Ze vragen wel om een lullige gelijkmaker op deze manier.
Veltman maakt er een potje van. Hij laat Riedewald alles oplossen.
Moderator: mods
Precies. Ik kan een verliespartij van 3-2, waarbij een heerlijk schouwspel op de mat wordt gelegd, makkelijker accepteren dan dit.Alexander schreef:Het is wel heel treurig dit hoor. Als supporter hoor je dit toch niet meer te pikken. Natuurlijk, Ajax zal dit wel winnen, maar je ziet toch helemaal niks leuks?
Ach Ajax supporters die wedstrijden bezoeken zijn toch al lang niet kritisch meer, ook 1 van die dingen waarvan ik het jammer vind dat ze veranderd zijn.Alexander schreef:Het is wel heel treurig dit hoor. Als supporter hoor je dit toch niet meer te pikken.
Ik erger me meer aan de keuzes van onze trainer dan de overtredingen van GudeljYopi schreef:Gudelj met zijn zoveelste domme overtreding. PFFF.
Van Rhijn maakt het De Boer gemakkelijk.
Davy had moeten voorzetten. Wisselen maar.
Au van Rijn.. gewisseld worden door Tete...Arthur schreef:Sinkgraven rechtsbuiten? Het kan allemaal bij Ajax.
Ik zou het helemaal niet zo naar vinden, nu denken ze nog dat ze prima spelen ook.Arthur schreef:Ik heb het nare voorgevoel dat de 1-1 nog gaat vallen, ook al creëert NEC tot nu toe niks.
Daar geloof ik niks van. De Boer speelt altijd wel de positivo, maar hij kijkt vandaag op de bank weer chagrijniger dan normaal.Benji schreef:Ik zou het helemaal niet zo naar vinden, nu denken ze nog dat ze prima spelen ook.Arthur schreef:Ik heb het nare voorgevoel dat de 1-1 nog gaat vallen, ook al creëert NEC tot nu toe niks.