Het zijn nochtans de lichtvoetige balletdansers die het verschil maken.InnerHarbour schreef:Zit in O'Casey's wat een heerlijk wedstrijd mannenvoetbal

Nu is Sterling Ivanovic weer te snel af. Chelsea defensie heeft geen antwoord op City's forwards.
Moderator: mods
Het zijn nochtans de lichtvoetige balletdansers die het verschil maken.InnerHarbour schreef:Zit in O'Casey's wat een heerlijk wedstrijd mannenvoetbal
Inderdaad. Genieten dit. Irritante en arrogante vent. En een vervuiler. Zelfs bij een 1-0 achterstand hoopt Chelsea nog op een counter.Yopi schreef:Mourinho zou zichzelf best eens ongeloofwaardig kunnen hebben gemaakt door zijn hysterische gedrag mbt die fysio.
Lekker pak slaag, dat mag ik graag zien. Mourinho is een vervuiler.
Et tu, Yopi?Yopi schreef:Mourinho zou zichzelf best eens ongeloofwaardig kunnen hebben gemaakt door zijn hysterische gedrag mbt die fysio.
Mourinho is zichzelf al veel langer ongeloofwaardig aan het maken, het is steeds meer theater en steeds minder progressie. Je krijgt bakken met geld, je hebt jaren om aan je team te bouwen, je bent de wondercoach, maar hij moet week in week uit de trucendoos opengooien, de scheidsrechters intimideren, het veld in lopen en collega's afzeiken om er af een toe een titel uit te peuren en alsnog te falen in de CL. Ik vind dat best wel wat hebben, die macht die hij heeft over de min of meer externe factoren, en dat alles doen voor de overwinning kan ik ook nog wel waarderen. Maar het is steeds minder voetbal en steeds meer het gedoe er omheen, minder spel, meer vervuiling, hij is als trainer steeds meer als een oude verdediger die het technisch niet meer aan kan en dan maar onophoudelijk de beuk erin gooit en die zijn kop niet kan houden omdat hij dan maar in de kleedkamer het verschil moet maken. Maar het is een karikatuur van zichzelf aan het worden en ik ben vast niet de enige die het theater moe aan het worden is.Yopi schreef:Mourinho zou zichzelf best eens ongeloofwaardig kunnen hebben gemaakt door zijn hysterische gedrag mbt die fysio.
Dat kan ik me ook niet voorstellen. Als ze Van Gaal al niet chique genoeg vonden moeten ze van Mourinho helemaal de bibbers krijgen.Lionel schreef:Die gaat nooit naar München. No way.
Le T. schreef:Mourinho is zichzelf al veel langer ongeloofwaardig aan het maken, het is steeds meer theater en steeds minder progressie. Je krijgt bakken met geld, je hebt jaren om aan je team te bouwen, je bent de wondercoach, maar hij moet week in week uit de trucendoos opengooien, de scheidsrechters intimideren, het veld in lopen en collega's afzeiken om er af een toe een titel uit te peuren en alsnog te falen in de CL. Ik vind dat best wel wat hebben, die macht die hij heeft over de min of meer externe factoren, en dat alles doen voor de overwinning kan ik ook nog wel waarderen. Maar het is steeds minder voetbal en steeds meer het gedoe er omheen, minder spel, meer vervuiling, hij is als trainer steeds meer als een oude verdediger die het technisch niet meer aan kan en dan maar onophoudelijk de beuk erin gooit en die zijn kop niet kan houden omdat hij dan maar in de kleedkamer het verschil moet maken. Maar het is een karikatuur van zichzelf aan het worden en ik ben vast niet de enige die het theater moe aan het worden is.Yopi schreef:Mourinho zou zichzelf best eens ongeloofwaardig kunnen hebben gemaakt door zijn hysterische gedrag mbt die fysio.
Nu moet dus zelfs de medische staf op eigen initiatief de tijdrekspelletjes mee spelen. Maar eigenlijk is dat volkomen logisch in zijn aanpak, dat soort dingen zijn immers de basis van zijn succes geworden. Misschien heeft hij een beetje buiten de Engelsen gerekend, die kijken voetbal en zien een vrouw zitten zonder onderkin en met een volledig gebit, dus die krijgt meteen een soort prinsessenstatus en is razend populair. Die willen niet dat zo'n theatrale gek tegen hun natte droom aan gaat zeiken.
Het lijkt me een beetje uitgewerkt, bij Real was het al geen succes, hij is de mythe van onfeilbaarheid al kwijt, er is trucjes en strekeninflatie en mensen worden zijn aanstellerij moe, Mou moe. Aflopende zaak en dan kan 5 punten achter staan na 2 wedstrijden het wel eens snel doen gaan.
Eens. En de transfermarkt zou nog wel eens een Chelsea-revival kunnen beleven. Chelsea begint natuurlijk wel in de jaren te komen. Dat zag je gisteren duidelijk, tempo van City lag te hoog voor ze.InnerHarbour schreef:Het is nog een heel lang seizoen en dat van Chelsea is zeker nog niet voorbij, met die spelers blijven ze de favoriet voor de titel, valse start of niet.
Met Otamendi ook een topper gehaald. Snap niet dat Van Gaal niet wat slagvaardiger handelde hoorwimpey schreef:Eens. En de transfermarkt zou nog wel eens een Chelsea-revival kunnen beleven. Chelsea begint natuurlijk wel in de jaren te komen. Dat zag je gisteren duidelijk, tempo van City lag te hoog voor ze.InnerHarbour schreef:Het is nog een heel lang seizoen en dat van Chelsea is zeker nog niet voorbij, met die spelers blijven ze de favoriet voor de titel, valse start of niet.
Het zag er goed uit van de kant van City. Met afstand de best voetballende ploeg van de UK momenteel. Logische opstelling ook: 2 wingers op hun eigen plek, spelverdeler Silva rond Agüero. 2 brekers daarachter.
Gezien de wedstrijd van gisteren denk ik dat we flink wat beweging van de kant van Chelsea gaan zien. Mourinho's ego heeft wel even een douw gekregen de afgelopen weken, dus die zoekt revanche.wimpey schreef:Eens. En de transfermarkt zou nog wel eens een Chelsea-revival kunnen beleven.InnerHarbour schreef:Het is nog een heel lang seizoen en dat van Chelsea is zeker nog niet voorbij, met die spelers blijven ze de favoriet voor de titel, valse start of niet.
City is - gezien het spel van gisteren - zonder meer favoriet. Chelsea heeft de potentie, maar ook nog de weerbaarheid? (als Mourinho zelfs Terry gaat wisselen...) Zal zich zeker gaan versterken.InnerHarbour schreef:City was gister zonder meer de beste, beide spelen CL, bekers in de UK, de PL, een loodzwaar seizoen. Wie van de twee heeft de beste bank, dat gaat de titel beslissen.