Nu nog wachten tot hij weer kan rennenDe Boer: 'Je ziet dat Heitinga stappen maakt'

Moderator: mods
Nu nog wachten tot hij weer kan rennenDe Boer: 'Je ziet dat Heitinga stappen maakt'
Benji schreef:Nu nog wachten tot hij weer kan rennenDe Boer: 'Je ziet dat Heitinga stappen maakt'
Ach ja, net als Van der Hoorn, die traint ook altijd zo goed. De Boer zal echt niet zeggen dat hij zich hier vreselijk vergist heeft.Benji schreef:Ajax.nl
Hoezo is hij een echte Ajacied?Yopi schreef:Tja, De Boer wilde ervaring...
Ik vind het pijnlijk, want John is wél een echte Ajacied.
Ik vond het altijd vooral praatjes voor de bühne van de kant van Heitinga. Zichzelf continu op de borst kloppend als de oer Ajacied, maar toen hij voor de eerste keer in zijn carrière eens 5 maanden achter elkaar blessurevrij en goed (ik houd het op 'redelijk') voetbalde hem meteen smeren naar Atletico Madrid.Lionel schreef: Hoezo is hij een echte Ajacied?
Nu gebeurt dat al met veel jongere spelers; vertellen hoe goed de jeugdopleiding is, maar sinds de revolutie zijn veel talenten vertrekken, te beginnen met Bergwijn en Adekanye, Malen is de laatste. Blijkbaar is de opleiding niet (meer?) voor iedereen het walhalla. Gaat Fofana naar PSV?Ik heb hem eens geïnterviewd en in dat interview kwam hij bij elke vraag echt precies met antwoorden op de proppen vol teksten die de fans precies graag willen horen. Als 21-jarige vond ik dat al erg doorzichtig.
Gij zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste.
Heeft niets met de revolutie te maken en ook niets met de toenmalige leeftijd van Heitinga.Demosthenes schreef:Nu gebeurt dat al met veel jongere spelers; vertellen hoe goed de jeugdopleiding is, maar sinds de revolutie zijn veel talenten vertrekken,Cruijff schreef:Ik heb hem eens geïnterviewd en in dat interview kwam hij bij elke vraag echt precies met antwoorden op de proppen vol teksten die de fans precies graag willen horen. Als 21-jarige vond ik dat al erg doorzichtig.
Blijkbaar is de opleiding niet (meer?) voor iedereen het walhalla.
Ja wat denk jij dan? Moet de trainer Heitinga er opeens in zetten bij Fenerbahce uit? Dat kost je gegarandeerd 2 of zelfs 3 punten...Skampie schreef:Ik zeg maar niks...
Arme jongen...
Ajax speelt donderdag in een Turkse heksenketel tegen Fenerbahçe. Toch doet trainer Frank de Boer waarschijnlijk opnieuw geen beroep op de ervaring van John Heitinga.
Grappig, ik train zelf ook in 't Olympisch Stadion met Phanos. Ben hem nog niet tegengekomen.Skampie schreef:Ik ben nog zeker niet klaar. Ik ben hongerig. Daarom maak ik ook nog steeds een hoop extra uren buiten de reguliere trainingen om. Ik volg een individueel programma met een personal trainer. Als ik een dag vrij ben, rijd ik naar historische grond van Ajax, het Olympisch Stadion, en maak extra uurtjes.'"
Ik denk helemaal niks... Ik quote alleen maar, maar dat ging jiet goed zie ik.Cruijff schreef:Ja wat denk jij dan? Moet de trainer Heitinga er opeens in zetten bij Fenerbahce uit? Dat kost je gegarandeerd 2 of zelfs 3 punten...Skampie schreef:Ik zeg maar niks...
Arme jongen...
Ajax speelt donderdag in een Turkse heksenketel tegen Fenerbahçe. Toch doet trainer Frank de Boer waarschijnlijk opnieuw geen beroep op de ervaring van John Heitinga.
Grappig, ik train zelf ook in 't Olympisch Stadion met Phanos. Ben hem nog niet tegengekomen.Skampie schreef:Ik ben nog zeker niet klaar. Ik ben hongerig. Daarom maak ik ook nog steeds een hoop extra uren buiten de reguliere trainingen om. Ik volg een individueel programma met een personal trainer. Als ik een dag vrij ben, rijd ik naar historische grond van Ajax, het Olympisch Stadion, en maak extra uurtjes.'"
Volgende keer misschien toch vooraf even zelf beoordelen wat iemand nog kan?De Boer: 'Heitinga heeft meer snelheid verloren dan ik had gedacht'
In het Parool gaat Frank de Boer in op de oorzaak voor het gebrek aan speeltijd voor John Heitinga. "Ik wilde iemand die midden in de groep stond, maar ja, ik had ook gehoopt dat hij meer zou kunnen spelen. Maar hoe wij spelen, met veel ruimte in de rug, dat is lastig voor hem. Hij heeft meer snelheid verloren dat ik had gedacht. Wij hebben nu heel veel snelheid achterin staan, dat is een wapen. We willen snel vooruit verdedigen, en niet achteruit lopen."
Desondanks heeft Heitinga nog wel een rol in de groep om jongere spelers te corrigeren. Veelal wordt gezegd dat spelers niet aannemen van spelers die het zelf op het veld niet laten zien. "Het ligt er ook aan hoe iemand het brengt. Je weet zelf wel dat je dat op de juiste manier kunt doen, zeker als de trainer zo'n corrigerende speler steunt."
Bron: AN
Van Hoorn, Duarte, Viergever hebben ze blijkbaar niet geleerd. Waarom van Heitinga, Sanogo dan wel?Skampie schreef: Nu maar hopen dat ze hier van leren
Maar wel tof dat hij een half jaar salaris uit het raam kiepert? Of zou er een deal zijn?Iniesta schreef:Heitinga schijnt te stoppen.
Als dat klopt is dit toch wel het totale failliet van het aankoopbeleid deze zomer