Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Je weet hoe ze daar zijn. De hele dag pizza's eten en achter de vrouwen aanzitten. 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kan er ook mee te maken hebben dat Mancini anders wil gaan spelen. Het was niet voor niets dat Podolski en Shaqiri al snel naar de bank verdwenen. 4-3-3 was het toch niet helemaal haha. Zullen nu het systeem omgooien, want de aanval met Jovetic en Icardi staat wel vast.wimpey schreef:Gaat Perisic naar Inter dan?Peter schreef:Shaqiri OUT en Perisic IN is een goede deal voor Inter?Wolfsburg heeft geld als water, hij is er basisspeler en die club gaat de CL in. Wat moet ie dan bij Inter?
Shaqiri is een klein krachtpatsertje, opportunist en niet al te snugger spelend. Perisic is een stilist, tenger mannetje met een prima overzicht. Dus het is maar aan welke kwaliteiten Inter behoefte heeft... Inter had Shaqiri blijkbaar niet nodig. Een half jaar geleden nog wel. Dat lijkt me geen goed teken.
Ze zitten al de hele transferwindow achter die Perisic aan. Aloffs weigert vooralsnog ieder bod, maar dat doe je niet als de speler in kwestie geen interesse heeft. Denk overigens dat Inter heel erg goed betaalt.
Vind je? Juventus is juist het voorbeeld van aankoopbeleid wat mij betreft. Fiorentina doet het altijd wel goed. Roma lijkt dit jaar goed in te kopen en dat geldt ook voor Inter. Als je nu ziet wat voor aanvalers er in de Serie A rondlopen, dan is dat wel watertanden, hoor. Icardi met Jovetic, Dzeko met Salah, Mandzukic met Morata, Higuain met Insigne, Bacca met Luiz Adriano/Menez, Felipe Anderson met Keita.Lionel schreef:In Italië doen ze meestal toch maar wat?
Nee, wat dat betreft maak je wel een mooi bruggetje om ontopic te gaan, want het is toch juist de Premier League waar ze maar wat doen. Liverpool slaat ieder jaar tig miljoen kapot op een matige spits. Bij City en Chelsea kopen ze voor gigantische bedragen om de selectie in de breedte op peil te houden en bij United worden tig miljoenen verbrast aan modale voetballers of jongens die niet passen binnen de visie van de trainert.
Je geeft het al zelf aan.. Eerst 4-3-3.. Dan maar weer andere spitsen halen.. Als dat niet werkt misschien met vijf middenvelders.
AS Roma en Fiorentina hebben de zaken wel netjes. Juve natuurlijk ook. Had het eigenlijk meer over de Milaneze grootmachten.
En Engeland.. Tja.. Ik lees dat United interesse heeft in Biglia. Met hoeveel middenvelders wil je spelen?
AS Roma en Fiorentina hebben de zaken wel netjes. Juve natuurlijk ook. Had het eigenlijk meer over de Milaneze grootmachten.
En Engeland.. Tja.. Ik lees dat United interesse heeft in Biglia. Met hoeveel middenvelders wil je spelen?
IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk
De pers gaat tekeer tegen Mourinho omdat hij zijn medische staf bekritiseerde toen die het veld opstormde (waardoor Chelsea de laatste minuut verder zou moeten met negen tegen elf, omdat de geblesseerde speler naar de zijkant moet). De pers gaat het daarbij vooral om het idee dat het om een vrouw zou gaan. Tenzij je het verhaal volgt, - en waarom zou iemand dat doen bij zoiets onnozels? - lijkt het om een seksistische aantijging tegen Mourinho te gaan. Uit nieuwsgierigheid heb ik de video toch eens bekeken. En wat blijkt? De mannelijke arts sprint langs Mourinho het veld op. De vrouwelijke arts gaat hem vervolgens achterna. Pure sensatiepers dus, zou je denken, paparazzi-kwaliteit, roddelblaadje. Nee hoor. De BBC pakt het gewoon op, zonder zich iets van de feiten aan te trekken: http://www.bbc.com/sport/0/football/33890769
Er is iets goed mis in de wereld met al die 'political correctness'. Zelfs als er geen enkel verhaal is, rukken de journalisten het wel uit verband zodat er weer een politically correct thema aangepakt kan worden. Te gek voor woorden.
Er is iets goed mis in de wereld met al die 'political correctness'. Zelfs als er geen enkel verhaal is, rukken de journalisten het wel uit verband zodat er weer een politically correct thema aangepakt kan worden. Te gek voor woorden.
Ehhh volgens mij is het vervolgens Mourinho die de vrouwelijke arts bekritiseerd, en nu niet meer op de bank laat plaatsnemen.
-
Als alle spelers die in de krant worden genoemd daadwerkelijk naar de Engelse topclubs gaan, dan spelen ze allemaal met minimaal elf middenvelders.En Engeland.. Tja.. Ik lees dat United interesse heeft in Biglia. Met hoeveel middenvelders wil je spelen?
Zouden alle berichten kloppen dan had een Engelse ex-topper afgelopen winter meer dan € 1.000.000.000 uitgegeven; in werkelijkheid kwam er niemand bij (herinnering, misschien een twaalfjarige Hongaar)
Plaats zelf een bericht (als insider, uiteraard, bevriend met ...) op een van de voetbalsites en jouw primeur gaat misschien wel de wereld over.
Wat doet een zaakwaarnemer die wil verdienen? Hij noemt in een interview (niet bestaande) contacten met ploegen in Engeland, Spanje of Duitsland.
Uiteindelijk krijgt een krant natuurlijk gelijk; noem 26 namen, gaat er één, dan kun je wijzen op het bericht in de krant van .... weken eerder.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Dit was meer dan een gerucht. Maar bedankt voor de uitleg.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Wat een verschrikkelijke aankoop en wat een verschrikkelijk contract.
Mario Balotelli to receive six-figure loyalty bonus
Mario Balotelli to receive six-figure loyalty bonus
YNWA
-
Graag gedaan.Lionel schreef:Dit was meer dan een gerucht. Maar bedankt voor de uitleg.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
A.u.b. niet. Streep de benutte penalties weg uit zijn statistieken en hij heeft echt een belabberd rendement. Heeft in 4 wedstrijden tegen Ajax trouwens ook nooit potten kunnen breken. 0 van de 4 wedstrijden gewonnen, 1 maal een driepunter voorkomen door Van der Hoorn te foppen maar Mike van der Hoorn foppen dat kunnen jij en ik ook.elliquido schreef:iets voor ajax ?
Mourinho is boos op zijn medische staf omdat de doktoren in actie komen om een speler die op de grond ligt te helpen zodat ze vervolgens even met 9 man staan terwijl er geen blessurebehandeling nodig was.Iniesta schreef:Ehhh volgens mij is het vervolgens Mourinho die de vrouwelijke arts bekritiseerd, en nu niet meer op de bank laat plaatsnemen.
Mourinho is dus boos omdat de medische mensen die voor Chelsea werken niet de momenten herkennen waarop spelers uit het team niet gewond zijn, maar een blessure simuleren om tijd te rekken.

Beetje een lucky, maar wel mooie voorbereidende actie van Januzaj. 1-0 voor tegen Villa.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ook wel verdiend, ondanks dat ManU niet veel creëert. Villa is aanvallend machteloos.
ManU flink onder druk nu. Kan zomaar goal vallen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Mwah, Villa is wel erg matig. Depay blinkt voorlopig uit in afzwaaiers, daar had hij bij PSV ook al last van.
Contrast met Bayern/Barca, die ik simultaan bekijk, is wel erg groot. Zo weinig vernuft in het Engelse voetbal.
Contrast met Bayern/Barca, die ik simultaan bekijk, is wel erg groot. Zo weinig vernuft in het Engelse voetbal.
Die bal van Depay had er wel in gemogen... (moeten). Te nonchelant?
- Monkey Tonk
Niet ontspannen genoeg, denk ik. Staat nog teveel druk up bij Memphis. Zie ook die vrije trap die de derde ring invliegt, terwijl een aantal ManU spelers een bal in het strafschopgebied verwachten.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op vr aug 14, 2015 9:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Erg he. Investeren miljarden maar voetballen echt beroerd.Benji schreef:Mwah, Villa is wel erg matig. Depay blinkt voorlopig uit in afzwaaiers, daar had hij bij PSV ook al last van.
IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk
Nee hoor. Alletwee die artsen zitten de volgende wedstrijd niet op de bank. Dat is alles. De pers draait het een hele andere richting op en probeert er een groot drama van te maken. De nieuwe burgerlijkheid. Iets helemaal uit zijn verband rukken om er een 'les' door te lezen. Truttigheid ten top. Als het twee kerels waren geweest was het helemaal niet interessant geweest voor de pers (behalve als er een homo tussenzat, uiteraard, want dan was het weer discriminatie.)Lionel schreef:Precies. Alleen die Eva wordt toch semi-ontslagen?
Maar dat geld is niet in exceptionele spelers geïnvesteerd. Dus krijg je mainstream voetbal en dito resultaten voor een exceptioneel bedrag.Lionel schreef: Erg he. Investeren miljarden maar voetballen echt beroerd.
Een club als Sevilla heeft toch geen betere spelers als Chelsea? Kijk even naar het verschil in opvatting. Ongelooflijk.
IK GELOOF!!!!!!
Ik dacht dat het over Man U ging. Chelsea heeft exceptionele spelers. Chelsea speelt ook best attractief, bij tijd en wijle. De goede wedstrijden van Man U in de voorbije jaren daarentegen zijn op een houthakkershand te tellen. Maar Mourinho heeft nu eenmaal een rep. En LVG ook. Dat vertroebelt de werkelijkheid nogal eens.Lionel schreef:Een club als Sevilla heeft toch geen betere spelers als Chelsea? Kijk even naar het verschil in opvatting. Ongelooflijk.
Heb je Man U tegen Spurs en Villa zien spelen? Wanneer Man U geen Ajax-legende als manager zou hebben, zou er vanuit NL geen hond naar kijken. Zit kraak noch smaak aan het spel van die ploeg.
Heb het over iedere Engelse ploeg. Voetballend echt slecht. Veel op kracht en snelheid.
Chelsea voetbalt helemaal niet attractief, Wimpey. Pas bij een 2-0 willen ze nog weleens gek doen.
United mist voorin een klasbak. Een Hazard, Robben.. Di Maria had die speler moeten worden. Jammer dat hij weg is.
Chelsea voetbalt helemaal niet attractief, Wimpey. Pas bij een 2-0 willen ze nog weleens gek doen.
United mist voorin een klasbak. Een Hazard, Robben.. Di Maria had die speler moeten worden. Jammer dat hij weg is.
IK GELOOF!!!!!!
Di Maria bewees bij Madrid en Argentinie wereldtop te zijn. Dan hoef je binnen het team enkel de voorwaarden voor presteren voor hem te creëren. Voetballend zullen Stuivenberg en Van Gaal hem weinig kunnen leren.Lionel schreef: United mist voorin een klasbak. Een Hazard, Robben.. Di Maria had die speler moeten worden. Jammer dat hij weg is.
Na 300 M euro en een jaar werk verwacht je de contouren van een topteam te zien. Maar daar is m.i. geen sprake van. Man U betaalt vooral krankzinnige bedragen voor spelers die niet (meer) zo goed zijn. Het resultaat daarvan zag en zie je vrijwel wekelijks op het veld. Ik kan me niet voorstellen dat die club, met deze selectie, dit seizoen wél om de hoofdprijzen meedoet en aansprekend voetbal op de mat gaat leggen.
Ik vind je vergelijking met Chelsea niet opgaan. Die investeren en spelen doorgaans beter. En die doen dus wel om de prijzen mee.