Danny Blind, de nieuwe bondscoach
Moderator: mods
Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach
Sneijder laat zijn veelgeroemde winnaarsmentaliteit nog even zien.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Die Sneyder had na het WK bedankt moeten worden. Dat is passé.
Dit was een pot voor Nigel. Die as lekt als een openstaande kraan.
Dit was een pot voor Nigel. Die as lekt als een openstaande kraan.
Laatst gewijzigd door wimpey op zo sep 06, 2015 5:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
NL heeft geen slechtere spelers dan Turkije. Rara waar zal het dan aan liggen?
Depay is ook abominabel.
Spelen zonder organisatie, zonder idee, zonder tactiek, zonder vertrouwen. Ze zijn zielig.
Spelen zonder organisatie, zonder idee, zonder tactiek, zonder vertrouwen. Ze zijn zielig.
Tempo is te laag, vreemde tactiek en nul komma nul vertrouwen...
-
Niet? Behoudens Blind en Depay speelt iedere Oranje klant in een b-divisie. Turken met een Arda bij Barca en nog wat jongens uit de BuLi.Alexander schreef:NL heeft geen slechtere spelers dan Turkije. Rara waar zal het dan aan liggen?
Het niveau is echt dramatisch bij Oranje.Tel daarbij op dat ik Blind nog nooit als een doortastende coach heb gezien... wordt em gewoon niet. In de rust zal ie Huntelaar er wel bij gooien. Op hoop van zegen.
Whitey on the moon.
Op dit niveau kan hij nog wel mee, en hij heeft deze wedstrijd Van Persie al net zo vaak aangespeeld als op het hele WK. Het is alleen niet iemand die het hoofd koel houdt als het tegen zit.wimpey schreef:Die Sneyder had na het WK bedankt moeten worden. Dat is passé.
Een schande dat Van Oostveen en LVG ons met Danny Blind opgescheept hebben.
Dit zou zomaar een ultrakort avontuur kunnen worden voor Blind. Is zijn positie nog houdbaar als Oranje vandaag verliest?

Dit zou zomaar een ultrakort avontuur kunnen worden voor Blind. Is zijn positie nog houdbaar als Oranje vandaag verliest?
Nee, maar v Oostveen zal ook weten dat Blind nu ontslaan zou samenhangen met z'n eigen vertrek. Dat gaat dus niet gebeuren.Yopi schreef:Een schande dat Van Oostveen en LVG ons met Danny Blind opgescheept hebben.![]()
Van Dijk bij Southampton en N. de Jong bij AC Milaan bijvoorbeeld. Ghazi is een klasse beter dan Narsingh.
-
Ik vraag me af of Danny zelf er nog wel toekomst in ziet. Als trainer van Ajax had ie ook al zo'n rampzalig seizoen, maar vond zelf dat ie best functioneerde. Totdat de directie destijds ingreep en em wipte. Ergo, veel zelfkennis zie ik niet. Maar het lijkt me dat hij niet de juiste persoon voor Oranje is.Yopi schreef:Een schande dat Van Oostveen en LVG ons met Danny Blind opgescheept hebben.![]()
Whitey on the moon.
Nederland stelt echt heel weinig voor zonder Robben....
Je geeft het zelf al aan. Hij vindt vast dat het niet aan hem ligt. Sowieso heeft hij na jaren poten zagen eindelijk weer een mooie functie. Die geeft hij vast niet zomaar op.GangstaRiB schreef:
Ik vraag me af of Danny zelf er nog wel toekomst in ziet. Als trainer van Ajax had ie ook al zo'n rampzalig seizoen, maar vond zelf dat ie best functioneerde. Totdat de directie destijds ingreep en em wipte.
Depay is overschat, vind ik. Leuk talent maar nog lang geen top.
Laatst gewijzigd door Yopi op zo sep 06, 2015 5:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou Danny, bedenk een list!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik zie je zitten in je woonkamer met Oranje shawl en toeter!Yopi schreef:Een schande dat Van Oostveen en LVG ons met Danny Blind opgescheept hebben.![]()

Geef zo'n job aan een bewezen vakman, die een weerbaar elftal neerzet. Dit elftal is een grap. Ze lijken verdoofd. Balletje in laag tempo rond laten gaan om die Turken te pakken.

Dit keer is de driehoek De Vrij - Blind - Bruma allerbelabberdst. Verdedigen lijkt toch een serieus vak te zijn.
Vorige kwalificatie ook vaak genoeg zonder Robben moeten spelen. Als ze allemaal precies weten wat ze moeten doen en laten en dus ook vertrouwen hebben is het ook geen topploeg, maar kun je deze groep gewoon zonder puntverlies winnen.Jöhnk schreef:Nederland stelt echt heel weinig voor zonder Robben....
Het gekke is, het kan nog best. Die Turken maken bepaald geen sterke indruk. Goede kans dat ze in paniek raken als ze er een tegen krijgen.
Hoe kan je Blind hier de schuld van geven? Drama van De Vrij toch bij de 1-0 en daarna Daley en JC.
IK GELOOF!!!!!!
Luuk de Jong, Dost en Huntelaar erbij!Duke schreef:Nou Danny, bedenk een list!
-
We zijn getuige van een zeldzaam dieptepunt in het NL voetbal. Blind had nooit bondscoach mogen worden. De verantwoordelijken mogen hun zegeningen tellen. Blind heeft bij Ajax laten zien dat ie geen idee heeft wat ie moet doen. En nu bij Oranje klopt er weer niks van.
Whitey on the moon.
Slordig foutje Daley....
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Moet wel zeggen dat die commentator een idioot is, hij trekt naar binnen en dreigt met een schot om hem dan verdekt te passen, begint die commentator dat die gewoon moet schieten. Nee, spelers die juist op dit soort momenten blijven nadenken ipv uit wanhoop te schieten moet je juist hebben.Yopi schreef: Depay is overschat, vind ik. Leuk talent maar nog lang geen top.
Spelen met vijf aanvallers en Daley als sloper op het tweemansmiddenveld.Jöhnk schreef:Luuk de Jong, Dost en Huntelaar erbij!Duke schreef:Nou Danny, bedenk een list!

Zolang Blind bij Oranje zit, blijft hij uit de buurt van Ajax. Hopelijk wordt hij niet ontslagen.
Klaassen valt me behoorlijk tegen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ik ben het met Le T. eens: je kan op deze groep geen 'ze moeten het zelf zien' coach loslaten. Dat kunnen jij en ik ook nog wel.Lionel schreef:Hoe kan je Blind hier de schuld van geven? Drama van De Vrij toch bij de 1-0 en daarna Daley en JC.
Trainer zijn is een serieus vak. Dat wordt in NL nog wel eens vergeten. En het is duidelijk een vak waarvan jongens als Blind, Bassie en Gullit geen kaas hebben gegeten.