Willem II
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Willem II
Denk het niet maar wel apart dat blijkbaar Zivkovic zo snel al vervangen is.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Concurrentie...
www.vi.nlWillem II heeft vlak voor het verstrijken van de transferdeadline de gewenste spits binnen.
De 29-jarige Slowaak Adam Nemec komt per direct over van het Amerikaanse New York City FC en tekent voor één jaar in Tilburg.
De 1,90 meter lange spits moet de concurrentiestrijd aangaan met de van Ajax gehuurde Richairo Zivkovic.
Nemec bereidt zich nu met de Slowaakse nationale ploeg voor op EK-kwalificatiewedstrijden tegen Spanje en Oekraïne.
Hij kwam eerder uit voor onder meer Zilina, Racing Genk en Kaiserslautern. Nemec heeft zestien interlands achter zijn naam staan, waarin hij drie keer scoorde.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Willem II blijft erin op eigen kracht. Niet verwacht gezien 2e helft competitie en het Twente nieuws.
Vd Looi daar straks de nieuwe trainer.
Vd Looi daar straks de nieuwe trainer.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Geinig stukje over de geschiedenis van Willem II op de verjaardag van Willem Alexander I
Dankzij Willem II regeert in Tilburg altijd Koning Voetbal - http://nos.nl/l/2170390
Dankzij Willem II regeert in Tilburg altijd Koning Voetbal - http://nos.nl/l/2170390
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Bijna Noord-Koreaanse taferelen. Documentaire: Keerzijde van de Talentenfabriek
https://www.youtube.com/watch?v=HWYPIvnZywc
https://www.youtube.com/watch?v=HWYPIvnZywc
-
Sol blijft het goed doen, als ik AZ was had ik hem gehaald ipv die Johnsen.
Vurnon Anita op weg naar Willem II!
Salvador Dali
Salvador Dali
Op huurbasis dan zeker? Want die staat volgens mij nog bij Leeds United onder contract. Zou een goede transfer kunnen zijn voor Willem II.
Nil volentibus arduum
- Gezond verstand
Willem II gaat gewoon meedoen voor de play-offs dit seizoen. Leuke selectie, goede coach.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- Jinne
- Site Admin
Sol gaat dus nu weg. Voor 3.5 miljoen. Niet echt de hoofdprijs kijkend naar de huidige transfermarkt. Voor zo'n bedrag had een AZ hem ook wel kunnen halen afgelopen zomer.
Inderdaad erg weinig gezien de huidige markt.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Gezond verstand
nog een half jaar contract toch? Dan vind ik het geen verkeerd bedrag voor een spits van Willem II
Fans van andere clubs
- Jinne
- Site Admin
Alexander Isak gehuurd van Dortmund. Ben benieuwd. Was toen Dortmund hem haalde in Zweden hét talent daar.
Maar Fran Sol doen vergeten is voor een talentje wel een erg grote opdracht.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Haha maar Isak doet het bijzonder goed! Interessante speler!
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Zeker, Isak doet het erg goed! Wat is het plan van Dortmund met hem, zullen ze hem willen verhuren of verkopen komend seizoen?
En daar is de volgende die een open sollicitatie doet.
Alexander Isak vindt het spel van Ajax wel bij hem passen.
'Ik hou van hun spel. Ajax zou een goede match zijn. Het voetbal past bij me'
Alexander Isak vindt het spel van Ajax wel bij hem passen.
'Ik hou van hun spel. Ajax zou een goede match zijn. Het voetbal past bij me'
Heerenveen 1
Willem II 2
Grappig.
Nu ik dit topic open vraag ik me af, hoe zou het toch met Aleksander Isak zijn? Twee doelpuntjes bij Real Sociedad. Niet echt indrukwekkend dus.
Willem II 2
Grappig.
Nu ik dit topic open vraag ik me af, hoe zou het toch met Aleksander Isak zijn? Twee doelpuntjes bij Real Sociedad. Niet echt indrukwekkend dus.
Nil volentibus arduum
Underachiever van het jaar. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar om onderaan te bungelen? Zo slecht is hun selectie toch ook weer niet...
-
De verdediging was al niet best maar qua keeper zijn ze er met Ruiter echt op achteruitgegaan en Brondeel is ook matig. Freek Heerkens, Leeroy Owusu en Jordens Peters allemaal zwakke spelers.
Tresor is geen schim meer van vorig seizoen.
Bovenal is Koster geen trainer voor het vechtvoetbal van de degradatiestrijd, PSV heeft te veel mooiweervoetballers daarvoor ook.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
-
Petrovic aangesteld als trainer, dan heb je ook geen zin meer in de eredivisie. 

''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Op basis van welke prestaties van Petrovic denken ze nou dat dit een verbetering is ten opzichte van Koster? Die beredenering van betrokken mensen zou ik nou echt graag eens horen.
Nil volentibus arduum