PSV
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: PSV
Ik kan de wedstijd niet zien maar fnoord heeft WEER een hoop geluk begrijp ik? Ze krijgen nog wel een penalty toch?Peter schreef:Dit wordt een makkie voor PSV, BZ. Je moet echt hopen dat Feyenoord dit volhoudt, hoor. Die zijn echt niet goed.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Feyenoord graaft zich in en PSV valt aan. Dat gaat wel een keer mis.brigade zuid schreef:Ik kan de wedstijd niet zien maar fnoord heeft WEER een hoop geluk begrijp ik? Ze krijgen nog wel een penalty toch?Peter schreef:Dit wordt een makkie voor PSV, BZ. Je moet echt hopen dat Feyenoord dit volhoudt, hoor. Die zijn echt niet goed.
Die Arias is me een potje slecht, zeg. Sodeju.
Dat bedoel ik. Bruma en Arias kunnen niet verdedigen, Poulsen kan niets en die nieuwe jongen is ook geen hoogvlieger.
Vorig jaar moest Depay het voor ze doen in zulke wedstrijden. Tegen Ajax thuis liet Depay het afweten en verloren ze prompt.
Vorig jaar moest Depay het voor ze doen in zulke wedstrijden. Tegen Ajax thuis liet Depay het afweten en verloren ze prompt.
-
- AT Toto winner 15/16
Lekker hoor en nu erover heen.
-
- AT Toto winner 15/16
Als Psv wint staat Ajax 4 en 3 punten voor, veel beter krijg je het niet hoor. Ik hoor iedereen steeds zeggen dat fnoord er geen klote van kan maar ondertussen winnen ze alles en ja ik heb een schijthekel aan die gasten, mag ik.Peter schreef:Ja stel je eens voor dat Ajax goede zaken doet. Veel belangrijker dat onze huisvijand die er geen klote van kan, verliest.brigade zuid schreef:Lekker hoor en nu erover heen.
-
- AT Toto winner 15/16
Nog 20 min om een penalty kado te doen, hup Kuyt val een keer over je eigen benen.