Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » vr sep 11, 2015 1:31 pm

Goed nieuws voor Man U en LVG. :biggthumpup.gif:

Le T.

Bericht door Le T. » vr sep 11, 2015 1:56 pm

Slechte beurt voor Real Madrid, goeie keeper.
Wollt ihr den totalen Mensch?

zeux

Bericht door zeux » vr sep 11, 2015 2:15 pm

wimpey schreef:Goed nieuws voor Man U en LVG. :biggthumpup.gif:
Blijkbaar was de boel niet zo gebrouilleerd dat deze deal kansloos was geweest. Iets zegt mij dan ook dat De Gea niet blij was met handelswijze Real Madrid.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr sep 11, 2015 6:42 pm

Wat Real Madrid heeft gedaan, sloeg natuurlijk nergens op.

Begrijp geen reet van hoe zowel Real als Man U het spel dachten te spelen. Net goed dat ze beiden op hun bek zijn gegaan en Ajax is de lachende derde, want Cillessen gaat voorlopig nergens heen. :smile-ajax.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » za sep 12, 2015 9:44 am

Cruijff schreef: Begrijp geen reet van hoe zowel Real als Man U het spel dachten te spelen. Net goed dat ze beiden op hun bek zijn gegaan en Ajax is de lachende derde, want Cillessen gaat voorlopig nergens heen. :smile-ajax.gif:
Cillessen ging sowieso nergens heen. Die is écht niet goed genoeg voor Man U, laat staan RM. Hij is in NL een prima keeper, de enige die niet met regelmaat op beslissende fouten of het laten glippen van houdbare ballen is te betrappen. Maar z'n plafond ligt m.i. niet veel hoger. Hopelijk heeft ie met z'n blunder tegen Türkiye voorlopig z'n laatste fout gemaakt. Dat soort momenten bewaart ie maar voor Oranje...

De Gea is Man U's beste speler. Een van de weinige matchwinners van topniveau die ze daar hebben. Enorme boost voor club en management dat die jongen daar blijft.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za sep 12, 2015 10:43 am

wimpey schreef:
Cruijff schreef:Begrijp geen reet van hoe zowel Real als Man U het spel dachten te spelen. Net goed dat ze beiden op hun bek zijn gegaan en Ajax is de lachende derde, want Cillessen gaat voorlopig nergens heen. :smile-ajax.gif:
Cillessen ging sowieso nergens heen. Die is écht niet goed genoeg voor Man U, laat staan RM. Hij is in NL een prima keeper, de enige die niet met regelmaat op beslissende fouten of het laten glippen van houdbare ballen is te betrappen. Maar z'n plafond ligt m.i. niet veel hoger.
Mwa het plafond van Cillessen ligt hoog genoeg om op een haar na de WK finale te halen, een prestatie waar geen Engelse doelman de laatste jaren ook maar bij in de buurt is geweest. Om van hoe ver de Spanjaarden daar vorig jaar van verwijderd waren nog maar te zwijgen.

Ik blijf er ook bij dat als Van Gaal hem niet gewisseld had tegen Costa Rica, ook Jasper heus wel 1 of 2 strafschoppen van Bryan Ruiz & co had gepakt en dan was die discussie geen issue meer.

En laten we toch nog één ding duidelijk stellen. :smile-ajax.gif: Dat een speler (bij lange na) niet goed genoeg is voor Man United, levert zeker niet het harde gevolg op dat hij niet alsnog een dik contract mag tekenen bij datzelfde Man United. :smile-ajax.gif: Voorbeelden te over.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za sep 12, 2015 11:41 am

wimpey schreef:Cillessen ging sowieso nergens heen. Die is écht niet goed genoeg voor Man U, laat staan RM.
Het beste bewijs dat die stelling niet klopt is Delay Blind. Zonder van Gaal had dit omgebouwd wijf nooit in de PL gespeeld, sterker nog zonder de achternaam van zijn pappie speelde hij nu bij IJsselmeervogels.

Als je het lievelingetje van Lowie bent kan je zomaar bij United terecht komen, had ook Jasper kunnen overkomen.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za sep 12, 2015 12:31 pm

InnerHarbour schreef:Als je het lievelingetje van Lowie bent kan je zomaar bij United terecht komen, had ook Jasper kunnen overkomen.
Klopt, maar het is niet alleen in 'het tijdperk Louis van Gaal' dat modale of zelfs nog minder dan modale spelers bij het grote bolwerk United onderdak hebben kunnen vinden hoor. Je kunt uit de laatste 25 jaar aardig wat dozijnen andere opmerkelijke transfers en gecontracteerde low profile jongens opschrijven.

Raimond van der Gouw, om maar iemand te noemen, heeft ook jarenlang een contract bij United gehad. Sterker nog: die Van der Gouw heeft ook nog de nodige wedstrijdjes gekeept.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za sep 12, 2015 1:03 pm

Groot is relatief. :hypocrite.gif:

Ja die van der Gouw was blijkbaar de ideale gozer voor op de bank en ik denk dat hij zich er gewoon miljonair 'gezeten' heeft, heeft hij goed gedaan met zijn beperkte keeperskwaliteiten, was hem onder de lat van bij voorbeeld NAC nooit gelukt.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za sep 12, 2015 1:28 pm

InnerHarbour schreef:Ja die van der Gouw was blijkbaar de ideale gozer voor op de bank en ik denk dat hij zich er gewoon miljonair 'gezeten' heeft, heeft hij goed gedaan met zijn beperkte keeperskwaliteiten, was hem onder de lat van bij voorbeeld NAC nooit gelukt.
Bij NAC hebben de afgelopen 15 jaar ook een aantal spelers meer dan 1,7 miljoen per jaar opgestreken. :blush.gif: Is ook meteen één van de redenen dat de club ook nu weer bijna failliet is. :smile-ajax.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za sep 12, 2015 1:47 pm

Sorry maar ik kan me niet voorstellen dat je bij een club als NAC 1.7 miljoen kon verdienen. Ik heb zelfs mijn twijfels of er bij Ajax dat soort bedragen over tafel gingen.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za sep 12, 2015 1:51 pm

InnerHarbour schreef:Sorry maar ik kan me niet voorstellen dat je bij een club als NAC 1.7 miljoen kon verdienen. Ik heb zelfs mijn twijfels of er bij Ajax dat soort bedragen over tafel gingen.
Pierre van Hooijdonk heeft tussen zijn Turkse jaren en zijn mislukte feyemoord terugkeer in nog een tijdje de zakkenvuller in Breda uitgehangen.

Daar verdiende hij in euro's een slordige 9 ton meer dan bij Ajax het plafond was voor Jan Vertonghen, Christian Eriksen, Siem de Jong, Niklas Moisander en Jasper Cillessen. :smile-ajax.gif:

NAC heeft wel vaker meer dan anderhalf miljoen vrijgemaakt voor een speler van zeer bedenkelijk niveau. Duik maar eens in de cijfers om te ontdekken hoe groot de gaten in de begroting zijn geweest en voor hoeveel knaken de gemeente heeft moeten bijspringen. :ajaxsmiley.gif:

beelzebub

Bericht door beelzebub » za sep 12, 2015 1:52 pm

Ivanovic heeft z'n beste tijd in het elftal van Chelsea wel gehad. Hoe kun je in een zomer verleren te voetballen? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za sep 12, 2015 2:21 pm

Chelsea is anders gaan voetballen. Het gebrek aan wendbaarheid van Ivanovic (en Terry) blijkt dan een probleem.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

beelzebub

Bericht door beelzebub » za sep 12, 2015 2:32 pm

Wat? Ga je me zeggen dat Mou van de counter afwil?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za sep 12, 2015 2:44 pm

Bert schreef:Chelsea is anders gaan voetballen. Het gebrek aan wendbaarheid van Ivanovic (en Terry) blijkt dan een probleem.
Als het straks weer om de punten en munten gaat in knock-out fase CL of cruciale wedstrijden PL dan valt Chelsea heus wel weer terug op het oude systeem. :666.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za sep 12, 2015 3:08 pm

beelzebub schreef:Wat? Ga je me zeggen dat Mou van de counter afwil?
Nee. Maar Chelsea speelt wel wat verder van het eigen doel af.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za sep 12, 2015 3:22 pm

Altijd heerlijk als die hangjas klop krijgt :biggthumpup.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

zeux

Bericht door zeux » za sep 12, 2015 3:37 pm

Verkeerde topic.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za sep 12, 2015 3:43 pm

Hoezo verkeerde topic? hangjas mourinho en zijn chelski hebben met 3-1 verloren van Everton.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za sep 12, 2015 3:53 pm

Chelsea is zaterdag opnieuw tegen een nederlaag aangelopen in de Premier League. De landskampioen ging met 3-1 onderuit bij Everton.

Steven Naismith was grotendeels verantwoordelijk voor de zege van de ploeg uit Liverpool. De Schotse aanvaller verving na acht minuten de geblesseerde Muhamed Besic en scoorde een hattrick.

Hij is pas de zesde speler in de historie van de Premier League die als invaller drie doelpunten maakt.

Door de nederlaag zakt Chelsea naar de vijftiende plaats op de ranglijst met vier punten uit vijf wedstrijden. Everton heeft acht punten en stijgt naar de vijfde plek.
15e plaats :smallgrin.gif: :biggthumpup.gif: :biggthumpup.gif: :biggthumpup.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » za sep 12, 2015 6:17 pm

Wat een zaaaaaaadpot.
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za sep 12, 2015 6:21 pm

de fans beginnen te morren over Depay...
Memphis has no goals or assists yet and this is his 5th PL game. Even at his worst, Nani was more productive than that.

Lionel

Bericht door Lionel » za sep 12, 2015 6:36 pm

Hahahahaha veeg me op!
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za sep 12, 2015 6:38 pm

Scoort Delay nou tegen De Mannen??

Plaats reactie