Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Darmian, nooit van gehoord voordat hij bij Man u opdook... speelt een sterke partij!
Misschien stonden ze stijf van de spanning. Ze móéten winnen vandaag. Niet nog zo'n zeperd als vorig jaar.wimpey schreef:Man U komt nu beter in het spel, er komt wat meer vanaf de zijkanten. Spurs moet effe een tikkie verwerken...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Weer geen buitenspel, die grens kan het tempo niet aan.
United zet nu beter compact druk op het middenveld. Spurs voetbalde er 20 minuten fluitend doorheen, nu staat United beter. Spurs moet Eriksen bereiken, zo simpel is het. Achterin is United kwetsbaar.zeux schreef: Misschien stonden ze stijf van de spanning. Ze móéten winnen vandaag. Niet nog zo'n zeperd als vorig jaar.
Organisatie staat heel goed bij Man u.
Ze hadden 25 minuten nodig, daarna ging het een stuk beter.WP_LeGeNd schreef:Organisatie staat heel goed bij Man u.
Ik heb toch wel respect voor Louis hoor. Zoveel nieuwe spelers maar toch klopt het. Zo'n soort organisatie zou ik graag bij Ajax eens willen aanschouwen!
Romero is echt een liability...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Organisatie achterin was redelijk dramatisch bij Man U. Bij een snelle tegenaanval zijn ze erg kwetsbaar.
Beide ploegen nu wel erg slordig, stuk minder leuke 2e helft.
Zoveel ruimte en dan zo'n matige voorzet. Dembele
Zoveel ruimte en dan zo'n matige voorzet. Dembele

Veel onzuivere passing.
Man U weet in de tweede helft niet te overtuigen. Beetje machteloos.
Man U weet in de tweede helft niet te overtuigen. Beetje machteloos.
Oog-naald. Goede reflexen Romero, maar wat staan ze te kloten achterin bij United.
Die 1-1 kan nog zomaar vallen. Als Spurs de bal de 16 in jagen is het meteen paniek.
A win, maar gerust kan Van Gaal zeker niet zijn. Werk aan de winkel.
- Monkey Tonk
Onwennig en rommelig. Los zand. Vrij logisch dat het nog niet klikt. United komt goed weg met drie punten.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
1 doelpoging. Lijkt hetzelfde euvel als vorig jaar.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dickie begint met Sunderland iets matiger, na een half uur met 3-0 achter tegen Leicester.
Het half uur voor rust zag er best aardig uit.zeux schreef:A win, maar gerust kan Van Gaal zeker niet zijn. Werk aan de winkel.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Monkey Tonk
Voor een minuut of twintig zetten ze veel druk op het uitverdedigen van de Spurs. Dat leverde veel balwinst op de helft van de tegenstander op, maar er werd niet veel mee gedaan. Raar alleen dat het in de tweede helft helemaal geen vervolg krijgt, want dat was het zwakke punt van de tegenstander.Le T. schreef:Het half uur voor rust zag er best aardig uit.zeux schreef:A win, maar gerust kan Van Gaal zeker niet zijn. Werk aan de winkel.
- Monkey Tonk
Als je ziet hoe snel de bal rondgaat bij Chelsea en hoe stroef dat bij ManU gaat...
Chelsea staat als een huis. Zelfde team als vorig seizoen, dus al ingespeeld. Wat dat betreft zit het er dik in dat ManU de titelkansen al vroeg in het seizoen vergooit. Ik hou er ook niet van als je spelers op dit niveau een nieuwe positie laat leren spelen, zoals Blind in het centrum. Hoeveel fouten ben je bereid in te calculeren voordat hij zich thuis voelt op die plek? En hoeveel punten gaat dat je kosten? En waarom blijf je maar schuiven met Blind, terwijl hij verleden jaar goed in het team zat?
De achterstand in de PL aan het begin van dit seizoen is denk ik te groot. In de CL heb je meer tijd om van je team een ingespeeld geheel te maken, dus daar heeft ManU dit jaar meer kans.
Chelsea staat als een huis. Zelfde team als vorig seizoen, dus al ingespeeld. Wat dat betreft zit het er dik in dat ManU de titelkansen al vroeg in het seizoen vergooit. Ik hou er ook niet van als je spelers op dit niveau een nieuwe positie laat leren spelen, zoals Blind in het centrum. Hoeveel fouten ben je bereid in te calculeren voordat hij zich thuis voelt op die plek? En hoeveel punten gaat dat je kosten? En waarom blijf je maar schuiven met Blind, terwijl hij verleden jaar goed in het team zat?
De achterstand in de PL aan het begin van dit seizoen is denk ik te groot. In de CL heb je meer tijd om van je team een ingespeeld geheel te maken, dus daar heeft ManU dit jaar meer kans.
2-2. En Chelsea met 10 man.
2-2 gebleven. Heb alleen de tweede helft gezien. Heerlijke pot. Ik denk dat IH dit bedoelt als hij het over zijn voorkeur voor Engels voetbal heeft. Snel, strijd, ook techniek en erin kleunen.
- Monkey Tonk
Penalty en rode kaart. Kun je beter meteen affluiten.
Volgens mij was dat niet eens meer een duidelijke doelkans, want die spits speelde de bal tever voor zich uit en naar de zijkant, voordat het contact kwam, en er was al een Chelsea verdediger om het doel af te schermen. Plus die scheids floot niet voor een penalty aan de andere kant. Eens kijken wat Mourinho ervan vindt. lol.
Ik vind het zo'n uit z'n voegen getrokken regel. Rood plus penalty. Oorspronkelijk was het rood bedoeld voor een overtreding op een doorgebroken aanvaller buiten het strafschopgebied, die alleen op het doel afging. Dat was daarvoor nl geel. Het nieuwe rood zou die professionele overtreding eruit halen. Het was niet de bedoeling om een overtreding binnen de zestien, waarvoor al de zwaarste straf bestond, dan maar eens dubbel zwaar te bestraffen. Telkens als dit gebeurt verpest het de hele wedstrijd. En die wordt gespeeld voor het publiek. Niet voor de regelneven. Tel dan liever een doelpunt ipv een penalty, zoals in ijshockey, en laat de speler in het veld. Of geef rood voor zo'n overtreding buiten het strafschopgebied, en een penalty plus geel erbinnen.
Volgens mij was dat niet eens meer een duidelijke doelkans, want die spits speelde de bal tever voor zich uit en naar de zijkant, voordat het contact kwam, en er was al een Chelsea verdediger om het doel af te schermen. Plus die scheids floot niet voor een penalty aan de andere kant. Eens kijken wat Mourinho ervan vindt. lol.
Ik vind het zo'n uit z'n voegen getrokken regel. Rood plus penalty. Oorspronkelijk was het rood bedoeld voor een overtreding op een doorgebroken aanvaller buiten het strafschopgebied, die alleen op het doel afging. Dat was daarvoor nl geel. Het nieuwe rood zou die professionele overtreding eruit halen. Het was niet de bedoeling om een overtreding binnen de zestien, waarvoor al de zwaarste straf bestond, dan maar eens dubbel zwaar te bestraffen. Telkens als dit gebeurt verpest het de hele wedstrijd. En die wordt gespeeld voor het publiek. Niet voor de regelneven. Tel dan liever een doelpunt ipv een penalty, zoals in ijshockey, en laat de speler in het veld. Of geef rood voor zo'n overtreding buiten het strafschopgebied, en een penalty plus geel erbinnen.
- InnerHarbour
Scheitploeg dat Spurs als je ziet dat lowietje zo dom is om die halve nicht met zijn knotje in het centrum te zeggen ga je daar druk zetten.
Zaadwedstrijd.
Zaadwedstrijd.
YNWA
Dat krijg je dus als je structureel kabaal maakt, hoe zou Mourinho reageren op de scheidsrechter? Maar er is helemaal niks om op te reageren, er was geen penaltysituatie aan de andere kant en de penalty en rode kaart waren ook spot on. Maar ja, lekker druk zetten op de scheidsrechters voor de volgende keer, en de media gaan er braaf in mee.Monkey Tonk schreef:Penalty en rode kaart. Kun je beter meteen affluiten.
Daar vind ik ook wel wat voor te zeggen, maar dan toch in de eerste plaats als het om een ultieme poging gaat om de bal te spelen. Courtois stak gewoon zijn poot uit zonder dat hij nog een goede kans had om de bal te raken, was best een cynische tackle. De verdediger zat er nog aardig bij maar het is niet gezegd dat daarmee de doelrijpe kans weg was. Deze beslissing was gewoon volledig in lijn met de geldende regels. Dat maakt alle aandacht ervoor anders dan de vaststelleing dat het een correcte beslissing was een kwestie van de dramaqueen zijn zin geven omdat hij zoveel zeurt.Ik vind het zo'n uit z'n voegen getrokken regel. Rood plus penalty. Oorspronkelijk was het rood bedoeld voor een overtreding op een doorgebroken aanvaller buiten het strafschopgebied, die alleen op het doel afging. Dat was daarvoor nl geel. Het nieuwe rood zou die professionele overtreding eruit halen. Het was niet de bedoeling om een overtreding binnen de zestien, waarvoor al de zwaarste straf bestond, dan maar eens dubbel zwaar te bestraffen. Telkens als dit gebeurt verpest het de hele wedstrijd. En die wordt gespeeld voor het publiek. Niet voor de regelneven. Tel dan liever een doelpunt ipv een penalty, zoals in ijshockey, en laat de speler in het veld. Of geef rood voor zo'n overtreding buiten het strafschopgebied, en een penalty plus geel erbinnen.
Wollt ihr den totalen Mensch?