Die Rodgers wordt natuurlijk niet ontslagen omdat hij maar vier punten achter de nummer 2 staat he..zeux schreef:Vier punten achter plaats 2. Staat nog retedicht bij elkaar man!Lionel schreef: Liverpool staat 10e...
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Het is begin oktober, het zware gedeelte van het programma moet nog komen, de velden worden minder, het weer wordt klote, hoe verder we komen hoe lastiger de zaterdag, woensdag, zaterdag ritme wordt en dan laat ik het waanzinnig zware Kerst-Nieuwjaars programma er nog maar even buiten, veel van de clubs boven de Reds spelen CL, Liverpool staat 2 punten achter op de 6de plaats (proostLionel schreef:InnerHarbour schreef:Kijk Rishi, je mag een expert zijn hoe op de juiste bandwagon te springen maar van het Engelse voetbal en de PL begrijp je niet veel.Lionel schreef: Natuurlijk niet. Blijft dit jaar natuurlijk ook gewoon kut. Ook Klopp kan niet toveren.
Liverpool staat 10e...

So thanks for making my point.

YNWA
Nee, omdat hij te weinig uit de miljoenselectie haalt. En nu komt er iemand die dat mogelijk wel kan. Bad news for your wallet. ;-)Lionel schreef:Die Rodgers wordt natuurlijk niet ontslagen omdat hij maar vier punten achter de nummer 2 staat he..zeux schreef:Vier punten achter plaats 2. Staat nog retedicht bij elkaar man!Lionel schreef: Liverpool staat 10e...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Er zit genoeg rek in Liverpool. Samen met Tottenham hebben ze het jongste team in de PL.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
@ IH:
Volgens mij heb ik het tot nu toe beter voorspeld dan dat jij het hebt. Ik zei dat Liverpool er niet veel van zou bakken. Dat je allemaal aannames maakt is prima maar volgens mij heb ik het voorlopig bij het rechte eind hoor. Snap je punt dan ook helemaal niet. Liverpool staat 10e. En de wedstrijd gaat over een top 7 ofzo toch? Wees er trots op als jullie 7e worden
Dat je uberhaupt zo een uitdaging aan durft te gaan. Ik zou me doodschamen als iemand dat over Ajax zou zeggen (maak er bij Ajax de top 3 van).
Maar goed... heel veel als en heel veel maar... en dan heb ik er geen kijk op
Volgens mij heb ik het tot nu toe beter voorspeld dan dat jij het hebt. Ik zei dat Liverpool er niet veel van zou bakken. Dat je allemaal aannames maakt is prima maar volgens mij heb ik het voorlopig bij het rechte eind hoor. Snap je punt dan ook helemaal niet. Liverpool staat 10e. En de wedstrijd gaat over een top 7 ofzo toch? Wees er trots op als jullie 7e worden

Maar goed... heel veel als en heel veel maar... en dan heb ik er geen kijk op

IK GELOOF!!!!!!
Dat lijkt me wel, want Klopp doet het niet op andermans voorwaarden. Iemand als hij drukt een zwaar stempel op een club. Heb er een goed gevoel bij. Sleeping giant, arbeidersclub en dan zo'n non-conformistisch figuur die de boel gaat opschudden daar. Past voor mijn gevoel als mens daar prima. En als bewezen trainer sowieso.Lionel schreef:Toptrainer. Hopelijk krijgt hij de tijd.
Dit seizoen uitmesten, komend seizoen top-4, 3e seizoen de landstitel. IH gaat betere tijden tegemoet in O'Casey: pressie, loopvermogen en tempovoetbal met cojones plus een boomlange volksmenner langs de zijlijn i.p.v. dat kleine grijze Noordierse bange muisje.

Denk dat United, City, Chelsea en Arsenal voorlopig wel een voorsprong behouden hoor. Denk ook niet dat hij bij Liverpool de tijd krijgt om aan een ploeg te bouwen zoals bij Dortmund wel kon. Gun het hem wel. Hou van zijn style. Liverpool op papier ook een mooie club.wimpey schreef:Dat lijkt me wel, want Klopp doet het niet op andermans voorwaarden. Iemand als hij drukt een zwaar stempel op een club. Heb er een goed gevoel bij. Sleeping giant, arbeidersclub en dan zo'n non-conformistisch figuur die de boel gaat opschudden daar. Past voor mijn gevoel als mens daar prima. En als bewezen trainer sowieso.Lionel schreef:Toptrainer. Hopelijk krijgt hij de tijd.
Dit seizoen uitmesten, komend seizoen top-4, 3e seizoen de landstitel. IH gaat betere tijden tegemoet in O'Casey: pressie, loopvermogen en tempovoetbal met cojones plus een boomlange volksmenner langs de zijlijn i.p.v. dat kleine grijze Noordierse bange muisje.
IK GELOOF!!!!!!
Oei, de gruwel voor IH. Dat jij over een paar jaar fanboy bent van 'zijn' Liverpool.... 

- InnerHarbour
Gewoon rustig blijven ademhalen Rishi je bent je veel te druk aan het maken. Aan het einde van de rit worden de prijzen uitgedeeld en jouw geval komt dat neer dat je moet betalen. 

YNWA
Hij zal met veel geld slimmer om moeten gaan dan United, City, Chelsea met héél veel geld. Dat zie ik hem wel doen. Hij zal niet Southampton verder leeg kopen. En hij zal ook niet over the odds betalen voor continentale subtoppers. Hij kent de Duitse markt. Die is nog redelijk betaalbaar en kwalitatief beter dan wat United, City, Chelsea in continentaal Europa vinden.Lionel schreef: Denk dat United, City, Chelsea en Arsenal voorlopig wel een voorsprong behouden hoor.
Want? Wat wil de eigenaar van Liverpool doen wanneer het effe niet lekker loopt... Weer een nobody als Rodgers aanstellen? Klopp heeft vanuit het niets een imperium opgebouwd in Dortmund. Wanneer enig realisme in Liverpool en de USA aanwezig is, dan zullen ze beseffen dat Klopp rond het nulpunt begint. Die club is net zo ver van de top verwijderd als Ajax dat is.Denk ook niet dat hij bij Liverpool de tijd krijgt om aan een ploeg te bouwen zoals bij Dortmund wel kon.
- InnerHarbour
Rodgers was aan zijn vierde seizoen bezig de gedachte dat Klopp geen tijd zou krijgen is dus nergens op gebaseerd.
YNWA
Maar ze hebben er nu wel flink wat geld ingepompt. Amerikaanse eigenaar. Ik ben benieuwd. Bij Dortmund werd niks verwacht. Nu des te meer.InnerHarbour schreef:Rodgers was aan zijn vierde seizoen bezig de gedachte dat Klopp geen tijd zou krijgen is dus nergens op gebaseerd.
IK GELOOF!!!!!!
Pas maar op. Binnenkort gaat het weer spoken op The Klopp. 

Hallo, Dortmund werd 2 keer op rij kampioen en speelde in 2013 de CL-finale. Wonnen ook de beker nog. Drie jaar op rij op Europees topniveau gepresteerd dus. Dat hadden echt niet veel trainers daar voor elkaar gekregen. Voor Klopp, met BVM, stonden ze in de middenmoot he.Lionel schreef: Bij Dortmund werd niks verwacht. Nu des te meer.
Liverpool staat er vergelijkbaar voor. Klopp grijpt die club bij de kloten, mikt er een hoop dead wood uit en het zal met verloop van tijd een stuk beter worden. Als ie met BVB de Europese top kan bestormen, dan kan ie met Liverpool de PL winnen. Ze kunnen het hem niet kwalijk nemen dat er talloze miljoenen zijn verdampt omdat Rodgers zonodig Southampton leeg moest kopen. Uitmesten, slim inkopen, visie erin rammen. Waarom zou 'm dat niet lukken?! Hij doet niet onder voor het management van de 'big four', vind ik.
Zou een geweldige zet zijn. Dortmund onder zijn leiding was niet alleen succesvol maar ook aantrekkelijk om te zien spelen. En ik denk inderdaad dat hij kwa type persoon ook goed past bij Liverpool.
Nil volentibus arduum
Ik hoop nog steeds dat ze Frank weghalen bij ons.
- InnerHarbour
Je kan maar beter al het zuur in 1x gehad hebben, IH 

Ik vraag me af of Klopp zich verstaanbaar kan maken in het Engels.
Klopp heeft geweldig werk geleverd. Maar je zegt het al zelf.. daarvoor stonden ze in de middenmoot. En met Bayern hebben ze eigenlijk maar 1 concurrent. Liverpool heeft eerst af te rekenen met clubs als Everton en Tottenham voordat de top 4 in zicht komt.wimpey schreef:Hallo, Dortmund werd 2 keer op rij kampioen en speelde in 2013 de CL-finale. Wonnen ook de beker nog. Drie jaar op rij op Europees topniveau gepresteerd dus. Dat hadden echt niet veel trainers daar voor elkaar gekregen. Voor Klopp, met BVM, stonden ze in de middenmoot he.Lionel schreef: Bij Dortmund werd niks verwacht. Nu des te meer.
Liverpool staat er vergelijkbaar voor. Klopp grijpt die club bij de kloten, mikt er een hoop dead wood uit en het zal met verloop van tijd een stuk beter worden. Als ie met BVB de Europese top kan bestormen, dan kan ie met Liverpool de PL winnen. Ze kunnen het hem niet kwalijk nemen dat er talloze miljoenen zijn verdampt omdat Rodgers zonodig Southampton leeg moest kopen. Uitmesten, slim inkopen, visie erin rammen. Waarom zou 'm dat niet lukken?! Hij doet niet onder voor het management van de 'big four', vind ik.
Ben het met je eens dat hij betere spelers gaat kopen dan dat ze nu doen bij Liverpool. Aan de andere kant is het hem ook niet gelukt om, ondanks het smijten met flink veel miljoenen, een goede vervanger voor Lewandowski te kopen. Aubemeyang is toch een ander type en hadden ze niet ook Immobele en zo een oude Braziliaan gekocht?
IK GELOOF!!!!!!
Klopp heeft geweldig werk geleverd. Maar je zegt het al zelf.. daarvoor stonden ze in de middenmoot. En met Bayern hebben ze eigenlijk maar 1 concurrent. Liverpool heeft eerst af te rekenen met clubs als Everton en Tottenham voordat de top 4 in zicht komt.wimpey schreef:Hallo, Dortmund werd 2 keer op rij kampioen en speelde in 2013 de CL-finale. Wonnen ook de beker nog. Drie jaar op rij op Europees topniveau gepresteerd dus. Dat hadden echt niet veel trainers daar voor elkaar gekregen. Voor Klopp, met BVM, stonden ze in de middenmoot he.Lionel schreef: Bij Dortmund werd niks verwacht. Nu des te meer.
Ben het met je eens dat hij betere spelers gaat kopen dan dat ze nu doen bij Liverpool. Aan de andere kant is het hem ook niet gelukt om, ondanks het smijten met flink veel miljoenen, een goede vervanger voor Lewandowski te kopen. Aubemeyang is toch een ander type en hadden ze niet ook Immobele en zo een oude Braziliaan gekocht?
IK GELOOF!!!!!!
Arthur schreef:Ik vraag me af of Klopp zich verstaanbaar kan maken in het Engels.
Yep, de PL is a different cook.
BVB moest toch ook voorbij Bayer, S04 enzo?Lionel schreef: Klopp heeft geweldig werk geleverd. Maar je zegt het al zelf.. daarvoor stonden ze in de middenmoot. En met Bayern hebben ze eigenlijk maar 1 concurrent. Liverpool heeft eerst af te rekenen met clubs als Everton en Tottenham voordat de top 4 in zicht komt.

En hij zal meer uit jongens als Firmino en Origi halen.Ben het met je eens dat hij betere spelers gaat kopen dan dat ze nu doen bij Liverpool.
Aubameyang is een schot in de roos. Hij haalde ook Reus. Immobile en Ramos gingen idd de mist in. Liverpool werkt natuurlijk met een ander budget qua transfers dan BVB. En een heet hangijzer schijnt te zijn dat niet een 6-koppig comité maar Klopp zelf de transfers gaat doen. Zoals het hoort natuurlijk.Aan de andere kant is het hem ook niet gelukt om, ondanks het smijten met flink veel miljoenen, een goede vervanger voor Lewandowski te kopen. Aubemeyang is toch een ander type en hadden ze niet ook Immobele en zo een oude Braziliaan gekocht?
Een paar goede aankopen, meer uit een aantal spelers halen en een beter team neerzetten. Dat zie ik 'm wel doen. Spelers gaan voor het vuur voor die gast. Dan is de top van de PL niet zo ver weg.
Het is wel een goed moment want Engeland heeft op dit moment geen team dat er echt bovenuit steekt. Liverpool zou de kloof relatief gemakkelijk kunnen dichten, schat ik.
Maar willen de toppers wel naar Liverpool? Dat is de vraag.Yopi schreef:Het is wel een goed moment want Engeland heeft op dit moment geen team dat er echt bovenuit steekt. Liverpool zou de kloof relatief gemakkelijk kunnen dichten, schat ik.
Hij gaat het sowieso beter doen dan Rodgers. Dus ik neem aan dat ik IH op een biertje moet trakteren maar ik vind het feit dat Liverpool Rodgers ontslagen heeft eigenlijk wel het bewijs dat ik het bij het goede eind had/heb

IK GELOOF!!!!!!