AZ - Ajax 09-08-2015
Moderator: mods
Re: AZ - Ajax 09-08-2015
Die had moeten hangen, Klaassen.
AZ geeft nu heel veel ruimte weg.
Blinde grensrechter.
AZ geeft nu heel veel ruimte weg.
Blinde grensrechter.
Klaassen speelt dramatisch vandaag, ik dacht dat ie in de rust was achtergebleven, maar blijkt toch mee te spelen.
Schone speelt een goeie pot!
Sanogo kan me absoluut niet bekoren!
Schone speelt een goeie pot!
Sanogo kan me absoluut niet bekoren!
Het is te zien dat Brom zijn middenveld heeft weggegeven
Wel bemoedigend dat we zo'n resultaat halen terwijl onze belangrijkste speler en aanvoerder nog totaal niet in vorm is.
Sanogo beukt Bazoer uit de wedstrijd 

Ik vraag me overigens serieus af of Sanogo goed genoeg is om betaald voetbal te spelen. Ongelofelijk
- Giacomo Puccini
Was een cleane kopactie voor Bazoer, wat deed Sanogo daar?Benji schreef:Sanogo beukt Bazoer uit de wedstrijd
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Siggy II
Behalve dan net bij die counter. Toen was het De Boer die het middenveld weggaf. Wát een gat. Ze konden zo doorlopen.Arthur schreef:Het is te zien dat Brom zijn middenveld heeft weggegeven

Deze wedstrijd winnen is wel een opsteker. AZ uit is doorgaans lastig voor Ajax.
Sanogo doet me tot nu toe denken aan een minder technische Vennegoor..
Was het maar waar. Die scoorde tenminste nog wat belangrijke goals.Benji schreef:Siggy II
Mwah, ik zag hem gister bij Nantes weer heen en weer struikelen. Ontloopt elkaar niet veel.Arthur schreef:Was het maar waar. Die scoorde tenminste nog wat belangrijke goals.Benji schreef:Siggy II
Bazoer en Sinkgraven zijn toppertjes in wording.
Klaassen is erg matig vandaag.
Je ziet ook de momentjes waarop het nu nog net goed afloopt. Zoals zojuist, toen die 18 lekker vrij stond en uit de draai mocht schieten. Dat kan natuurlijk niet.
Klaassen is erg matig vandaag.
Je ziet ook de momentjes waarop het nu nog net goed afloopt. Zoals zojuist, toen die 18 lekker vrij stond en uit de draai mocht schieten. Dat kan natuurlijk niet.
Laatst gewijzigd door Yopi op zo aug 09, 2015 1:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En Riedewald niet te vergeten.Yopi schreef:Bazoer en Sinkgraven zijn toppertjes in wording..
- Giacomo Puccini
Nu wel, maar als hij erin komt als we hard een goal nodig hebben dan piep je wel anders.Giacomo Puccini schreef:Hahhaahahaha die Sanogo is hilarisch!
Riedewald ook, mits hij op momenten zoals dat van zojuist scherper is. In de top wordt een speler afgerekend op zulke foutjes.
Dijks doet het tot nu toe boven verwachting, zowel verdedigend als aanvallend.
Komt Sjonnie er niet in vandaag?
Statisch, geen techniek en geen flauw idee wat hij aan het doen is.Giacomo Puccini schreef:Hahhaahahaha die Sanogo is hilarisch!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Kuipers 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik las dat hij nog niet fit is...zeux schreef:Statisch, geen techniek en geen flauw idee wat hij aan het doen is.Giacomo Puccini schreef:Hahhaahahaha die Sanogo is hilarisch!
Ps... Heitinga da. Ik quote de verkeerde
Laatst gewijzigd door Skampie op zo aug 09, 2015 1:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Bizar he? Zoals het er nu uitziet gaat hij Gabrich bedreigen als slechtste Ajaxspits ooit.zeux schreef:Statisch, geen techniek en geen flauw idee wat hij aan het doen is.Giacomo Puccini schreef:Hahhaahahaha die Sanogo is hilarisch!