Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
Waarom staat Claudio Ranieri zo hoog in de poll? Leicister doet het toch geweldig?
Ze hebben trouwens echt een fantastische voetballer daar. Mahrez ofzo. Wat een speler. De 'mooiste' voetballer in Engeland. Wat een style. Schitterend gewoon. Echt genoten van zijn spel gisteren tegen Aston Villa.
Ze hebben trouwens echt een fantastische voetballer daar. Mahrez ofzo. Wat een speler. De 'mooiste' voetballer in Engeland. Wat een style. Schitterend gewoon. Echt genoten van zijn spel gisteren tegen Aston Villa.
IK GELOOF!!!!!!
Bron is Wikipedia maar een half miljoen.....Mahrez werd geboren in Sarcelles en speelde in de jeugd voor AAS Sarcelles. In 2009 trok hij naar Quimper Cornouaille FC. Een jaar later tekende hij bij Le Havre, waar hij bij in tweede elftal begon, maar zich opwerkte, waardoor hij in de Ligue 2 mocht debuteren. Na zestig wedstrijden voor Le Havre werd hij in januari 2014 voor een half miljoen euro verkocht aan Leicester City, waar hij een contract tekende tot 2017.[1] Op 25 januari 2014 debuteerde hij voor The Foxes in de Championship tegen Middlesbrough. Met Leicester won Mahrez in het seizoen 2013/14 de Football League Championship.[3]
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die poll is van voordat de competitie start joh. Op basis van de ervaringen dacht men dat Ranieri het daar natuurlijk dramatisch zou doen.Lionel schreef:Waarom staat Claudio Ranieri zo hoog in de poll? Leicister doet het toch geweldig?
- InnerHarbour
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Raymon schreef:Dit kun je vast wel waarderen IH:
https://video-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hvide ... e=55F80A1F
Hahaha dit is wel erg mooi.

Is na afloop ingesproken neem ik aan of ga je me nu vertellen dat hij voor een lokaal (radio)station werkt in Liverpool?

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Zoek op Facebook maar even op YNFA en dan specifiek naar Jimmy Liddel. Hilarisch. Ik hoop dat het nadien is ingesproken...
Wat zo mooi is die naamsverbastering. Gomezzi, Iba-himovic, Bentekuarez. Geweldig komisch om te luisteren.
Wat zo mooi is die naamsverbastering. Gomezzi, Iba-himovic, Bentekuarez. Geweldig komisch om te luisteren.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ja het is prachtig.

Dat ziet er slecht uit voor Shaw. Tegenvaller voor Van Gaal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ongezouten commentaar op Red Café:
What a fecking joke of a tackle. This is the problem with playing these shitty European teams. fecking dreadful career ending tackles by shitty teams you wouldn't even get in our Championship
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
Niveauverschilletje dit. Arias staat verkeerd en gaat er vervolgens maar bij liggen. Ach ja.
En bijna 0-2. De nummer 4 van Engeland is veel en veel te sterk.
En nog maar eens een 100% kans.
En bijna 0-2. De nummer 4 van Engeland is veel en veel te sterk.

En nog maar eens een 100% kans.
-
Verkeerd gedekt door arias. Prachtig afgemaakt door Memphis.
Whitey on the moon.
- peter
Maar dan toch de 1-1!
Op Red Café wordt gesproken van een open beenbreuk voor Shaw...
Bizar overigens dat de scheids Moreno er niet af stuurde. Vliegende tackle, twee benen, hoog, dat zou een abc-tje moeten zijn in de scheidsrechtersklasjes.
En Moreno die scoort... Red Café zal nu helemaal over de rooie gaan...
Bizar overigens dat de scheids Moreno er niet af stuurde. Vliegende tackle, twee benen, hoog, dat zou een abc-tje moeten zijn in de scheidsrechtersklasjes.
En Moreno die scoort... Red Café zal nu helemaal over de rooie gaan...
Laatst gewijzigd door zeux op di sep 15, 2015 8:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
Het is echt Open Dag bij PSV achterin. Got wat wordt daar dramatisch verdedigd, zeg.
Ik zag het net op youtube. Wat bezielt die gozer? Schopt effe een carrière doormidden. Het zal niet bewust zijn, maar zo kun je niet in komen vliegen.zeux schreef: Bizar overigens dat de scheids Moreno er niet af stuurde. Vliegende tackle, twee benen, hoog, dat zou een abc-tje moeten zijn in de scheidsrechtersklasjes.
Nog bizarder dat die scheids dit over het hoofd ziet. Kan me voorstellen dat ze op RedCafe niet echt blij zijn met de gang van zaken...
Hoorde ik nou goed dat de boerkes het op Blind hebben voorzien? Spelen voor het eerst in het decennium een CL-wedstrijd en dan nóg is Ajax belangrijker dan de eigen club. 

Wanneer is de wedstrijd in Manchester? Dat wordt een heet dagje voor Moreno.Benji schreef:Nog bizarder dat die scheids dit over het hoofd ziet. Kan me voorstellen dat ze op RedCafe niet echt blij zijn met de gang van zaken...
Scheids heeft helemaal niets gedaan. Wat kan de uefa dan achteraf nog? Vind dat altijd zulke mistige regels...wimpey schreef:Ik zag het net op youtube. Wat bezielt die gozer? Schopt effe een carrière doormidden. Het zal niet bewust zijn, maar zo kun je niet in komen vliegen.zeux schreef: Bizar overigens dat de scheids Moreno er niet af stuurde. Vliegende tackle, twee benen, hoog, dat zou een abc-tje moeten zijn in de scheidsrechtersklasjes.
Psv komt nauwelijks aan de bal. Gaat dat al de hele tijd zo? Ongelofelijk dat het gelijk staat.
Sowieso alweer enkele scheidsrechterlijke dwalingen vanavond. Kompany die een overduidelijke overtreding maakt waardoor Chielini in eigen doel kopt, Real dat een penalty krijgt vanwege een bal op de rug van de tegenstander...
Hoeveel screens kijk jij tegelijkertijd? :-)Benji schreef:Sowieso alweer enkele scheidsrechterlijke dwalingen vanavond. Kompany die een overduidelijke overtreding maakt waardoor Chielini in eigen doel kopt, Real dat een penalty krijgt vanwege een bal op de rug van de tegenstander...
- peter
Haha en nu 2-1!
Guardado speelt wel prima, trouwens.
Guardado speelt wel prima, trouwens.