Maar hier verder over de bundskeutsj. Heel benieuwd hoe hij gaat voetballen.
Moderator: mods
Bij Blind ligt het anders. Aan anderen.zeux schreef: Prima. Dan neem ik aan dat hij bij niet plaatsen die voetbalwet ook op zichzelf toepast.
Zijn net mensen.LucaS schreef:Het is net Cruijff die Blind.
Haha. De voetbalwet is dan dat alleen de hoofdtrainer weg moet blijkbaar. Je kan ook betogen dat de hele staf hier verantwoordelijk voor is.zeux schreef:Lees net in de VK dat hij heeft gezegd over het opstappen van Hiddink: 'we hebben tegen de directe concurrenten 1 punt gehaald, dan gaan de voetbalwetten tellen.'
Prima. Dan neem ik aan dat hij bij niet plaatsen die voetbalwet ook op zichzelf toepast.
Of Tete? Die speelt toch nog met een luier om?wimpey schreef:Wat heeft Veltman in Godsnaam bij Oranje te zoeken?
Klaverjassen is zo '78.InnerHarbour schreef:Als je Delay selecteert kan je Veltman er ook wel bijhouden. Kunnen misschien aardig klaverjassen en je zal er maar twee tekortkomen.
Welke rechtsback met of zonder luier die er niet bij zit mis je?Wouter schreef:Of Tete? Die speelt toch nog met een luier om?wimpey schreef:Wat heeft Veltman in Godsnaam bij Oranje te zoeken?
Kenneth Vermeer is ook zo'n lachertje. Volgens mij is bijvoorbeeld Room gewoon beter.
Hoe speelt Afellay de laatste tijd? De laatste keer dat ik hem in een oranje shirt zag had hij 100 procent balverlies.
Defensief betrouwbaar. 'Dus' uniek in zijn soort in NL.Wouter schreef: Of Tete? Die speelt toch nog met een luier om?
Die schreeuwt moord en brand dat Van Rhijn is opgeroepenInnerHarbour schreef:Van Hanegem verdenkt Blind van voorkeur voor Ajacieden
Ik verdenk die man met zijn geverfde haar van een voorkeur voor Feyenoorders.