Spanje
Moderator: mods
-
Re: Spanje
Dan werk je aardig door (en heb je weinig oponthoud voor je, dus zul je vroeg beginnen)
Haha. Barcelona is echt een shitclub zonder Messi. Zou mooi zijn als Sevilla die 2-1 weet vast te houden.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Hadden 3-0 voor moeten staan bij rust. Vrije trap Neymar op de paal, via de rug van de keeper weer op de paal en toen 10 meter op de doellijn en uiteindelijk voorlangs. Suarez miste 2 grote kansen.
Maar Barca maakt nog gelijk.
Maar Barca maakt nog gelijk.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
beelzebub schreef:Haha. Barcelona is echt een shitclub zonder Messi. Zou mooi zijn als Sevilla die 2-1 weet vast te houden.

Rishi is zich al aan het opmaken om op de volgende bandwagon te springen, dat heb je vaak met successporters.

YNWA
Pas als ze regelmatig 7e worden in de competitie en de beste spelers naar andere Spaanse clubs gaan omdat ze prijzen willen pakken en ze ook nog eens thuis gelijk spelen tegen de nummer 4 van Zwitserland word ik supporter van een andere club 

IK GELOOF!!!!!!
En het is dus juist te waarderen dat IH dat niet doet, ondanks alle malaise. Juist dan moet je 'vasthouden'.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Kijk dat maakt je wat ik voorspelde, een echt successupporter, Misschien is er nog wel een plaatsje vrij is op de Bayern bandwagon, die winnen ook veel, kan je fijn uit de hoogte blijven doen omdat je fan van een winnend team bent.Lionel schreef:Pas als ze regelmatig 7e worden in de competitie en de beste spelers naar andere Spaanse clubs gaan omdat ze prijzen willen pakken en ze ook nog eens thuis gelijk spelen tegen de nummer 4 van Zwitserland word ik supporter van een andere club

YNWA
- InnerHarbour
Denk, weet ik niet zeker, dat ik vaker een wedstrijd van Barca heb bezocht dan jij van Liverpool. Al ben jij wel een stukkie ouder;-)
IK GELOOF!!!!!!
Spaanse justitie eist 22 maanden cel tegen Messi
De openbaar aanklager heeft 22 maanden cel geëist tegen Lionel Messi. Dat blijkt stukken in handen van Reuters. Messi en zijn vader worden verdacht van belastingfraude.
Lionel en Jorge Messi zouden de Spaanse belasting hebben ontdoken. Spanje zou daardoor vier miljoen euro zijn misgelopen.
Ach.... Kreeg Messi 2 jaar geleden van de Spaanse fiscus ook al niet een boete van 7,5 miljoen aan de broek van belasting die hij eerder ontdoken had? Zal wel weer met een sisser aflopen.
Net als die keeper Coutinho die na een politie inval zonder enige twijfel betrokken was bij het telen van 3.800 kilo hennep in een boerderij in Brabant, maar nu gewoon lekker doorkeept terwijl zijn vader voor hem in de bak zit.
Net zoals Barcelona dat 42 miljoen euro aan geld zoek maakte bij de transfer van Neymar, maar nooit bestraft is.
Of Barcelona dat een transferverbod opgelegd kreeg wegens de handel in minderjarige spelers, maar gewoon lekker door is gegaan met grote aankopen doen op de transfermarkt.

Als je in Spanje een blanco strafblad hebt en je wordt voor de eerste keer veroordeeld waarbij de strafmaat 2 jaar (24 maanden) of minder is... Dan hoef je niet de cel in. Beschouw het als een laatste waarschuwing. Zal wel met een sisser aflopen met Messi.
Over actieve voetballers in de bak gesproken, die zijn op twee handen te tellen. Je had die Braziliaan van Fiorentina en die Engelsman nu toch?
Over actieve voetballers in de bak gesproken, die zijn op twee handen te tellen. Je had die Braziliaan van Fiorentina en die Engelsman nu toch?
Alsof er ook maar een rechter is die het aandurft om Messi 22 maanden in de cel te plaatsen.. gaat niet gebeuren.
IK GELOOF!!!!!!
Messi kennende zal het wel een linker worden. 

Klopt, herinneren we ons die geweldige Catalaanse verdediger Oleguer nog?beelzebub schreef:Als je in Spanje een blanco strafblad hebt en je wordt voor de eerste keer veroordeeld waarbij de strafmaat 2 jaar (24 maanden) of minder is... Dan hoef je niet de cel in. Beschouw het als een laatste waarschuwing. Zal wel met een sisser aflopen met Messi.

Die had, wegens geweld tegen een politieagent, voordat hij van Barcelona naar Ajax kwam ook een veroordeling met een daaraan gekoppelde celstraf te pakken maar omdat die ook niet langer dan 2 jaar was hoefde hij niet te zitten.
- InnerHarbour
Kijk het was natuurijk al een nietszeggende straf door ze gewoon spelers te laten aantrekken maar nu wil die zaalvoetbalvereniging ook nog clementie om dat ze een blessure hebben. Fuck off stelletje engelen.FC Barcelona mogelijk naar sporttribunaal CAS voor Arda Turan
Foto: ANP
Gepubliceerd: 14 oktober 2015 23:20
Laatste update: 14 oktober 2015 23:20
FC Barcelona dreigt met een gang naar het internationaal sporttribunaal CAS omdat wereldvoetbalbond FIFA niet reageert op verzoeken om toestemming om Arda Turan te mogen laten spelen.
De sterspeler van het Turkse nationale team werd afgelopen zomer gekocht van Atletico Madrid, maar is nog niet inzetbaar omdat Barcelona vanwege een straf voor het contracteren van buitenlandse tieners in 2015 geen nieuwe spelers mag opstellen.
De Catalaanse club wil clementie vanwege een ernstige kruisbandblessure bij de Braziliaan Rafinha die vermoedelijk het hele seizoen niet meer kan spelen.
Barcelona liet woensdag in een verklaring weten dat er drie verzoeken zijn ingediend bij de FIFA en dat er tot dusver niet is gereageerd. ''Er zal beroep worden ingesteld'', aldus de club.
Turan kwam de afgelopen interlandperiode wel in actie voor Turkije en dwong dinsdag met zijn land plaatsing voor het EK in Frankrijk af.
YNWA
Zeker, erg mooi. Ook mooi dat Iniesta een open doekje kreeg. Enig smetje was het acteerwerk van die nichterige Alves... Benitez out, lijkt me. Leek op werkweigering wat Madrid deed.Lionel schreef:Genieten. Genieten. Genieten. En dat zonder Messi.
Mwah...beelzebub schreef:Haha. Barcelona is echt een shitclub zonder Messi.
Hij kreeg wel een aardig tikkie hoor... Zolang scheidsrechters dat niet zien zullen ze blijven 'janken'.wimpey schreef:Zeker, erg mooi. Ook mooi dat Iniesta een open doekje kreeg. Enig smetje was het acteerwerk van die nichterige Alves... Benitez out, lijkt me. Leek op werkweigering wat Madrid deed.Lionel schreef:Genieten. Genieten. Genieten. En dat zonder Messi.
Maar wat was Barca goed. Ongelooflijk. Die spelen ook Bayern aan gort.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Wat een beleid ook he... Nog geen jaar geleden met droge ogen een contract aangeboden terwijl je weet dat hij meer met verdedigen heeft dan met aanvallen...
Ze missen Guardiola nog niet erg daar geloof ik.Lionel schreef:Maar wat was Barca goed. Ongelooflijk. Die spelen ook Bayern aan gort.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ach, Van der Vaart mag proberen de 0-1 over de streep te brengen, mag nog een kwartiertje meedoen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Kanonne. Gaat maar daar. Weer een setje mooie goals van Barcelona. De aanname en pass van Messi bij de eerste is magisch.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring