Ok, waar zal Schone spelen?andy houtkamp @andyhoutkamp
Ajax speelt vanavond niet helemaal in vooraf verwachtte opstelling. Later meer.

Moderator: mods
Ok, waar zal Schone spelen?andy houtkamp @andyhoutkamp
Hehe... Nou nee, die kans lijkt me klein. Mijn Uber-Ich zeeft alles van De Telegraaf.Monkey Tonk schreef: Een krantekop bleef ergens in het onderbewustzijn hangen?
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... en___.html
Klopt, een vreselijke ervaring. Om nachtmerries van te krijgen. Toen AT in beeld kwam, was ik ook direct klaarwakker. Zit AT nou zelfs al in mijn onderbewustzijn te woekeren met allerhande angstdromen? Lijken wel de eerste signalen van dementie. Hopelijk kan mijn shrink me nog redden.Cruijff schreef: Jij droomt 's nachts niet alleen van Ajax, maar ook van AT?![]()
Verrassing in opstelling Ajax
Van onze Telesportredactie
Ajax begint woensdagavond tegen Rapid Wien met Nemanja Gudelj in de basis. Viktor Fischer, die eerder deze week nog kampte met lichte pijntjes, neemt plaats op de bank.
Door het afvallen van Fischer zal Daley Sinkgraven in het Weense Ernst Happel Stadion als hangende linkeraanvaller fungeren.
Het Ajax-middenvelder bestaat uit Riechedly Bazoer, Davy Klaassen en Gudelj.
Opstelling Ajax: Cillessen; Dijks, Riedewald, Veltman, Tete; Bazoer, Klaassen, Gudelj; Sinkgraven, Milik, El Ghazi.
Ik voel er ook wel iets voor om daar mee door te gaan. Onze stukadoor komt dan wellicht ook beter tot zijn recht.InnerHarbour schreef:442 is een prima plan, middenveld is het sterks bezet moeten ze het hele seizoen doen. Had alleen liever Heitinga gezien voor Veltman.
Vooralsnog op de wc met zijn plasser dus!Benji schreef:Ok, waar zal Schone spelen?andy houtkamp @andyhoutkamp
Verplichting van de Uefa, de witte nummers waren schijnbaar niet contrasterend genoegMarillion schreef:Ik zie trouwens net pas die zwarte rugnummers op het thuisshirt van de wedstrijd tegen Wolfsburg. Dat was een grapje neem ik aan?
Ik dacht dat De Boer er was gekomen om met echt Ajaxvoetbal weer Europese successen te behalen.Giacomo Puccini schreef:Ben benieuwd hoe 442 zal uitpakken. Vooral interessant om te zien of deze aanval wel potten kan breken.