SK Rapid Wien - Ajax 29-07-2015
Moderator: mods
Re: SK Rapid Wien - Ajax 29-07-2015
Gematigd positief over het doorkomen van deze ronde. De loting is gewoon goed, want het had een stuk slechter gekund. Maar met de ervaring van de laatste jaren in het achterhoofd, zing ik nog geen liedje van vreugde.
Vreemd dat Younes niet vervangen wordt inderdaad. Voor Andersen lijkt het hiermee wel voorbij.
Vreemd dat Younes niet vervangen wordt inderdaad. Voor Andersen lijkt het hiermee wel voorbij.
Bijzondere foto uit de foute Rapid geschiedenis. Een toekomstig Feijenoorder die in de rij staat voor een handtekening van een toekomstig Psv-er. Ik hoop dat Ajax weinig van Rapid heel laat.

Idd afslachten die .... Schweine..!Dubbel schreef:Ik hoop dat Ajax weinig van Rapid heel laat.

By the way: voor de thuisblijvers (daar behoor ik zelf ook toe) --> Als je overmorgen de wedstrijd wilt zien moet je je tv op SBS6 zetten. Die hebben sinds dit seizoen de uitzendrechten van de CL.
-
Ik heb voorgevoel van veel gezucht, gevloek en stilletjes gedesillusioneerd staren naar de wedstrijd, komende woensdag. Dat Rapid zal d'r lekker op vliegen en wij zijn aanvallend zo vleugellam dat ik al blij zal zijn met 3 uitgespeelde kansen voor Ajax.
Kan je SBS kijken op internet in het buitenland?
Ik maak me veel zorgen over deze wedstrijd. Heb 0 vertrouwen in onze technische staf.
Ik maak me veel zorgen over deze wedstrijd. Heb 0 vertrouwen in onze technische staf.
Vooral vervelend dat je nu steeds naar die Leo Driessen moet gaan luisteren
Volgens mij hebben ze die Radio gozer van de NOS aangetrokken om op SBS6 de CL op televisie te gaan doen. Maar de wedstrijden zullen als PSV én Ajax beiden in de groepsfase spelen dan wel fifty-fifty verdeeld worden.Arthur schreef:Vooral vervelend dat je nu steeds naar die Leo Driessen moet gaan luisteren
Op dinsdag Driessen en op woensdag die Ronald van de Geer of vice versa.
Younes dus geblesseerd en niet bij de selectie, maar De Boer neemt geen vervanger mee. Heb je dus geen een vleugelspeler als back-up. Neem dan toch Cerny of Muric mee... Maar Frank zal dan wel met Milik vanaf links komen. Of Lasse.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Precies waarom ik voorspelde hoe ik erbij zit...
Mano schreef:Langzaam bekruipt mij het gevoel dat we d'r af gaan!
Ik zie;
FdB bijv. gewoon een hele voorbereiding beginnen met de jonkies en deze wedstrijd starten met 'ouwe rotten' als Schöne en Heitinga en veel behoudender starten....
Rustig aan jongens, rustig.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Precies waarom ik voorspelde hoe ik erbij zit...
Bij de uitwedstrijd tegen Legia Warschau zat ook menig Ajacied hem te knijpen en toen schoten we er binnen een mum van tijd drie in.

Cillessen onzeker i.v.m. 'kuitklachten'. Daar ben ik niet zo van overtuigd...
Ik mag toch hopen dat Ajax zich al oriënteert op een alternatief, mocht dit de prelude op een transfer zijn. Mocht dat overigens zo zijn, dan is de timing wel heel klote.Benji schreef:Cillessen onzeker i.v.m. 'kuitklachten'. Daar ben ik niet zo van overtuigd...
Eerst maar eens zien of hij niet echt gewoon klachten heeft.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Mr. Ajax schreef:Younes dus geblesseerd en niet bij de selectie, maar De Boer neemt geen vervanger mee. Heb je dus geen een vleugelspeler als back-up. Neem dan toch Cerny of Muric mee... Maar Frank zal dan wel met Milik vanaf links komen. Of Lasse.![]()
Of FdB was van plan om heel behoudend te spelen (0-0 uit is winst in zijn ogen) en raakt deze blessure zijn plan niet
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Tuurlijk moeten we dat eerst afwachten. Blijft staan dat het erg toevallig is dat een keeper waar veel belangstelling voor bestaat vlak voor een CL-duel afhaakt.zeux schreef:Ik mag toch hopen dat Ajax zich al oriënteert op een alternatief, mocht dit de prelude op een transfer zijn. Mocht dat overigens zo zijn, dan is de timing wel heel klote.Benji schreef:Cillessen onzeker i.v.m. 'kuitklachten'. Daar ben ik niet zo van overtuigd...
Eerst maar eens zien of hij niet echt gewoon klachten heeft.
De regels zijn een aantal jaar geleden volgens mij veranderd. Meespelen in deze voorronde had volgens mij nog geen gevolgen voor je speelgerechtigheid in het hoofdtoernooi. Als een deal dichtbij is, zou het echter nog wel zo kunnen zijn dat Ajax het risico niet wil nemen dat hij geblesseerd raakt.
Dat laatste zou ik inderdaad denken. Paranoia of niet, het klinkt plausibel. We weten het als hij binnen paar weken wordt verkocht.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hoe gruwelijk zou het zijn als we vervolgens Vorm of een andere Joker op het doel hebben.
Verkoop je een goeie keeper aan F. en koop je blubber terug
(als het brevet van onvermogen van TH nog niet duidelijk was, is dat nu toch wel?)

Verkoop je een goeie keeper aan F. en koop je blubber terug
(als het brevet van onvermogen van TH nog niet duidelijk was, is dat nu toch wel?)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Vermeer is ook blubber.
Hopelijk heeft Ajax Cilessen een deadline gegeven.
Hopelijk heeft Ajax Cilessen een deadline gegeven.
Deadline lijkt me de eerste officiele wedstrijd. Waanzin om in zo n belangrijke wedtrijd niet met je veruit beste keeper te starten.
I think I lost my fucking headache
- Jinne
- Site Admin
Gezien het verleden zal de deadline wel 31 augustus zijn.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Cillessen die niet speelt tegen die gasten vind ik net iets te toevallig. Die is dus op weg naar de uitgang.
Ik maak me grote zorgen over morgen.
Ik maak me grote zorgen over morgen.
-
- AT Toto winner 15/16
Dat maakte ik me ook wel met Cillessen.
Ik totaal niet Cilessen gaat nergens heen. Gewoon een blessure meer niet!
Ken je Rapid Wien dan, BZ?brigade zuid schreef:Dat maakte ik me ook wel met Cillessen.
- Ajaciedjuh
Het is vooral voorin nog steeds magertjes. Met blessure van Younes, nog niet volledig fit van El Ghazi en Fischer en daarnaast veel twijfels over de spitsen Milik / Sanogo. Middenveld/ achterhoede is prima. Hopelijk kan Cillessen spelen.
Mits Fischer fris genoeg om te starten, zal dit de opstelling worden:
-------------- Cillessen
- Tete - Veltman - Riedewald - Dijks
------ Bazoer
---------------------------- Sinkgraven
------------- Klaassen
- El Ghazi ----- Milik ------- Fischer
Bank: Boer, Rhijn, Viergever, Heitinga, Gudelj, Schöne, Sanago
Raar dat geen extra middenvelder/aanvaller is meegenomen ipv een verdediger.
Los van dat Ajax voorin nog wel versterking kan gebruiken, moeten we over 2 wedstrijden van Rapid Wien kunnen winnen. Anders hebben we ook niks te zoeken in de CL. Plaatsing voor de CL zal een boost geven. Uitschakeling meteen een flinke achterstand voor deze jonge ploeg.
Mits Fischer fris genoeg om te starten, zal dit de opstelling worden:
-------------- Cillessen
- Tete - Veltman - Riedewald - Dijks
------ Bazoer
---------------------------- Sinkgraven
------------- Klaassen
- El Ghazi ----- Milik ------- Fischer
Bank: Boer, Rhijn, Viergever, Heitinga, Gudelj, Schöne, Sanago
Raar dat geen extra middenvelder/aanvaller is meegenomen ipv een verdediger.
Los van dat Ajax voorin nog wel versterking kan gebruiken, moeten we over 2 wedstrijden van Rapid Wien kunnen winnen. Anders hebben we ook niks te zoeken in de CL. Plaatsing voor de CL zal een boost geven. Uitschakeling meteen een flinke achterstand voor deze jonge ploeg.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Grappig, ik droomde vannacht dat Ajax met gemak in Wenen zou winnen van Rapid. Via een vroeg eigen doelpunt, omdat de keeper van Rapid een bal vanuit een corner pardoes in eigen doel sloeg. Waarna Ajax overtuigend naar een zeer comfortabele 3-0 winst uitliep. Mede omdat Ajax in het eggie met forechecking en goed positie- en combinatiespel een onmachtig Rapid compleet ontmantelde en uiteindelijk aan gort speelde.
Hierna kreeg ik in mijn droom half AT over me heen, omdat ik veel te negatief was geweest over Ajax in de voorbereiding en je nou kon zien hoe goed het Nieuwe Ajax wel niet was, als het er echt om ging. En dat FdB toch wel die wereldcoach was die in no time het Nieuwe Ajax op de rails had gezet. Maar vooral ook dat ik voortaan wel eens wat minder kritisch mocht zijn over het Nieuwe Ajax, dat alles nu eenmaal zijn tijd nodig had en dat ik wel eens wat optimistischer t.a.v. Ajax mocht worden.
Wishful dreaming? Of beschik ik toch ineens over voorspellende gaven? Vanavond weten we meer. En geloof me, niets liever dan het bovenstaande. En dan mag AT me gerust met pik en veren afvoeren i.v.m. al mijn onterechte kritiek op het Vlaggenschip en op het fameuze koppel Marc&Frank. Maar vooralsnog kijk ik niet bepaald uit naar deze twee wedstrijden, ofschoon ik Rapid als tegenstander amper ken. Het is dan ook vooral het geploeg en geploeter van Ajax dat me pessimistisch maakt. Dat clueless gekloot van Ajax kregen we vorig seizoen al met bakken voor de kiezen, met name in de 2e seizoenshelft. En dat lijkt nu in de voorbereiding niet veel verbeterd te zijn. Hooguit dat de weg naar voren wat meer gezocht wordt en er wat meer (onsamenhangend) wordt geforecheckt. Maar ik laat me graag verrassen als het om het eggie gaat. Heel erg graag zelfs. En warm de pek dan maar op.
Hierna kreeg ik in mijn droom half AT over me heen, omdat ik veel te negatief was geweest over Ajax in de voorbereiding en je nou kon zien hoe goed het Nieuwe Ajax wel niet was, als het er echt om ging. En dat FdB toch wel die wereldcoach was die in no time het Nieuwe Ajax op de rails had gezet. Maar vooral ook dat ik voortaan wel eens wat minder kritisch mocht zijn over het Nieuwe Ajax, dat alles nu eenmaal zijn tijd nodig had en dat ik wel eens wat optimistischer t.a.v. Ajax mocht worden.
Wishful dreaming? Of beschik ik toch ineens over voorspellende gaven? Vanavond weten we meer. En geloof me, niets liever dan het bovenstaande. En dan mag AT me gerust met pik en veren afvoeren i.v.m. al mijn onterechte kritiek op het Vlaggenschip en op het fameuze koppel Marc&Frank. Maar vooralsnog kijk ik niet bepaald uit naar deze twee wedstrijden, ofschoon ik Rapid als tegenstander amper ken. Het is dan ook vooral het geploeg en geploeter van Ajax dat me pessimistisch maakt. Dat clueless gekloot van Ajax kregen we vorig seizoen al met bakken voor de kiezen, met name in de 2e seizoenshelft. En dat lijkt nu in de voorbereiding niet veel verbeterd te zijn. Hooguit dat de weg naar voren wat meer gezocht wordt en er wat meer (onsamenhangend) wordt geforecheckt. Maar ik laat me graag verrassen als het om het eggie gaat. Heel erg graag zelfs. En warm de pek dan maar op.

Laatst gewijzigd door Zuidema op wo jul 29, 2015 7:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''