De foto gemist die ik eerder in het topic postte? Hij 'knipt' het been als het ware...generaal schreef: https://www.youtube.com/watch?v=BO4IUZAwrLE Kijk en oordeel zelf (de eerste 6 seconden).
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Maar dat deed hij niet expres. Hij wilt de bal schoppen. Met zijn linkerbeen raakt hij ook het rechterbeen van Shaw volgens mij. Het is niet dat Moreno met zijn rechterbeen het linkerbeen van Moreno raakt.Yopi schreef:De bal en de man.Lionel schreef:Het is een overduidelijke overtreding maar als Shaw zijn been niet had gebroken had Moreno er ook geen spijt van gehad. En dan was het een goede ingreep. Hij raakt ook gewoon de bal.
Die mongol van Rapid Wien wilt Riedewald dood hebben. Smalling wilt de enkel van Guardado kapot hebben. Verschil wat mij betreft.
Ach, misschien bedoelde Smalling het niet zo.![]()
Je schopt iemand kapot, dáár gaat het om. Beheersing hoort ook bij de sport.
IK GELOOF!!!!!!
Hij komt zo aanvliegen dat hij na de bal de man wel moet meenemen. Raakt hij dan zijn been precies op het moment dat die de grond raakt dan zijn de krachten daarop gewoon te groot, het momentum van 75 kilo met 30 km/uur. Dat gevaar is er zodra een tackle op die manier wordt ingezet, en daarmee is het in die zin opzettelijk.Lionel schreef:Maar dat deed hij niet expres. Hij wilt de bal schoppen. Met zijn linkerbeen raakt hij ook het rechterbeen van Shaw volgens mij. Het is niet dat Moreno met zijn rechterbeen het linkerbeen van Moreno raakt.
Dat wordt in Engeland tegenwoordig ook afgefloten. Sowieso als het tweede been er als een soort schaar achteraan komt, maar ook steeds vaker als die ingetrokken is en alleen maar de speler onderuit veegt.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Wat is eigenlijk je punt Yopi? Omdat Brands zich heeft vergist in Bazoer, vergist hij zich automatisch ook in Zivko?
Zivko hééft een mentaliteitsprobleem. Kijk maar hoe het gaat in Tilburg.
Zivko hééft een mentaliteitsprobleem. Kijk maar hoe het gaat in Tilburg.
1-1 door een pegel in de kruising van Fledderus. Meer dan terecht, Heracles voetbalt echt prima! Veel leuker om naar te kijken dan de huidige koploper. Hoge tempo, strakke passing (grotendeels in voorwaartse richting!), veel beweging. En dus terecht op voorsprong. 

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Luuk de Jong is echt een heerlijke spits voor een Eredivisie club. Als je die in je ploeg hebt gaan een hoop dingen zoveel makkelijker.
Veelzeggend ook over de kwaliteit dat ze ondanks die aanwezigheid van die oh zo makkelijk scorende De Jong ook tegen Heracles weer de duidelijk mindere ploeg zijn.
Veelzeggend ook over de kwaliteit dat ze ondanks die aanwezigheid van die oh zo makkelijk scorende De Jong ook tegen Heracles weer de duidelijk mindere ploeg zijn.
Hoop het niet.....Mr. Ajax schreef:Lekkkaaahh de 2-1 on the buzzer.
Zou heerlijk zijn als ze hier punten verliezen hoor.

.....Stel je voor wat voor gevolgen dat heeft voor die door AT-ers benoemde jarenlange dominantie van PSV.

Cruijff schreef:Hoop het niet.....Mr. Ajax schreef:Lekkkaaahh de 2-1 on the buzzer.
Zou heerlijk zijn als ze hier punten verliezen hoor.![]()
![]()
.....Stel je voor wat voor gevolgen dat heeft voor die door AT-ers benoemde jarenlange dominantie van PSV.![]()
Ach hou op man, het is een superploeg dat psv. Ze voetballen tenminste zo attractief.

LucaS schreef:Crimineel die Moreno, en weer wordt er niet gefloten
Weer datzelfde verongelijkte kop als afgelopen dinsdag. Maar Gozubuyuk 'houdt van mannelijk voetbal', he.