NEC - Ajax 23-08-2015
Moderator: mods
Re: NEC - Ajax 23-08-2015
Het wordt hoe dan ook een fantastische overwinning!

I think I lost my fucking headache
Gelukkig. Mijn voorgevoel kan niet meer uitkomen.
Dat doet 'ie al weken, maar er verandert helemaal niets. Sterker nog, er worden alleen nog maar meer middenvelders op de flanken gepositioneerd.Arthur schreef:Daar geloof ik niks van. De Boer speelt altijd wel de positivo, maar hij kijkt vandaag op de bank weer chagrijniger dan normaal.Benji schreef:Ik zou het helemaal niet zo naar vinden, nu denken ze nog dat ze prima spelen ook.Arthur schreef:Ik heb het nare voorgevoel dat de 1-1 nog gaat vallen, ook al creëert NEC tot nu toe niks.
0-2 overigens.
Geen verrassing dat Rens 'm maakt.
Fischer speelt een beetje te snel en te veel vooruit voor zijn ploeggenoten.
Ik zeg ook niet dat De Boer het goed doet, maar zijn positieve praatjes in de pers neem ik met een korrel zout. Hij ziet ook wel dat het niet loopt, maar helaas niet hoe dat komt.Benji schreef:Dat doet 'ie al weken, maar er verandert helemaal niets. Sterker nog, er worden alleen nog maar meer middenvelders op de flanken gepositioneerd.Arthur schreef:Daar geloof ik niks van. De Boer speelt altijd wel de positivo, maar hij kijkt vandaag op de bank weer chagrijniger dan normaal.Benji schreef: Ik zou het helemaal niet zo naar vinden, nu denken ze nog dat ze prima spelen ook.
0-2 overigens.
Klaassen is vandaag slecht.
Dat schrijf ik, en prompt forceerft hij de 2-0.
Dat schrijf ik, en prompt forceerft hij de 2-0.

Ik dacht dat Gudelj gehaald was om wat gif op het middenveld te brengen, maar hij speelt als een dood vogeltje... Dijks is vandaag de enige die er een beetje zin in heeft!
Wij zetten onze tegenstanders altijd zo zwaar onder druk, dat ze regelmatig eigen doelpunten maken.Benji schreef:
Geen verrassing dat Rens 'm maakt.
Weer zo'n heerlijke uittrap van Jasper!

Spelers gaan passeren om maar vooral terug op de keeper te kunnen spelen, je ziet al deze revolutionaire ontwikkelingen bij onze club!
De volgende schandalige vertoning.
Laten we het positief bekijken vandaag.... Geen Sanogo!
- Ajaciedjuh
Zakelijke overwinning. 3 gespeeld, 9 punten, 8-0 doelsaldo. Dat is dan ook het enige positieve.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Toch blij dat we gewonnen hebben. 

- Ajaciedjuh
We hebben voorin snelheid, klasse en diepte nodig. Dat gaan Younes, Fischer ook niet brengen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Jij hebt iets tegen Milik, maar Milik was bepaald niet de slechtste vandaag. Bovendien werkte hij hard, in tegenstelling tot een paar anderen.
Door het niet afgeven aan Schone bij 0-0 is Milik met afstand de slechtste vandaag
De 2-0 zou gewoon naast zijn gegaan he..
Ik wil een spits die zelf iets kan. Een actie heeft of een mooie techniek. Eentje die balvast is en snel. Niet zo een Milik.
Ik zou hem lekker verkopen aan Marseille.
Ik wil een spits die zelf iets kan. Een actie heeft of een mooie techniek. Eentje die balvast is en snel. Niet zo een Milik.
Ik zou hem lekker verkopen aan Marseille.
IK GELOOF!!!!!!
Begint Klaassen nu ook al te zwammen over 'mindset'?
E. Doelpunt is onze topscorer in 2015, volgens mij.
E. Doelpunt is onze topscorer in 2015, volgens mij.
Tja, het lek is boven.
Het probleem volgens De Boer is dat we geen Messi hebben en volgens Klaassen dat de tegenstander niet leuk mee wil doen....
Het probleem volgens De Boer is dat we geen Messi hebben en volgens Klaassen dat de tegenstander niet leuk mee wil doen....

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ik ben dat gebazel over opportunistisch voetbal ook meer dan zat. Wat we nodig hebben is verzorgd voetbal en niks anders.
Ik heb me als supporter vanmiddag maar eens lekker aangepast aan de omstandigheden. Lekker paar uurtjes trainen en bij thuiskomst staat er 0-2 op het scorebord. 9 uit 3 zonder tegendoelpunten en daarmee 4 punten los van PSV. We zijn in cijfers wel eens slechter aan het seizoen begonnen. Nu nog het spel verbeteren en dan gaat het zonnetje vanzelf weer schijnen. 

Nil volentibus arduum
Er is niet gesproeid!
Probleem helder geadresseerd.
Probleem helder geadresseerd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Misschien is het verstandig om wat minder gewicht te geven aan die obligate interviews na afloop. Trainers moeten na afloop een paar regels tekst geven maar gaan echt niet het achterste van hun tong laten zien. Ze moeten namelijk de volgende dag weer met de groep op het trainingsveld staan om aan verbeteringen te werken.
Wat had je verwacht? Dat De Boer de microfoon pakt en aangeeft dat er allemaal niets van deugt, dat de spelers het niet kunnen uitvoeren en dat hij het niet kan overbrengen? Hij staat daar, ondanks het onaantrekkelijke spel uiteindelijk wel gewoon met 9 uit 3. Ik ben de eerste die voor leuker voetbal is maar het gaat uiteindelijk wel om die punten.
Wat had je verwacht? Dat De Boer de microfoon pakt en aangeeft dat er allemaal niets van deugt, dat de spelers het niet kunnen uitvoeren en dat hij het niet kan overbrengen? Hij staat daar, ondanks het onaantrekkelijke spel uiteindelijk wel gewoon met 9 uit 3. Ik ben de eerste die voor leuker voetbal is maar het gaat uiteindelijk wel om die punten.
Nil volentibus arduum