Uit de door hem veroorzaakte corner ook nog de 1-1.
En nu is hij geblesseerd. Ik geloof er niets van.
Ongekend matig over de gehele linie.
Moderator: mods
Ik vind zijn gedrag helemaal niet gezond. Dit is niet het soort gedrag dat ik van een prof verwacht. Hij gooit er echt op criminele wijze met de pet naar. Die jongen is ook gewoon mentaal zwak. Zie hem er niet zo snel weer in komen.Giacomo Puccini schreef:Toch vind ik het een gezonde situatie zo. Mooi dat Van Rhijn er de pest in heeft, het zou kwalijker zijn als het niet zo was. Erbij proberen te houden want concurrentie maakt spelers beter en er is geen garantie dat Tete 50 wedstrijden per seizoen fit en in vorm is.
Dat ben ik wel helemaal met je eens.Giacomo Puccini schreef:Het zou niet goed zijn om alleen Lartey achter Tete te hebben; over een jaar is dit misschien een ander geval.
In bredere zin vind ik de situ bij Ajax niet gezond. 80 contractspelers ofzo? Het gros kan er geen hout van.Giacomo Puccini schreef:Toch vind ik het een gezonde situatie zo.
Lijken me vrijwel allemaal jongens met lange contracten. Nouri, Muric en Andersen zijn pareltjes, toch?Peter schreef:Opstelling Jong Ajax: Onana, Lartey Sanniez, Van Bruggen, Warmerdam, Owusu, Clement, Andersen, Nouri, Muric, El Azzouzi, Younes
Snap wel dat ze met dit elftal niks klaarspelen.
Vooral goed in het aanvallen van vrouwen die het lef hebben om te toeteren als meneer met zijn vriendjes de straat blokkeren, daar is het prinsje niet van gediend.Mr. Ajax schreef:Heeft iemand een beetje een beeld van El Azzouzi?