PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Weet iemand hoe ik kaartjes voor psv - Man Utd. kan regelen? Een studiegenoot van me is helemaal weg van Man Utd, is alleen nieuw in NL en heeft geen idee hoe en waar die moet zijn. Op psv.nl zie ik dat het al uitverkocht is. Als iemand toch een idee'tje heeft dan hoor ik het graag!!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Glippen!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De barmhartige Samaritaan.Brands looft rol Raiola in komst Moreno: 'Mino heeft zijn aandeel laten vallen'
10 september 2015
In gesprek met Voetbal International sprak Marcel Brands over de moeizame totstandkoming van de transfer van Hector Moreno. "Moreno had nog heel veel geld tegoed van Espanyol. Dan praat je al gauw over een half miljoen euro. Daar moest een oplossing voor komen," zo stelde de technisch manager. Daarnaast had Espanyol ook een betalingsachterstand bij Raiola. "Dus: wie gaat betalen?", legt Brands de hamvraag tijdens de transferbesprekingen uit. Uiteindelijk speelde Raiola een positieve rol in de afronding. "Wij hebben het tegoed van Moreno van de transfersom afgetrokken en het contract verhoogd. En Mino heeft zijn aandeel laten vallen. Dat was echt veel geld. Mino heeft daar een geweldige rol in vervuld. Zonder hem was het niet gelukt."
PN

Ik blijf erbij dat hij verdedigend een zeer beperkte back is maar zijn voorzet is absoluut een wapen. Zeker in combinatie met de aanwezigheid van Luuk de Jong. Dat mist PSV absoluut in de competitie. In de CL zou ik me er wat minder druk om maken. Dan staan er namelijk ineens echte verdedigers die De Jong het scoren zullen beletten.
Nil volentibus arduum
Het is meer dat ik verwacht dat hij die voorzet wel kan geven maar dat de tegenstanders daar beter mee om zullen gaan. Nationaal is De Jong een ijzersterke spits, in Europa is hij toch een ietwat houterige twijfelgeval. Misschien een beetje te sterk omgeschreven maar het komt er op neer dat ik verwacht dat hij daar veel minder makkelijk zal scoren. 

Nil volentibus arduum
Denk dat het voor PSV juist beter is dat er in de CL een echte verdediger staat. Al weet ik niet of je Brenet in die categorie mag scharen.
In de competitie mis je die bananenvoorzet wel.

In de competitie mis je die bananenvoorzet wel.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Als Willems naar het buitenland gaat en daar 1 a 2 dingen leert over verdedigen. Blijft het nog steeds niet de beste verdediger maar wordt het wel een goeie back! Puur door zijn aanvallende kwaliteitengeneraal schreef:Die observatie deel ik wel. Maar ik schat Willems offensief dusdanig hoogwaardig in, dat ik denk dat hij zich tegen Manchester United en Wolfsburg moeiteloos weet te onderscheiden.
met een tussenstop, kan hij de top halen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
Ik zie dat Cocu weer naar de cursus “open deuren intrappen” is geweest.
Dinsdag treedt PSV thuis aan tegen Manchester United en trainer Phillip Cocu heeft er zin in. 'United is een topteam, maar dat wil niet zeggen dat wij geen kansen hebben.'
YNWA
Dat is fors. Zeker omdat de Engelse opleidingen niet tot de top behoren.wimpey schreef:Art's finest met 0-3 op hun muil tegen Man U in de baby CL. Dat deden die van Ajax toch beter.
Beelden hier:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/36 ... ted%20.php
Spel van PSV ziet er niet zo snugger uit.
Ben benieuwd hoe PSV het er vanavond vanaf gaat brengen. Ajax kreeg tegen Engelse topploegen altijd de nodige kansen, waar ze er tegen Spaanse topclubs kansloos afgingen. Daarnaast is de defensie van ManU ook niet feilloos.
Zou op zich wel hilarisch zijn als Van Gaal zich na een nederlaag bij het Nederlandse journaille moet melden
Zou op zich wel hilarisch zijn als Van Gaal zich na een nederlaag bij het Nederlandse journaille moet melden

Hoe de fuck kun je als Moreno breed lachend het veld af gaan als je een speler doormidden hebt geschopt, waardoor hij er minimaal maanden uit ligt en het de vraag is of hij terug kan komen op topniveau.
Moron Moreno.
Moron Moreno.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
@Benji: hij heeft wat uit te leggen aan zijn vrienden van de media.
De eerste helft heb ik niet gezien. De tweede sloeg me met stomheid. Ik heb nog nooit een ploeg van LVG zo ongeorganiseerd zien spelen. Het leek werkelijk nergens op. Handenvol technische fouten ook van MU; ongeïnspireerd geschuif; postbodegedrag; mislukte aannames en passes, zelfs als het gemakkelijk was; en pogingen om dwars door verdedigers heen te schieten. LVG is vast witheet, want zijn spelers hebben hem voor heel Nederland te kakken gezet. (Als ik dit zie vraag ik me af hoeveel grip hij nog heeft op zijn team. Maar dat terzijde.)
Complimenten aan PSV, het heeft hard gevochten. Kwalitatief was het natuurlijk minder, maar je ziet opnieuw: als de betere ploeg zonder idee speelt, krijgt de mindere ploeg kansen.
Wat een belachelijke overtreding trouwens van die Smalling. Gewoon rood. Guardado had zo zijn enkel kunnen breken.

De eerste helft heb ik niet gezien. De tweede sloeg me met stomheid. Ik heb nog nooit een ploeg van LVG zo ongeorganiseerd zien spelen. Het leek werkelijk nergens op. Handenvol technische fouten ook van MU; ongeïnspireerd geschuif; postbodegedrag; mislukte aannames en passes, zelfs als het gemakkelijk was; en pogingen om dwars door verdedigers heen te schieten. LVG is vast witheet, want zijn spelers hebben hem voor heel Nederland te kakken gezet. (Als ik dit zie vraag ik me af hoeveel grip hij nog heeft op zijn team. Maar dat terzijde.)
Complimenten aan PSV, het heeft hard gevochten. Kwalitatief was het natuurlijk minder, maar je ziet opnieuw: als de betere ploeg zonder idee speelt, krijgt de mindere ploeg kansen.
Wat een belachelijke overtreding trouwens van die Smalling. Gewoon rood. Guardado had zo zijn enkel kunnen breken.

Wat was er dan gebeurd?zeux schreef:Hoe de fuck kun je als Moreno breed lachend het veld af gaan als je een speler doormidden hebt geschopt, waardoor hij er minimaal maanden uit ligt en het de vraag is of hij terug kan komen op topniveau.
Moron Moreno.

Kijken op eigen risicoYopi schreef:Wat was er dan gebeurd?zeux schreef:Hoe de fuck kun je als Moreno breed lachend het veld af gaan als je een speler doormidden hebt geschopt, waardoor hij er minimaal maanden uit ligt en het de vraag is of hij terug kan komen op topniveau.
Moron Moreno.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6682252 ... n_utd.html
Google Shaw-Moreno.Yopi schreef:Wat was er dan gebeurd?zeux schreef:Hoe de fuck kun je als Moreno breed lachend het veld af gaan als je een speler doormidden hebt geschopt, waardoor hij er minimaal maanden uit ligt en het de vraag is of hij terug kan komen op topniveau.
Moron Moreno.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring