Europa & Conference League
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Europa League
Hebben verloren zie ik net. Jammer, hoor, zo'n SYMPATHIEKE club...brigade zuid schreef:Zendt RTL7 de Europa League niet meer uit? Ik dacht ik ga vanavond ff Vittesse kijken maar ik zie niks in de gids staan?

Het was vrij kansloos, al had Qazaishvilli na twee minuten nog een behoorlijke kans. Natuurlijk is Southampton een club met vijf keer zo veel geld, maar vooral op het middenveld is Vitesse er fors op achteruitgegaan. En dat ze Achenteh nog niet naar Eldenia 6 hebben gestuurd begrijp ik ook niet.
Het was vrij kansloos, al had Qazaishvilli na twee minuten nog een behoorlijke kans. Natuurlijk is Southampton een club met vijf keer zo veel geld, maar vooral op het middenveld is Vitesse er fors op achteruitgegaan. En dat ze Achenteh nog niet naar Eldenia 6 hebben gestuurd begrijp ik ook niet.
-
Vitesse interesseert natuurlijk geen ene hond hier. Zeljeznicar daarentegen wel. De ploeg heeft weliswaar bij Standard Luik met 2-1 verloren, maar heeft daarmee wel dat oh zo lekkere en belangrijke uitdoelpuntje gemaakt. Aangezien Zeljeznicar uit altijd lastig is en het publiek als 12e man achter Zelje staat, zal het volgende week nog behoorlijk gaan spoken. Het wordt beslist de wedstrijd van het jaar. Zou men bij Zeljeznicar wat verder vooruit kijken -maar dat doen ze niet, je moet het wedstrijd voor wedstrijd bekijken, in deze fase is elke wedstrijd er een op zich- dan hoopt met op een 1-0 thuisoverwinning en dat Rapid met 0-1 in Amsterdam wint, zodat de Dutch Giants daarna wellicht Zelje kunnen loten.Maar nu eerst zien thuis van Standard te winnen, een lastige klus. Het wordt een finale, op weg naar mogelijk een prijs. Altijd lekker om er eentje te pakken.
-
Vitesse interesseert natuurlijk geen ene hond hier. Zeljeznicar daarentegen wel. De ploeg heeft weliswaar bij Standard Luik met 2-1 verloren, maar heeft daarmee wel dat oh zo lekkere en belangrijke uitdoelpuntje gemaakt. Aangezien Zeljeznicar uit altijd lastig is en het publiek als 12e man achter Zelje staat, zal het volgende week nog behoorlijk gaan spoken. Het wordt beslist de wedstrijd van het jaar. Zou men bij Zeljeznicar wat verder vooruit kijken -maar dat doen ze niet, je moet het wedstrijd voor wedstrijd bekijken, in deze fase is elke wedstrijd er een op zich- dan hoopt met op een 1-0 thuisoverwinning en dat Rapid met 0-1 in Amsterdam wint, zodat de Dutch Giants daarna wellicht Zelje kunnen loten.Maar nu eerst zien thuis van Standard te winnen, een lastige klus. Het wordt een finale, op weg naar mogelijk een prijs. Altijd lekker om er eentje te pakken.
Dat redden ze wel. Ik heb Luik vorig seizoen uit bij Mechelen gezien. Daar bezweken ze ook al onder de druk van het publiek en de indrukwekkende entourage achter de kazerne. Kun je nagaan wat er volgende week gebeurd.
Nil volentibus arduum
Maccabi Tel Aviv naar de Champions League ten koste van FC Basel. Het laatste keer dat ze Champions League speelden was toen wij daar op ons bek gingen daar.
Wel ontzettend knap van ze!! Jordi doet het goed daar

Wel ontzettend knap van ze!! Jordi doet het goed daar

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Oops... Moet wel door alle euforie komen..

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nee, want we hebben nu een prima bondscoach.Lionel schreef:Zo... Hoeft niemand meer te zeuren over Koeman als bondscoach....

Kleine club, Rishi. 2e seizoen is ook vaak lastiger dan het eerste. Southampton doet het meer dan prima wanneer het in de middenmoot eindigt in de PL.
Hij heeft meer dan 100 miljoen uitgegeven. Dan moet je natuurlijk gewoon winnen van zo een stel Deense prutsers.
IK GELOOF!!!!!!
-
Waarom zijn die Denen volgens jou prutsers? Misschien zijn ze wel vernieuwend, door op basis van statistieken een selectie bij elkaar te brengen.
Boilesen wordt nog steeds opgeroepen voor het Deense elftal...
Koeman heeft gewoon keihard gefaald. Vorig jaar zat alles mee. Vooral in het begin. Dit jaar is het weinig soeps.

Koeman heeft gewoon keihard gefaald. Vorig jaar zat alles mee. Vooral in het begin. Dit jaar is het weinig soeps.
IK GELOOF!!!!!!
Het ooit zo veelgeprezen RB Salzburg is ook al weer uitgespeeld in Europa.Salzburg FC Salzburg 2-0 FC Dinamo Minsk Dinamo Minsk
Aggregate: 2-2 Dinamo Minsk win 3-2 on penalties
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ja, maar hun wondercoach loopt nu rond in Leverkusen he. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Mede mogelijk gemaakt dankzij Blom, die schijnbaar een zuivere goal van RB afkeurde in blessuretijd...Duke schreef:Het ooit zo veelgeprezen RB Salzburg is ook al weer uitgespeeld in Europa.
Compleet nieuw team volgens mij dan het team dat Ajax zoekspeelde.
Kampl van Dortmund naar Leverkusen als vervanger van Son.
Kampl van Dortmund naar Leverkusen als vervanger van Son.
IK GELOOF!!!!!!
Johan Derksen: 'die Job van der Linden gaat vandaag denk ik zwaar door de mand vallen.'
En wie scoort zojuist de 1-1 namens AZ?

En wie scoort zojuist de 1-1 namens AZ?

Maken die Kaaskijkers bijna weer 2-2.
Die had echt moeten zitten zeg. 

- InnerHarbour
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Sowieso doen de PL clubs het hopeloos in Europa. Pompen er miljarden (!) in, maar als je dan de resultaten van dit jaar ziet...
Misschien dat de Serie A ze wel voorbij gaat na dit jaar.
Ze moeten daar wat minder rennen en wat meer voetballen. Een City dat ondersteboven wordt gespeeld door Rafael 

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Tja voor veel Engelse clubs blijft de PL de eerste competitie, zeker als je praat over de Europa League, Liverpool laat daarin veel spelers meedoen die zaterdags op de bank zitten.Peter schreef:Sowieso doen de PL clubs het hopeloos in Europa. Pompen er miljarden (!) in, maar als je dan de resultaten van dit jaar ziet...
YNWA