PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Ik ben er wel blij mee. Ze kregen inmiddels toch weer teveel babbels daar in Rotterdam Zuid. Even terug in de hoek.
Maar Locadia mag dus gewoon muiten als het 'm allemaal niet naar zijn zin is en als beloning mag 'ie dan vervolgens een strafschop nemen? Bijzonder.
Maar Locadia mag dus gewoon muiten als het 'm allemaal niet naar zijn zin is en als beloning mag 'ie dan vervolgens een strafschop nemen? Bijzonder.
Nil volentibus arduum
Pröpper is een sluwe
─────────▄──────────────▄
────────▌▒█───────────▄▀▒▌
────────▌▒▒▀▄───────▄▀▒▒▒▐
───────▐▄▀▒▒▀▀▀▀▄▄▄▀▒▒▒▒▒▐
─────▄▄▀▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▄█▒▐
───▄▀▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▀██▀▒▌
──▐▒▒▒▄▄▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▀▄▒▒▌
──▌▒▒▐▄█▀▒▒▒▒▄▀█▄▒▒▒▒▒▒▒█▒▐
─▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▌██▀▒▒▒▒▒▒▒▒▀▄▌
─▌▒▀▄██▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▌
─▌▀▐▄█▄█▌▄▒▀▒▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▐
▐▒▀▐▀▐▀▒▒▄▄▒▄▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▒▌
▐▒▒▒▀▀▄▄▒▒▒▄▒▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▐
─▌▒▒▒▒▒▒▀▀▀▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▌
─▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▐
──▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▒▒▒▒▌
────▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▄▀▒▒▒▒▄▀
───▐▀▒▀▄▄▄▄▄▄▀▀▀▒▒▒▒▒▄▄▀
──▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▀▀
─────────▄──────────────▄
────────▌▒█───────────▄▀▒▌
────────▌▒▒▀▄───────▄▀▒▒▒▐
───────▐▄▀▒▒▀▀▀▀▄▄▄▀▒▒▒▒▒▐
─────▄▄▀▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▄█▒▐
───▄▀▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▀██▀▒▌
──▐▒▒▒▄▄▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▀▄▒▒▌
──▌▒▒▐▄█▀▒▒▒▒▄▀█▄▒▒▒▒▒▒▒█▒▐
─▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▌██▀▒▒▒▒▒▒▒▒▀▄▌
─▌▒▀▄██▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▌
─▌▀▐▄█▄█▌▄▒▀▒▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▐
▐▒▀▐▀▐▀▒▒▄▄▒▄▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▒▌
▐▒▒▒▀▀▄▄▒▒▒▄▒▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▐
─▌▒▒▒▒▒▒▀▀▀▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▌
─▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▐
──▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▒▒▒▒▌
────▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▄▀▒▒▒▒▄▀
───▐▀▒▀▄▄▄▄▄▄▀▀▀▒▒▒▒▒▄▄▀
──▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▀▀
Leuke open wedstrijd, veel strijd, weinig vernuft. Veel kansen over en weer, veel uitval ook. M.n. bij de kakkies, die desondanks een handvol opgelegde kansen kregen in 90 minuten. Al dan niet via een lichaamsdeel van de wat onbeholpen ogende Bruma en Mirin.
MVG's transferpolitiek, gericht op subtoppers, betaalt zich weer eens uit.
Vraag me trouwens ook af of de tovenaar zo geweldig gehandeld heeft.
MVG's transferpolitiek, gericht op subtoppers, betaalt zich weer eens uit.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die Moreno zal er nog wel in komen en met Willems gaan ze er ook op vooruit. Daarom was het ook lekkerder geweest als Feyenoord hier wat had weggesleept.
Die Arias was gisteren MOTM volgens mij. Daar snap ik dan werkelijk waar niks van, want die jongen deed niet zoveel goed. Ja veel dadendrang, werklust en gedraaf, maar ook 20 overtredingen en één groot foutenfestival.
Maar hij was niet de slechtste speler aan de zijde van PSV, want die eer ging naar Maher. Komt die jongen ooit nog op het gewenste niveau?
Die Arias was gisteren MOTM volgens mij. Daar snap ik dan werkelijk waar niks van, want die jongen deed niet zoveel goed. Ja veel dadendrang, werklust en gedraaf, maar ook 20 overtredingen en één groot foutenfestival.
Maar hij was niet de slechtste speler aan de zijde van PSV, want die eer ging naar Maher. Komt die jongen ooit nog op het gewenste niveau?
Vreemd dat Arias geen 2e gele kreeg, na z'n 5e overtreding na z'n 1e gele kaart. Kuipers bevestigde weer eens een thuisfluiter te zijn. Dat is me al zo vaak opgevallen.
Maher vind ik een miskoop. Overschatte speler, momentenvoetballer met te weinig momenten. Pröpper is een veel betere speler. Ik vind het middenveld van psv trouwens niet lekker in balans. Die gaan er hard af in de CL.
Maher vind ik een miskoop. Overschatte speler, momentenvoetballer met te weinig momenten. Pröpper is een veel betere speler. Ik vind het middenveld van psv trouwens niet lekker in balans. Die gaan er hard af in de CL.
Ik heb het niet gezien maar het maakt toch geen fuck uit hoeveel overtredingen iemand maakt? Het gaat toch om de soort overtreding?wimpey schreef:Vreemd dat Arias geen 2e gele kreeg, na z'n 5e overtreding na z'n 1e gele kaart. Kuipers bevestigde weer eens een thuisfluiter te zijn. Dat is me al zo vaak opgevallen.
IK GELOOF!!!!!!
De welbekende optelsom, Rishi. In een uitwedstrijd had Kuipers hem z'n 2e gele gegeven. Da's echt een heel andere scheids, afhankelijk van wie de thuisspelende ploeg is. Tig voorbeelden van: pingel tegen Vertonghen in de Kuip, Ibra rood, Costa geel vorig seizoen. Die belachelijke pingels voor Barca tegen Milan. Mertens die in Eindhoven een pingel kreeg en in de Arena niet.Lionel schreef: Ik heb het niet gezien maar het maakt toch geen fuck uit hoeveel overtredingen iemand maakt? Het gaat toch om de soort overtreding?
Maar de optelsom is geen regel he. Ik snap je overigens wel.wimpey schreef:De welbekende optelsom, Rishi. In een uitwedstrijd had Kuipers hem z'n 2e gele gegeven. Da's echt een heel andere scheids, afhankelijk van wie de thuisspelende ploeg is. Tig voorbeelden van: pingel tegen Vertonghen in de Kuip, Ibra rood, Costa geel vorig seizoen. Die belachelijke pingels voor Barca tegen Milan. Mertens die in Eindhoven een pingel kreeg en in de Arena niet.Lionel schreef: Ik heb het niet gezien maar het maakt toch geen fuck uit hoeveel overtredingen iemand maakt? Het gaat toch om de soort overtreding?
IK GELOOF!!!!!!
Kuipers: 'Ik heb geen spijt, maar ik zou 'm niet weer geven'
Scheidsrechter Björn Kuipers vervulde een hoofdrol tijdens PSV - Feyenoord door de thuisploeg tien minuten voor tijd een discutabele penalty toe te kennen, waaruit Jürgen Locadia de wedstrijd besliste (3-1).
Kuipers oordeelde - op advies van een van zijn secondanten langs de lijn - dat Davy Pröpper binnen de zestienmeter naar de grond werd gewerkt door Eljero Elia. 'Ik dacht zelf dat er niet zo veel aan de hand was, maar mijn assistent roept in mijn oortje: Penalty, penalty, penalty', haalde de leidsman de situatie voor de camera van FOX Sports terug.
'Ik hield hem niet vast, ik heb niks gedaan. Ik voelde alleen zijn hak tegen mijn been', reageerde dader Elia verontwaardigd. De voor de Rotterdammers debuterende aanvaller was woedend en moest door doelman Kenneth Vermeer zelfs in bedwang worden gehouden. 'Natuurlijk ben je dan boos. Het was een van mijn eerste acties voor Feyenoord. Het was dom om daarna naar de scheidsrechter te gaan, die gele kaart was terecht.'
Veroorzaker
PSV'er Pröpper, vorige week in Heerenveen (1-1) nog veroorzaker van een penalty tegen, meende dat hij wel degelijk was aangetikt. 'Anders had ik de bal gewoon kunnen aannemen', verklaarde hij. 'Hij tikte me aan, ik voelde wat aan mijn hak. En daardoor tikte ik weer tegen mijn eigen been aan. Je kunt 'm geven.'
Kuipers zei na het bestuderen van de beelden de situatie niet klip-en-klaar te vinden. 'Maar ik vertrouw op mijn assistent. Je leidt een wedstrijd tegenwoordig niet meer in je eentje, maar met een team. Ik vond het een makkelijk gegeven penalty, maar ik heb er geen spijt van.'
Voor de camera van de NOS deed Kuipers even later vrijwel letterlijk hetzelfde verhaal, met wel een vluchtige toevoeging. 'Ik zou 'm niet weer geven.'

de nieuwe LULU ?wimpey schreef:Ik denk ook dat wij zonder die Gudelj het beste middenveld hebben.Yopi schreef:PSV is een flink stuk zwakker dan vorig seizoen. Ik denk zelfs dat wij met Sinkgraven, Klaassen en Bazoer het beste middenveld hebben.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Maher natuurlijk.Marillion schreef:Domme kracht. Mocht het zo zijn denk ik dat Cocu er voor kiest om Maher weer naar de bank te verhuizen. Of zou Pröpper dan al aan de beurt zijn?
Misschien stalt Mino nog wel wat in Eindje. Is immers zaakwaarnemer van Gerbrands.
- InnerHarbour
Alleen in Barcelona hebben ze er een specialiteit van gemaakt, vallen en dan met een man on 6/7 de scheidsrechter bestormen vragend, nee eisend om een kaart. Nare club.Lionel schreef:Overal doen ze het.
YNWA