Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

beelzebub

Re: Spanje

Bericht door beelzebub » do sep 24, 2015 9:23 am

Sevilla maakt er een potje van trouwens. Zo duur ingekocht en dan stijf onderaan staan. Gelukkig heeft de trainer daar een de Boeriaanse krediet opgebouwd.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel

Bericht door Lionel » do sep 24, 2015 9:35 am

Die gaan niet heel best nee. Hebben wel echt een fantastisch team hoor. Spelen ook schitterend voetbal.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do sep 24, 2015 11:20 am

Lionel schreef:Die gaan niet heel best nee. Hebben wel echt een fantastisch team hoor. Spelen ook schitterend voetbal.
Idd die Konopljanka heb ik 2,5 weken terug nog live in het stadion aan het werk gezien bij de interland Oekraïne-Wit Rusland. Klasse droop er echt vanaf. En dan heeft Sevilla nog tig andere fantastische spelers.
Lionel schreef:Fantastische eerste tien minuten van Celta. Hoog druk zetten. Beweeglijke spitsen, hoog baltempo. Zo een ploeg maakt gehakt van Ajax. Na tien minuten begon Barca te voetballen en had ik eerlijk gezegd het gevoel dat Barca hier makkelijk zou winnen.
Weet je niet op voorhand of Ajax die wedstrijd perse zal verliezen, gelijk speelt of misschien wint. Het gaat in zo'n pot, met veel kansen over en weer vooral ook om wie het eerste doelpunt maakt (of de eerste twee). Nu komt Barcelona 2-0 achter, 3-0 zelfs, maar scoren ze zelf als eerste dan winnen ze denk ik gewoon.

Lionel

Bericht door Lionel » do sep 24, 2015 12:16 pm

Cruijff schreef:
Lionel schreef:Die gaan niet heel best nee. Hebben wel echt een fantastisch team hoor. Spelen ook schitterend voetbal.
Idd die Konopljanka heb ik 2,5 weken terug nog live in het stadion aan het werk gezien bij de interland Oekraïne-Wit Rusland. Klasse droop er echt vanaf. En dan heeft Sevilla nog tig andere fantastische spelers.
Lionel schreef:Fantastische eerste tien minuten van Celta. Hoog druk zetten. Beweeglijke spitsen, hoog baltempo. Zo een ploeg maakt gehakt van Ajax. Na tien minuten begon Barca te voetballen en had ik eerlijk gezegd het gevoel dat Barca hier makkelijk zou winnen.
Weet je niet op voorhand of Ajax die wedstrijd perse zal verliezen, gelijk speelt of misschien wint. Het gaat in zo'n pot, met veel kansen over en weer vooral ook om wie het eerste doelpunt maakt (of de eerste twee). Nu komt Barcelona 2-0 achter, 3-0 zelfs, maar scoren ze zelf als eerste dan winnen ze denk ik gewoon.
Ik had ook verwacht dat Barca na de eerste tien minuten gewoon zou winnen. Maar hoog drukzetten loont dus.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do sep 24, 2015 1:25 pm

Lionel schreef:Ik had ook verwacht dat Barca na de eerste tien minuten gewoon zou winnen. Maar hoog drukzetten loont dus.
Ja hè hè dat zouden wij als Ajacieden toch moeten weten?

Zelfs onder Frank als trainer hebben we vrij recent nog een paar seizoenen achtereen een tactiek bij wedstrijden tegen PSV mogen aanschouwen waarbij de Toivonen en Van Bommels bovenop hun flikker werden afgejaagd en PSV meerdere keren op rij, bijna huilend met 0 punten afdroop.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr sep 25, 2015 8:26 am

Van der Vaart opnieuw geveld door spierblessure

Met het oog op het drukke wedstrijdschema achtte Pepe Mel de tijd rijp om Rafael van der Vaart thuis tegen Deportivo La Coruña (1-2) in de basis te laten debuteren. Dat liep slecht af voor de 32-jarige middenvelder, die opnieuw een spierblessure heeft opgelopen.

Van der Vaart maakte donderdagavond als basisspeler zijn eerste minuten voor Betis, waarvoor hij afgelopen zomer tekende na zijn transfervrije vertrek bij Hamburger SV. Kort na rust moest de 109-voudige international naar de kant na een botsing met ploeggenoot Rubén Castro. 'Hij heeft een spierblessure opgelopen', stelde Mel na afloop van het duel, waarin Ricky van Wolfswinkel als invaller debuteerde.

In de minuten voordat hij uitviel, had Van der Vaart Betis niet aan de tweede zege van het seizoen kunnen helpen. 'Er was voorin te weinig beweging', concludeerde Mel. Ook Van der Vaart droeg daaraan bij. 'Hij was net als de rest. We zaten niet goed in de wedstrijd. Deportivo verdedigde goed. Het tempo lag te laag. In de tweede helft werden we daarvoor gestraft.'

Zondag wacht in de Primera División de volgende wedstrijd. Dan wacht het bezoek aan Sporting Gijón. Of Van der Vaart er dan bij zal zijn, is zeer de vraag. De ex-Ajacied kampte in de voorbereiding, net als vorig seizoen, ook al met spierklachten. Desondanks vond Mel het niet onverstandig hem op te stellen. 'We moesten roteren met het oog op de wedstrijd van zondag. Daarom vond ik tijd om Rafa op te stellen.'
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Rooie

Bericht door Rooie » vr sep 25, 2015 8:49 am

Goeie keuze van Overmars, John toch de fittere van de 2 :hypocrite.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr sep 25, 2015 9:59 am

:smallgrin.gif:

Het blijft toch zonde dat die gast op relatief jonge leeftijd zo blessuregevoelig is. Van der Vaart kon in mijn ogen beter voetballen dan dat het er ooit is uitgekomen. Het mentale aspect, de wil en bereidheid om er veel voor te doen en te laten heeft hem opgebroken.

Hij is eigenlijk alleen maar minder geworden. Zo goed als hij was toen hij doorbrak bij Ajax. Dat heeft hij eigenlijk nooit meer gehaald.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr sep 25, 2015 7:26 pm

Eerste jaar bij Spurs was hij gewoon goed.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » za sep 26, 2015 7:35 pm

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

beelzebub

Bericht door beelzebub » zo sep 27, 2015 8:01 am

Toch gaat Barcelona meer punten verspelen dan Real de komende maanden. Hun hele voorhoede (Messi, Neymar, Suarez) heeft Copa America gespeeld deze zomer, dat gaan ze zeker voelen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

zeux

Bericht door zeux » zo sep 27, 2015 11:06 am

Wie gaat daar nu Messi vervangen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Arthur

Bericht door Arthur » zo sep 27, 2015 11:44 am

Dat Marokkaanse ventje denk ik

Lionel

Bericht door Lionel » zo sep 27, 2015 12:27 pm

Munir. Of Sergi Roberto (Iniesta op de vleugel).
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » di sep 29, 2015 8:18 pm

Die ex-coach van RBZ is een genie. Barca krijgt voetballes.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 29, 2015 8:23 pm

Wat is die Neymar toch een hoerenjong.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr okt 02, 2015 10:32 am

Een hoerenjong in een hoerenploeg.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr okt 02, 2015 11:00 am

InnerHarbour schreef:Een hoerenjong in een hoerenploeg.
Sion thuis, altijd lastig :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr okt 02, 2015 7:47 pm

Oh ja verliezen van de nummer weet ik veel van Duitsland is natuurlijk een veel beter resultaat. :smallgrin.gif: Zonder die Argentijnse valler ben jij zeker bijna klaar om op de volgende bandwagon te springen :hypocrite.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr okt 02, 2015 8:26 pm

Van wie heeft Barcelona verloren dan? Ze hebben gewonnen van Leverkusen he.. Een Leverkusen dat jouw cluppie bovendien helemaal aan gort speelt.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr okt 02, 2015 9:01 pm

Oh ja ze hebben nog met mazzel gewonnen, terwijl ze eigenlijk de mindere waren. Fijn voor jou dan kan je nog even wachten met het overschakelen naar een nieuwe favoriet. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr okt 02, 2015 9:33 pm

Met mazzel winnen bestaat niet. Gelijkspelen thuis tegen Sion daarentegen blijkbaar wel :hypocrite.gif:

Dit weekend Sevilla-Barca en Atletico-Real.. Echt voetbal i.p.v. dat gekloot in Engeland.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr okt 02, 2015 9:51 pm

Nou dat zal wat worden, 44 spelers die om het hards vallen en kaarten aannaaien, veel plezier ermee ik sla het zoals gewoonlijk over.

Morgenochtend eerst 18 holes spelen en daarna naar O'Casey's voor een Pint en het grote mannenvoetbal. Spaanse pisnichten niet welkom. :biggrin.gif:
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr okt 02, 2015 10:03 pm

Speel jij in een ochtendje 18 holes?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr okt 02, 2015 10:29 pm

Vier uur of minder afhankelijk van de drukte in de baan.
YNWA

Plaats reactie