseren een stuk vermakkelijkt (en de pijn minder!),
Cruijff schreef:Klopt. Ik heb zelf ook al een paar keer huidirritatie gehad van die kunstgras korrels die tussen m'n beenharen blijven hangen wat je aanvankelijk helemaal niet ziet maar na een tijdje wel voelt.Lionel schreef:Infecties en kunstgrasvelden..
Mwaah, denk dat Rishi bedoelt.. Schaafwonden die je oploopt van het kunstgras en de rubberkorrels en haren die er dan in gaat zitten.
En dat geldt ook voor wielrenners, de wonden na een valpartij zijn beter te behandelen/blijven schoner.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Al vlechten ze hun schaamhaar. Het zal me een zorg zijn.
Zolang ze zich niet kleden als Peruviaanse panfluiters... 

beelzebub schreef:Cruijff schreef:Klopt. Ik heb zelf ook al een paar keer huidirritatie gehad van die kunstgras korrels die tussen m'n beenharen blijven hangen wat je aanvankelijk helemaal niet ziet maar na een tijdje wel voelt.Lionel schreef:Infecties en kunstgrasvelden..
Mwaah, denk dat Rishi bedoelt.. Schaafwonden die je oploopt van het kunstgras en de rubberkorrels en haren die er dan in gaat zitten.
En dat geldt ook voor wielrenners, de wonden na een valpartij zijn beter te behandelen/blijven schoner.

IK GELOOF!!!!!!
Rishi, geen duimpjes omhoog steken ajb in een topic waar Gudelj de tatoeage scheert met een afbeelding van z'n pa waar je elke keer tegen aan ligt te gluren op avonden dat je met Nemanja ligt te neuken. 

Ook dat scheren ze, Yopi.Yopi schreef:Al vlechten ze hun schaamhaar. Het zal me een zorg zijn.
Bertje for President!