Hebben ze deze speler wel nodig?
Eerder een pure spits, zou ik denken, maar niemand laat nu nog een topspits gaan, tenzij die overbodig is. Wie o wie????
Moderator: mods
Waar kom jij 60m tegen? Ik lees rond de 35m (nog steeds een smak geld natuurlijk!).Peter schreef:Canal+ maakt melding dat Martial naar Manchester is afgereisd voor het definitief maken van de transfer. 60 miljoen voor een 19-jarig kereltje met 11 goals achter zijn naam. Koekkoek. Helemaal de weg kwijt.
Ah thanks, dat werd me steeds niet duidelijk. Ik lees op nu.nl namelijk ook 'nacht van maandag op dinsdag'.Peter schreef:
Nee 36 uur.
Hoe oud was Kluivert in 1995? :-)DelToro schreef:Volgens mij is het een spits die ook aan de buitenkant kan spelen. Heb heel weinig van 'm gezien, maar wat ik zag was tamelijk indrukwekkend.
Maar ja, inderdaad kun je je afvragen of Man Utd nu behoefte heeft aan een 19-jarig talent.
Engelse clubs hebben tot 18:00 morgen.zeux schreef:Ah thanks, dat werd me steeds niet duidelijk. Ik lees op nu.nl namelijk ook 'nacht van maandag op dinsdag'.Peter schreef:
Nee 36 uur.
Dat is ook niet helemaal waar, ze hebben nog een fantastisch jaar gehad met de beste Ronaldo ooit, het was heel lang geleden dat één speler zo verschrikkelijk belangrijk beslissend was voor een elftal. Daarna is er nog een titel uitgeperst met een aankoop en spelers die nog een jaartje meekonden, ten koste van de continuiteit dus. Maar alles bij mekaar was Man U zich de laatste 10 vooral wanhopig aan het vastklampen aan de top. Dat was nou niet altijd hoger dan dit niveau.wimpey schreef:Nogmaals: voor mijn gevoel fakkel ik LVG niet af. Maar die club zit nu al effe op een niveau waarop ze een jaar of 20 vanuit grote hoogte neerkeken.
Nee, hij wordt betaald om trainer te zijn. Daar horen dan een aantal verplichte perspraatjes over de wedstrijd bij.Yopi schreef: Moet hij niet doen. Geef gewoon antwoord. Desnoods voor de twintigste keer. Daar wordt hij voor betaald.
Het is maar wat je hun werk noemt. Als ze een wedstrijdverslag willen schrijven en de analyse van de trainers daarin of in hun eigen analyse willen betrekken hebben ze een goeie aan Van Gaal. Als ze willen vragen naar de bekende weg om hun transferverzinsels van een schijn van feitelijkheid te voorzien niet. Natuurlijk gaat hij daar niks over zeggen, daar bewijst hij de club en de supporters immers allerminst een dienst mee.Gekrenkt narcisme: gisteren is hij afgetroefd door Monk. Hij zou boos moeten worden op zichzelf en niet op journalisten, want die doen hun werk.
Haha, laat me niet lachen.Le T. schreef:Als ze een wedstrijdverslag willen schrijven en de analyse van de trainers daarin of in hun eigen analyse willen betrekken hebben ze een goeie aan Van Gaal. Als ze willen vragen naar de bekende weg om hun transferverzinsels van een schijn van feitelijkheid te voorzien niet. Natuurlijk gaat hij daar niks over zeggen, daar bewijst hij de club en de supporters immers allerminst een dienst mee.
Dan nemen ze wel een enorm risico zeg!wimpey schreef:Franse media hebben het over 80 M. Tach-tig. Miljoen.
Waar gaat die jongen spelen? Op de plek van Mata?
80 miljoen lijkt me onzin. Zal eerder tussen de 30-40 liggen.wimpey schreef:Franse media hebben het over 80 M. Tach-tig. Miljoen.
Waar gaat die jongen spelen? Op de plek van Mata?
80 M voor De Bruyne lijkt me ook onzin. Meer dan een knaak voor vd Hoorn ook.Lionel schreef: 80 miljoen lijkt me onzin. Zal eerder tussen de 30-40 liggen.
Hij geeft dat geld niet uit.Lionel schreef:Je gaat toch geen 80 miljoen neerleggen voor Martial als je dan ook KDB kan kopen voor dat bedrag? Van Gaal is gek.
Maar die anderen mogen wel bepalen hoe LvG 'zijn werk' moet doen?Yopi schreef:Haha, laat me niet lachen.Le T. schreef:Als ze een wedstrijdverslag willen schrijven en de analyse van de trainers daarin of in hun eigen analyse willen betrekken hebben ze een goeie aan Van Gaal. Als ze willen vragen naar de bekende weg om hun transferverzinsels van een schijn van feitelijkheid te voorzien niet. Natuurlijk gaat hij daar niks over zeggen, daar bewijst hij de club en de supporters immers allerminst een dienst mee.
LVG bepaalt niet hoe anderen hun werk doen. Ieder zijn verantwoordelijkheid.
Dat laatste had hij al gedaan. Natuurlijk kun je niet zeggen hoe het ervoor staat, daarmee gooi je je eigen glazen in.Hij zou die mensen ook tegemoet kunnen komen. Zeg hoe het ervoor staat, of zeg dat je het niet kunt zeggen.
De Boer moet het ook vooral hebben van goede relaties met de media en zijn eigen broer als meest kritische beschouwer van zijn werk. De transferperikelen zijn een tweejaarlijks feestje van een aantal maanden voor de journalisten, ze kunnen uit hun duim zuigen wat ze willen, en met nul feiten en nul onderzoek hebben ze alweer een paar pagina's vol, en hun publiek neemt het toch onmiddellijk voor waar aan als het in straatje past, zie hierboven. Dan is het ook nog heel normaal dat journalisten hun speculatie nog even kunnen noemen tegenover een trainer, terwijl ze doen alsof ze een vraag te stellen hebben. Het lijkt mij normaal dat een trainer daar niet aan meedoet tenzij die wil slijmen bij de pers.In dit opzicht zou hij een voorbeeld moeten nemen aan Frank de Boer. Die gaat relaxed met zulke situaties om.
80 miljoen? WTF?????![]()
![]()
![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=254873
Vidal was 35 M. Douglas Costa 30 M. Je kan dus ook Schneiderlin voor een vergelijkbaar bedrag halen. En Shaw. En Herrera. En Mata.Peter schreef: Waarom haal je die Martinez niet op. Die was 35 miljoen. Doe je een Morata erbij voor 50 en heb je er 2 voor de prijs van 1.