SK Rapid Wien - Ajax 29-07-2015
Moderator: mods
Re: SK Rapid Wien - Ajax 29-07-2015
Nou, dat valt niet tegen. Moeizaam begin, maar mooi herpakt. Benieuwd wat ze in tweede helft kunnen, nu ze vrijer kunnen spelen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Zal ergens in het midden liggen...Marillion schreef:Klopt, ziet er goed uit wat hij laat zien.columbus schreef:Milik speelt erg goed. Nu ook weer, zijn eerste aanname is top. Mooie voorzet en netjes binnen gekopt.
Ik vraag me nu wel af. Zijn wij nu zo goed of zijn zij nu zo slecht. Want laten we eerlijk zijn. Dit gaat een heel stuk makkelijker dan we hier met z'n allen hadden gedacht.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt, maar met aannames en voortzettingen als die van Milik en af en toe Sinkgraven kun je altijd kansen creeeren. Er staan ineens ook weer meer goede dan matige voetballers op het veld, dat scheelt nogal.GangstaRiB schreef: RW kan er echt helemaal niks van. Ze doen maar wat.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
- AT Toto winner 15/16
Sorry niks gezegd. Ik had het nog niet gepost of het spelbeeld veranderde als een tierelier.brigade zuid schreef:Ik vind het best als we op deze manier een resultaat bereiken hoor, maar dit heeft geen ene fuck te maken met waar Ajax voor staat.

El Hatseflats de egoïstische kutlul moet je lekker laten staan, ze zijn als de dood voor hem. Verder heb je niemand die op snelheid een man kan uitspelen.
Jammer dat Ajax zo onzeker begon. Daar was geen reden voor.
Jammer dat Ajax zo onzeker begon. Daar was geen reden voor.
zo, dat zag ik niet aankomen
Vind Milik een lekkere eerste helft spelen.
Sinkgraven bevalt me wel op Links...
AEG is zwakste schakel
Klaassen speelde eigenlijk tot die Goal slecht maar heeft zich goed herpakt.
Denk wel dat die eerste (en eigenlijk 2de ook) niet zo bedoeld was. Als je naar zijn kracht kijkt, wilde hij hem er harder intrappen... maar..... BOEIEN!!!!
0-4 had ook niet misstaan met die 100% kansen

Vind Milik een lekkere eerste helft spelen.
Sinkgraven bevalt me wel op Links...
AEG is zwakste schakel
Klaassen speelde eigenlijk tot die Goal slecht maar heeft zich goed herpakt.
Denk wel dat die eerste (en eigenlijk 2de ook) niet zo bedoeld was. Als je naar zijn kracht kijkt, wilde hij hem er harder intrappen... maar..... BOEIEN!!!!
0-4 had ook niet misstaan met die 100% kansen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Had trouwens gewoon al 0-4, 0-5 moeten staan.
Veltman blijf ik een angsthaas vinden. Altijd terug, altijd breed... Nee, vind het niet veel.
- Ajaciedjuh
Goede goals, we hadden ruimer voor moeten staan. Beste spelers op het veld: Milik en Tete.
El Ghazi is een egoïst
: die bal moet altijd terug op Milik. Milik had er al 2 kunnen maken (ook Sinkgraven had hem breed kunnen leggen, maar die was moeilijker.
Nu doorgaan. Sinkgraven
..... wat een techniek heeft hij! Prachtig die actie bij de eerste goal. Bazoer en Gudelj heersen op het middenveld. En dan hebben we altijd nog Klaassen: echte goaltjesdief. Allebei bewustjes. 

El Ghazi is een egoïst

Nu doorgaan. Sinkgraven

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik heb erg zitten worstelen met de zwarte rugnummers. Geloof niet dat ik ze had gekozen maar helemaal lelijk is het ook niet. Terwijl ik hier nog flink over zat te dubben zag ik een reclamebord met 'Wiener Sucker' erop, Gewoon in het stadion! Sindsdien kan de wedstrijd wmb niet meer stuk en kwamen er logischerwijs kansen voor Ajax en zelfs goals. Prima wedstrijdje dus.
- Giacomo Puccini
El Ghazi speelt goed, is zijn vorm weer aan het terugvinden. Ik heb genoten van een stuk of 5-6 prima aanvallen van Ajax, met name Sinkgraven is hierin bepalend.
Ajax!
Wat ook fijn is, is dat Boilesen niet naast Milik rent 

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
Eerst 15 minuten deden ze niets anders dan risicoloos opzij en naar achter spelen.brigade zuid schreef:Sorry niks gezegd. Ik had het nog niet gepost of het spelbeeld veranderde als een tierelier.brigade zuid schreef:Ik vind het best als we op deze manier een resultaat bereiken hoor, maar dit heeft geen ene fuck te maken met waar Ajax voor staat.
Tete, Bazoer, Sinksnijder daar heb je wat aan onze stukadoor ook.
YNWA
Voor een stukadoor kan hij aardig voorzetten.
Maar eh... wie is Sinksnijder?
Maar eh... wie is Sinksnijder?
Ja dat was ook gelijk mijn vraagMarillion schreef:
Ik vraag me nu wel af. Zijn wij nu zo goed of zijn zij nu zo slecht. Want laten we eerlijk zijn. Dit gaat een heel stuk makkelijker dan we hier met z'n allen hadden gedacht.

komen we later dit jaar wel achter
- Ajaciedjuh
Jammer dat we maar 1 jaar van Tete kunnen genieten. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Giacomo Puccini
Deskundige samenvatting, Dubbel! Kijk al weer uit naar je analyse van de tweede helft!Dubbel schreef:Ik heb erg zitten worstelen met de zwarte rugnummers. Geloof niet dat ik ze had gekozen maar helemaal lelijk is het ook niet. Terwijl ik hier nog flink over zat te dubben zag ik een reclamebord met 'Wiener Sucker' erop, Gewoon in het stadion! Sindsdien kan de wedstrijd wmb niet meer stuk en kwamen er logischerwijs kansen voor Ajax en zelfs goals. Prima wedstrijdje dus.

Ajax!
Milik is een aparte speler. Zijn aannames en schoten zijn bijna wereldtop, terwijl hij andere zaken weer benedengemiddeld beheerst voor dit niveau. Het is aan De Boer en de rest van de ploeg om te zorgen dat vooral die topkwaliteiten aan het licht komen.
Goede tweede helft van de eerste helft. Hopelijk gaan ze op deze voet verder, en vallen ze niet terug op het dwangbuisvoetbal van de eerste 25 minuten.
El Ghazi was trouwens zeker niet de slechtste. Hij was juist erg dreigend.
El Ghazi was trouwens zeker niet de slechtste. Hij was juist erg dreigend.
Raiola kennende klopt dit. En dat is inderdaad jammer. Tete voor Van Rhijn is de beste 'transfer' tot nu toe.Ajaciedjuh schreef:Jammer dat we maar 1 jaar van Tete kunnen genieten.
Oei, Dijks stond ff aan de verkeerde kant en Tete stond te knorren...
Kom op Ajax, laat die gasten nou niet in de wedstrijd komen
Kom op Ajax, laat die gasten nou niet in de wedstrijd komen
Laatst gewijzigd door columbus op wo jul 29, 2015 9:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- InnerHarbour
- Giacomo Puccini
Tete te snel naar de grond. Moet oppassen dat hij niet overdrijft met zijn tackles, ook al is het zijn sterke punt.
Ajax!
Dat is jammer.
Eerste foutje van Tete.
Milik heeft veel kwaliteiten: snel, sterk, goede balaanname, dodelijk schot. Aan de rest moet dus gewerkt worden.
Hij lijkt zich beter te voelen in een 4-4-2-systeem.
Eerste foutje van Tete.
Milik heeft veel kwaliteiten: snel, sterk, goede balaanname, dodelijk schot. Aan de rest moet dus gewerkt worden.
Hij lijkt zich beter te voelen in een 4-4-2-systeem.
-
0-2 voor en Ajax voetbalt met veel te veel ruimte tussen de linies. Juist nu inzakken en er snel uitkomen.....
Whitey on the moon.
Ouwe wijven verdedigen van riedewald. Tete kan dit nooit verdedigen. En als Veldman ff feller terugloopt..
NOOIT meer Seedorf a.u.b.