Engeland en Schotland
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Engeland en Schotland
IH heeft net een hap uit de bar genomen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Wat naar dat die waardeloze voetballer nou net moet scoren tegen de mannen van IH.
I think I lost my fucking headache
- Jinne
- Site Admin
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Vond penalty wel wat zwaar.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Fantastische omhaalgoal van Benteke. Beauty!!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Maar ManU slaat meteen terug.
De eerste helft was om te huilen. Ik kijk nu tien minuten Atletico-Barca. Wat een verschil...
IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk
Het is makkelijker om je als speler te ontwikkelen op de as van het veld dan aan de zijkant. Iemand als Ruud Krol werd ook pas een leider in het centrum van de verdediging. Blind wordt steeds beter. Gewoon een intelligente speler die het positiespel begrijpt. Toekomstige aanvoerder van Oranje.Lionel schreef:Blind Man of the Match? Met Shaw de beste bij United.
Mooie goal van Martial ook.
Wedstrijd niet gezien verder. Dom van me, ik heb dat gehark in gifgroen in Enschede gekeken.

Wedstrijd niet gezien verder. Dom van me, ik heb dat gehark in gifgroen in Enschede gekeken.
Ik heb ooit een keer, te Den Haag, met IH bier gedronken.Lionel schreef:Waar is IH? Krijg bier van hem!
Ik schat zo in dat hij vandaag vrij diep in 't glaasje heeft gekeken op een dag dat hij ook golf had kunnen kijken of wielrennen, of, Godbetert, Twente-Ajax ipv Man United-Liverpool.

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Louis Van Gaal: "For me, Liverpool is a fantastic club...because I have won every game against Liverpool."
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Louis van Gaal schreef:Van Liverpool winnen is hier heel belangrijk. Ik heb nu vier keer van Liverpool gewonnen, dus ik ben hier een heel populaire trainer. Daar zal het niet aan mankeren.

@ elliquido: mijn quote was wat Lowietje letterlijk tegen de interviewer van FOX Sports Nederland zei.
De uitspraak die Raymon heeft gepost zal Van Gaal ongetwijfeld ook letterlijk hebben uitgesproken tegen één van de Britse pers mannekes.
De uitspraak die Raymon heeft gepost zal Van Gaal ongetwijfeld ook letterlijk hebben uitgesproken tegen één van de Britse pers mannekes.

Voor het echte Britse zelfpijperij nu schakelen naar bbc1
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Weird twitter post van Adidas:
Geen idee waar dit over gaat.
Geen idee waar dit over gaat.

https://youtu.be/8ZgaTnHTrGU
Blind Match Performance.
ziet er aantal keer heel goed uit hoe hij de wedstrijd domineerde... erg slime overtredinkjes en intercepties.
Blind Match Performance.
ziet er aantal keer heel goed uit hoe hij de wedstrijd domineerde... erg slime overtredinkjes en intercepties.
- InnerHarbour
Fucking home referee and a tactical nitwit named Rodgers, nuff’ said.
YNWA