Ajax - Willem II 15-08-2015
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Ajax - Willem II 15-08-2015
Haha die Dijks doet ook maar wat he bij die voorzet. Tegen een normaal cluppie was dat een honderd procent 1-1.
nog ff wakker geschud op t laatst!
Het is echt vreselijk om naar te kijken. Ajax geeft weliswaar niets weg, op de kopbal op de lat na. Maar Ajax creëert ook echt helemaal niets. Tempo is echt bedroevend laag en erger me werkelijk groen en geel aan Veltman. Zijn houding, zijn gesjok, het altijd eerst terug willen spelen, vreselijk gewoon. Niet dat hij heel slecht speelt maar hij belichaamt werkelijk alles waar ik me aan erger bij Ajax...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik vind het positiespel dramatisch... het is een beetje ouderwets engels met die bal naar voren jassen en hopen dat er een ajacied staat!
Ey, we staan 1-0 voor, strollen door de wedstrijd, prikken er straks nog één of twee in, reglementaire overwinning en op naar de Tsjechen.
Geen energie verspillen, doen ze slim.
Geen energie verspillen, doen ze slim.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Niet alleen Dijks. Achter de man die kopte stond ook iemand helemaal vrij. Daar had Bazoer moeten staan, maar die stond ergens bij de 1e paal lucht te dekken. Wat zoekt ie daar als linkshalf? Ik zit via een illegale Duitse stream te kijken. Die man heeft het steeds over 'die 4-rakette' achterin die zo goed staat. Volgens mij is ie een beetje blind, want vind het er alles behalve save uit zien achterin. Bij iedere voorzet houd je je hart vast.Peter schreef:Haha die Dijks doet ook maar wat he bij die voorzet. Tegen een normaal cluppie was dat een honderd procent 1-1.
Ajax begon goed, totdat Cilissen met z'n ultra trage spelhervattingen alle tempo uit de wedstrijd haalde. Waarom wacht die eikel steeds zo lang?
Dijks is een van de weinige die mij wel kan bekoren!
Afstompend, slaapverwekkend schouwspel. Geen linies maar rijtjes, veldbezetting lijkt weer nergens op. Dus: countervoetbal, thuis tegen Willem II. Een soort van 4-2-4. Met die 10 kom je 'gewoon' niet aan opbouw, middenveld inspelen en combinatievoetbal toe.
Grootste bronnen van ergernis: Cillessen met z'n spelvertragende hervattingen en Überkneus Veltman. Hij is niet snel, niet hard, niet wendbaar. Hij is geen verdediger. En levert opbouwend ook niets op.
Grootste bronnen van ergernis: Cillessen met z'n spelvertragende hervattingen en Überkneus Veltman. Hij is niet snel, niet hard, niet wendbaar. Hij is geen verdediger. En levert opbouwend ook niets op.
Viererkette.Trab schreef: Die man heeft het steeds over 'die 4-rakette' achterin die zo goed staat.

De wedstrijd was nog geen minuut oud of Veltman had al 2x een bal zomaar ingeleverd. Drama met die goser. El Ghazi probeert trouwens steeds meer 'Narcissus' Ronaldo te imiteren. Vanuit alle standen schieten en precies dezelfde gezichtsuitdrukking als er iets mislukt.wimpey schreef:Afstompend, slaapverwekkend schouwspel. Geen linies maar rijtjes, veldbezetting lijkt weer nergens op. Dus: countervoetbal, thuis tegen Willem II. Een soort van 4-2-4. Met die 10 kom je 'gewoon' niet aan opbouw, middenveld inspelen en combinatievoetbal toe.
Hahahaha. Ja mijn Duits is niet zo goed als dat van jou Wimpey. Snapte geen hol van wat hij bedoelde.wimpey schreef:Viererkette.Trab schreef: Die man heeft het steeds over 'die 4-rakette' achterin die zo goed staat.

- peter
Cillessen moet hier die bal op El Ghazi leggen, maar nu weer een lange bal. 

- peter
Het is om te janken zo slecht. Bal komt bij de back, maar die ziet geen afspeelmogelijkheid, want Klaassen staat tegen Milik aangeplakt en beide halven staan of er vlak naast of vol in de dekking. Hopeloos.
AEG wat een drama!
- peter
Randje zestien is bij Ajax ook altijd een speeltuin. Daar hoef je echt niet bang te zijn dat je daar iemand tegenkomt (als WillemII zijnde).
- peter
Een voetballer die tranen met tuiten huilt om een blessure. Nou, nou, nou.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Mijn god.. wat is dit toch afschuwelijk slecht..
Het is dat Ajax met nu 2-0 voorstaat
Het is dat Ajax met nu 2-0 voorstaat
Weer op zoek naar een Interim coach..
Andrade was wel de enige reden om deze wedstrijd uit te kijken.
Ben wel klaar met Frank de Boer. Er klopt geen reet van dit elftal. Echt helemaal niks.
Ben wel klaar met Frank de Boer. Er klopt geen reet van dit elftal. Echt helemaal niks.
IK GELOOF!!!!!!
Dat was een nette goal.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Kijk, goal, zat er in. Tijd genoeg voor een derde. Op den sloffen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Mooie aanname, mooie goal.
Hebben ze nog nooit gehoord van het veld breed houden?
ik zie soms 10 ajacieden op 20 vierkante meter!
ik zie soms 10 ajacieden op 20 vierkante meter!