MLB
Moderator: mods
Re: MLB
Dat ligt aan de kwaliteit van die starters...Dubbel schreef:We hebben al 6 starters dus dat zou geen goede move zijn geweest.zeux schreef:En daar gaat CJ.
Misschien hadden jullie moeten traden voor een pitcher ipv een overjarig platoon in het outfield...
Had je in ieder geval CJ zuidwaarts kunnen sturen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Is dat niet typisch zo'n gozer die veelbelovend op het toneel komt, het al een tijdje niet laat zien, maar iedereen blijft hopen dat de magie terugkomt.Dubbel schreef:Kan wat mij betreft nog steeds.zeux schreef:Had je in ieder geval CJ zuidwaarts kunnen sturen.
Komen jullie mooi uit, die inning.
I'm off.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Yes, ya sort o' did bro..."Any time the team scores five runs for me, I feel really good about my chances," Wilson said. "But I just sort of dropped that one right in the toilet."
Trout voorlopig nog aan de kant met polsblessure die niet ernstig heet te zijn...
En we zijn weer begonnen. Colon is het kwijt. Al 1 run binnen, mannen op de corners, 0 uit. Deze wedstrijd is over voordat ie begonnen is. Geloof dat we de L al kunnen invullen als Colon op de card staat. Doorselecteren Terry! Liever een prospect die ervaring opdoet en zo een L gooit, dan dit gedoe met een 40-plusser. Hoe grappig Colon ook is.
Hij komt er doorheen met 2 runs, maar ben er niet gerust op.
Hij komt er doorheen met 2 runs, maar ben er niet gerust op.
MLB
Mooie start Niese verkut door Parnell en Familia. De laatste verkloot drie saves in zijn laatste drie kansen.
7-1 voor na zes innings. 7-8 halverwege de negende inning. Hoe krijg je het voor elkaar...
Clippard moet gaan closen.
7-1 voor na zes innings. 7-8 halverwege de negende inning. Hoe krijg je het voor elkaar...
Clippard moet gaan closen.
7-1 voor naar 7-8 achter is wel heel pijnlijk zeux... wij worden van achter geveegd door de Astros, evenmin plezierig.
Colon is trouwens een prima pitcher -won bij ons de CY Award- maar je moet wel weten hoe je hem moet gebruiken.
Colon is trouwens een prima pitcher -won bij ons de CY Award- maar je moet wel weten hoe je hem moet gebruiken.

In welke eeuw was dat, dat Colon bij jullie die award won?
Ik vind m grappig hoor, onze buddha, maar bloody hell hij staat een partij ruk te gooien sinds de all star break!!
Samen met Familia. Beiden ongesteld.
Ik vind m grappig hoor, onze buddha, maar bloody hell hij staat een partij ruk te gooien sinds de all star break!!
Samen met Familia. Beiden ongesteld.
Geen idee. Is al effe zo. Zat ook niet live te kijken. Wilde ik net gaan doen, zag de box score en dacht: get the f*ck out of here.
Heb even gecheckt en het is rain delay. Leuk wel voor de Padres dat ze zo fanatiek zijn teruggekomen.zeux schreef:Geen idee. Is al effe zo. Zat ook niet live te kijken. Wilde ik net gaan doen, zag de box score en dacht: get the f*ck out of here.
Zie nu dat Kemp en Upton bij SD spelen, best aardige spelers voor zo'n Excelsior achtig ploegje.
Lees net het verhaal. Familia had twee outs in de negende. Raindelay. 44 minuten. En Terry stuurt Jeurys weer de heuvel op. Two singles en vervolgens homer Upton.
Why the hell stuurde Collins Familia terug die heuvel op na zo'n lange pauze? Abctje toch?
Familia verklote pas ook al een 4 out save. Opladen, gooien, zitten en weer gooien is blijkbaar niet zijn ding. Doe het dan ook niet!
Why the hell stuurde Collins Familia terug die heuvel op na zo'n lange pauze? Abctje toch?
Familia verklote pas ook al een 4 out save. Opladen, gooien, zitten en weer gooien is blijkbaar niet zijn ding. Doe het dan ook niet!
- InnerHarbour
He Dubbel drie wedstrijden tegen mijn vogels, leuk. Ondanks da het allemaal niet zo denderend is zoals ik voor het seizoen al aangaf zijn we net zoals jullie nog in strijd voor de twee WC. Ik zie Toronto de divisie nog wel winnen met hun investeringen. Hierbij de sleutel tot jullie succes, geen enkele fastball op Davis gooien en alles offspeed aan de binnenkant, Davis is hot en kan jullie slopen, zonder hem is de aanval van de O’s niet veel op dit moment. Met betrekking tot de pitching hebben jullie mazzel en pech. Jimenez bakt er na de AS break geen klote meer van terwijl hij daarvoor geweldig was. Tillman daarentegen staat ineens te gooien alsof zijn voornaam Cy is. De starter van vanavond Gausman is een jong talent waarmee het kan vriezen of dooien, geen pijl op te trekken.
May the best team win.
May the best team win.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Is tot nu toe volledig langs me heen gegaan. Behalve dan de onvermijdelijke beelden van het verjaardagsfeest van Mike Trout. Zal vanavond naar de rubber game proberen te kijken. Benieuwd of Weaver vandaag z'n rentree zal maken.